Prolog/ Furije

586 29 7
                                    

Stajala je ispred ogledala i gledala u izblijedljele, upale obraze, usne bez ikakve boje, beživotne, plave oči koje su nekada bile njezino najveće oružje. Gledala je i nije znala šta gleda, koga to ona vidi? Da li djevojku koja je svoj posao nekada radila sa zadovoljstvom, misleći da zapravo pomaže ili djevojku koja se kaje za sve što je ikada napravila, koja se kaje što se rodila kao čudovište i ništa više? Prošla je rukom kroz svoju suhu, ispucalu smeđu kosu iz koje je potpuno izblijedila jarka crvena boja. Sada je bila samo pokrivač za njenu glavu, potpuno izlomljena i bezdušna. Potom je prstima prešla preko svog nenormalno blijedog lica, ogromnih kesica ispod očiju, gotovo plavih usana. Nije mogla plakati, a tako je žarko želila. Želila je da osjeti taj osjećaj kao da suze isperu sve što je ikada nagrizlo tvoju dušu, tvoje srce. Ali nije mogla, niti će ikada moći. Mogla je samo varati, ubijati i tražiti „pravdu“. Bijes ju je obuzeo  i snažno je pesnicom udarila u ogledalo. U centru nalazilo se udubljenje i krhotine su se odvaljivale i padale na tlo, a od centra pružale su se pukotine, krivudave ne znajući n isame kuda idu, kao što ni ona nije znala. Dozvolila je da ju sila vodi.

Voljela je to što je mogla imati sve što je poželjela, voljela je moć. Sve dok nije shvatila koliko joj je ta moć oduzela. Koliko iskrenih jakih osjećaja, onih zbog kojih možeš poletjeti bez da koristiš neku moć koju su ti podarili uzvišeni i jači od tebe; koliko iskrenih osmijeha i suza, tuge i sreće, učenja i onog najvažnijeg – normlanog života. Sada je mrzila tu moć koju su joj podarili, moć koju su joj podarile Furije.

____________________________________________________________________

Dakle, ovo je moja nova priča i stvarno se nadam da će vam se svidjeti. Da pojasnim, ako nekome nije jasno, Furije su dakle boginje osvete, traže pravdu na pogrešan način, koja zapravo i nije to, pravda.

Harry je opet glavni, ali ovaj put nema ostalih dečkiju iz One Direction-a, možda ću ih spomeniti usputno, ali ne kao bend. Voljela bih kada bi napisali neke komentare, iskrene i da mi kažete kakvo je i da znam da li da nastavim pisati. Volim vaaas xoxo

Justice (Red Angel)Where stories live. Discover now