Šesti dio/ New girl

166 8 4
                                    

R.A je polako treptala svojim plavim očima navikavajući se na svjetlost koja je dopirala sa njenog prozora. Kratko je bacial pogled prema obično, crnom digitalnom satu koji se nalazio na noćnom ormariću sa desne strane kreveta. Spavala je poprilično dugo, bilo je već 9:25.

Brzo je odmahnula glavom i okrenula sat da ne mora gledati u njega. Sjela je na rub kreveta dok joj je golu kožu butina milovala crvena svila. Znala je koliki je luksuz sebi dopustila. Dva dana nije se bavila svojim poslom i spavala je više nego što je potrebno. Chantal će sigurno poludjeti, ali nema hrabrosti da pokaže to jer dobro zna koliko joj je R.A. bitna. Bitnija joj je od onih „psića“ koji je prate u stopu. I R.A. je naprosto obožavala činjenicu da može manipulirati Chantal kada go je htjela, jer bila je upoznata sa njenim željama koej su vezane za R.A.

Podsmijehnula se pomalo zlobno i stala na svoje duge, vitke noge blijede puti. Kretala se prema velikom prozoru kako bi ga otvroila i pustila malo svježeg zraka da ispuni njenu zagušljivu sobu. Tepih sa resicama prolazio je kroz njene nožne prste i škakljao ih. Taman kada je povukla zavjese i posegnula rukom za kvaku na prozoru, začula je dobro poznati ženski glas kako odzvanja njenom glavom.

Samantha, imaš deset minuta da se nacrtaš u našem uredu. Imam jedan bitan zadatak za tebe, draga.

R.A. se sarkastično nasmijala na epitet kojim ju je Chantal nazvala. Koliko god je mrzila to, bilo joj je i zabavno. Nije mogla vjerovati šta je Chantal, moćna Furija koja vlada ovim univerzumom, dozvoljavala sebi radi R.A.

Nije se žurila da ispuni njenu naredbu, čak šta više, maksimalno je usporila svoje aktivnosti da bi ju malo iznervirala. U kupaoinici je oprala svoje ionako savršene, čiste zube i umila svoje očaravajuće, prelijepo lice. Kratko se nasmiješila svom odrazu u ogledalu i namignula samoj sebi. Voljela je sama sebe „potapšati“ po leđima kada uradi neku stvar koja nju ispunjava i za koju je sigurna da je dobra.

Otišla je do starog, otmjenog ormara od bukovine i iz njega izvukla crni, kratki šorc i bijeli top sa crnom, mrtvačkom glavom na sebi. Navukla je svoje dobro poznate crne rukavice i crni kožni prsluk koji je bio usko pripijen uz njena prsa. Ovaj put se, umjesto originalnih, crnih Jeffrey Campbell-sica, odlučila za crne duboke patike. Svoju vatrenu kosu svezala je u visoki rep ispred ogledala oivečnog zaltnim ukrasima i zalizala svaku dlačicu.

Provjerila je izgled posljednji put u ogledalu i krenula ka vratima. Prije nego što je bila potpuno blizu njih izgovorila je aperium i vrata su se sama otvorila i propustila mladu, zgodnu djevojku. R.A. se kretala veoma sporim koracima ka uredu triju Furija, ili Tria Fantastica kako ih je R.A. obično zvala. Odlučila je pomno razgledati hodnike kroz koje je prolazila i pokušati zamijetiti svaku siticnu. To bi mi moglo oduzeti vremena. R.A. je pomislila i zlobno se nasmiješila gledjaući u stare, kamene zidove hodnika prekrivene umjetničkim slikama grčkih bogova. Hodnici su bili veoma mirni, tek bi pokoja Ferija prošla pored nje uputivši joj kratko 'jutro i nastavila svojim putem. Mogla je osjetiti prisustvo svih sebi poznatih Ferija i Ferijuma koji su boravili u dvorcu Del-a-fur, ali prisustvo osobe na koju će sada naići nije joj bilo poznato. Znatiželjno je čekala trenutak kada će sresti uljeza kako bi se odmah ujutro malo zabavila. Nervozno i s iščekivanjem je grickala svoju donju usnu i pratila očima svaki kutak u kojem bi se uljez mogao skrivati. Ali kada je zakoračila u posljednji hodnik koji ju je dijelio od Ureda. Iznenadila se kada joj je u susret išao pomalo tamnoputi dečko crne kose i smeđih očiju. Zayn. Hodao je spuštene glave očito iznerviran nečime jer je mogla čut nezadovljno gunđanje koje je silazilo sa njegovih tankih, rozih usnica. R.A. se nasmijala jer će ipak ovo biti zabavnije jutro nego što je očekivala.

Kada je Zayn čuo da mu neko ide u susret, podigao je pogled naviše i vidio kako prema njemu samouvjereno korača djevojka koju je jučer vidio u prvom redu i koju je sinoć cijelo vrijeme neprimjetno pratio pogledom dok se dobro zabavljala sa „plavim anđelom“. Volio je tako zvati Nialla, jer koliko god se on pravio lošim dečkom, jednostavno mu to nije stojalo. Rodio se kao dobrica, dobrica će i ostati.

Justice (Red Angel)Where stories live. Discover now