Euforičnost je poptuno obuzela Hannu koja je veselo skakutala po dvorištu dvorca ukrašenom besprijekornim zelenilom trave, drveća i šarenim cvijećem. Razmišljala je kako je dan predivan za šetnju gradom, ali ona nije smjela tamo. Odlazak u grad bi za nju bio kao i probanje zabranjenog voća kojeg je Eva tako lakomisleno pojela. Zabranjeno joj je. Razlog? Buntovnost. Nije bila ovako dobra kao Anđeo kada je tek stigla u dvorac Del – a – fur, bila je daleko od toga. Bila je opasna, baš kao i R.A. sada, ali jedna pogreška koštala ju je slobode. Jedan čin izazvan pohlepom i ogorčenošću lošim položajem naveo ju je na strašnu grešku.
-Bit će ovo pun pogodak, vidjet ćeš. – smeđokosa djevojka se zlobno nacerila dok je u rukama nosila veoma važan predmet, veoma moćan i veoma vrijedan.
- Zar to neće biti kršenje pravila Hannah? Mislim, smijemo napuštati dvorac i odlaziti u grad, ali ovo je rizično. Neko će nas uhvatiti. – pitoma djevojka odlučila se na saradnju sa demonom. Samo je željela postati popularna, bitna i baš kao ona, opasna, moćna i da svima ulijeva strah u kosti. No naravno da će paničiti i da neće vjerovati u „savršeno“ osmišljeni plan za krađu Kamena života i da ga odnesu Henriku u grad.
- Daj prestani paničariti. Možeš li barem nekada učiniti nešto korisno? Začepi tu gubicu i radi šta ti kažem, inače ću te smrviti vlastitim rukama, kunem ti se. – Hannah joj je prijetila unosivši joj se u lice. Nije smjela dopustiti ovo, niej smjela dopustiti da je jedna luzerka raskrinka i smjesti u tamnicu. Jadna Penelope je gledala u nju razgrogačenih crvenih očiju, ispunjenih strahom. Hannah je gledala u njih znajući koliko su moćne, koliko je Penelope moćna, samo to nije još spoznala. A ako spozna, neće biti dobro.
- Tako. Sada hodaj iza mene i pokušaj ostati tiho i zapamti: ne progovaraj ništa! Pusti mene da pričam, ja ću sve srediti. – zadovoljna Penelopinom reakcijom, prestrašenim klimanjem glave, Hannah je krenula koračati prema tamnoj sobi u kojoj se nalazio opće poznati kradljivac, prevarant i istinski moćan Ferijum. Mislila je da će sve proći kako treba, no samo jedan pogrešan korak koštaće života jadne, male Penelope.
Otvorilaje vrata širom i u nju kročila sigurnim korakom izazvavši rekaciju starog, besmrtnog čovjeka.
- Pa koga ja to vidim. Tigricu i malog mačića. Kako ste djevojke? – Henrikovo fino ponašanje nerviralo ju je do srži. Mrzila je njegovo pretvaranje više od ičega, njegov lažni, ljigavi osmijeh i prazne riječi kojima iskazuje svoje propale manire.
- Poštedi me te patetike Henrik. Donijela sam šta si tražio; uzmi to i da se rastanemo i nikad se više ne vidimo. – dobro, nije donijela tačno ono što je tražio, no bilo je blizu, izgledom. Ali upravo ta greška, nadovezana na ovaj pokušaj krađe, koštaće je slobode, ali i onog bitnijeg, jednog polu-ljudskog života.
Henrik je primio crveni kamen umotan u običnu plahtu dok mu se lice potpuno ozarilo i poprimilo pobjednosni izraz. No mala Penelope je naravno morala sve upropastiti.
- Prijateljica ti je pomalo nervozna. Možemo li znati zašto? – Henrik je pružio kamen jednom od svojih pomagača i uputio se ka krhkoj djevojci.
- Reci mi srce, šta te muči? – dodirivao joj je lice krastavim šakaka izazvavši gađenje kod crnokose djevojke. Izmicala se pod njegovim dlanom, a on se samo cerio. Hannah je odmah znala: gotovo je. Njena tajna je otkrivena i sada mora brzo reagovati. Pogledala je Penelope pravo u oči i priv puta od kako je poznaje, nije na nju gledala samo kao na crva kojeg treba zgaziti, gledala je na nju kao na jedinog prijatelja kojegje imala, jedinu odanu osobu koja je bila u stanju slušati sve što joj kaže i jedinu osobu koja je bila spremna žrtvovati svoj život za njen.
- Znaš te luzere, uvijek se uznervoze kada primirišu nevolju. Nije to za njih, odavno sam rekla, no morala sam imati nekog saveznika. Mislila sam da je ona odlična, i je. Puno mi je poslužila i mislim da ću je zadržati. – glas joj je zvučao sigurno, iako ona to više nije bila. Pokušavala je smiriti Penelope svojim moćima, pokušavala joj je prenijeti imalo hraborsti koju je držala u sebi na nju.
YOU ARE READING
Justice (Red Angel)
Fiksi PenggemarSvi na svijetu žele pravdu. Bore se za nju svakog dana i misle da je zapravo pravedna. No, kada stignu boginje osvete, više ništa neće biti isto. Furije na sebe preuzimaju razne odgovornosti i poslove i svima daju tako dugo traženu "pravdu". Djevojk...