BAB : 2

21.9K 390 7
                                    

" Bos ! pompuan ni nampak saya tengah belasah jantan tu " kata lelaki tadi sambil tangannya mencempung tubuh kecil Damia .

" Wow ! mane kau dapat pompuan ni ? Cantik . I like it . " kata Rayyan yg menghampiri Damia lalu mengusap perlahan pipi Damia . Lelaki tadi tersenyum . " Tengoklah sapa bos " sambungnya sebelum tergelak kecil . " Hm . kau bawak pompuan ni letak dalam bilik aku . Ikat dia . Jangan bagi dia sakit . Aku bagi kau cuti seminggu sebab dah bawak balik pompuan ni . Haha " kata Rayyan sambil ketawa .

Damia tersedar daripada pengsannya . Kepalanya masih lagi terasa pening . Dia sekarang berada di sebuah bilik . Cantik dan tersusun . Dia cuba untuk bangun tetapi tangannya diikat . ' Aku kat mana ni ? Ya Allah , selamatkan aku . Aku takut ' Dia cuba untuk mengingati apa yg terjadi padanya .

Sedang dia mengelamun . Tiba tiba bunyi pintu dibuka dari luar . Dia panik . Matanya dihalakan pada pintu bilik itu . Terpacul seorang lekaki yg boleh tahan ' handsome ' nya yg memakai baju T hitam dan berseluar jeans pendek paras lutut dan terdapat beberapa anting2 kecil ditelinganya .' boleh tahan mamat nih pakai anting2 pon . Kalau dapat kat aku memang aku tak lepas . Ehh Mia ! apa kau merepek nih ?! ' dia mengomel dalam hati .

" Dah bangun sayang ? " ujar Rayyan lalu tersenyum memandang Damia . Damia menundukkan mukanya . Dia takut berhadapan dgn lelaki yg tak dikenali nya . Rayyan memegang dagu Damia dan mengangkat wajahnya supaya Damia melihatnya . " By the way , my name is Rayyan . You can call me Rayy or something else " Damia mengangguk . Dia berpaling kearah lain bila Rayyan memandangnya . ' Jangan lah pandang macam tu , cair aku , kau tau tak encik Rayy ' sempat dia memuji Rayyan . " For your information , sekali kau dah masuk dalam rumah aku . Kau tak boleh keluar dah . Kau tau kan salah kau sebab tengok apa yg anak buah aku buat malam tu ?! Faham ?! Aku akan buka tali kat tangan kau ni , tapi kalau aku tau kau cuba nak lari . Aku tak teragak agak nak bunuh kau . Ingat tu ?! " ujar Rayyan perlahan tetapi tegas . Cukup membuatkan Damia kecut perut dengan pandangan tajam yg diberikan Rayyan  . "  Ye encik " jawap Damia perlahan lalu menundukkan wajahnya . Memang salah aku pon . Tu lah kau Mia , bodoh pergi tengok tu kenapa ?! Kan dah kena macam ni . Tapi aku tengok je pon bukan aku buat apa pon . Benci lah macam ni !! '

Rayyan bangun lalu membetulkan bajunya . " Aku nak kau pergi bersiap pastu turun kat bawah makan . Baju kau aku dah simpan dalam almari tuh . " ujar Rayyan sebelum melangkah keluar . Damia yg terkejut dgn kata kata Rayyan tadi melihat kelibat Rayyan yg hilang disebalik pintu dgn rasa tak percaya .

' Gila lah mamat ni . First time aku jumpa gangster macam ni . Siap simpan lagi baju aku . Dah lah hensem baik pulak tu . Kalau macam ni tak balik pon takpe . Haha . Dia tersenyum.

KAU MILIK AKUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang