Drugi dio/ Trio fantastico

271 10 6
                                    

-Pustite ju, ona nije ništa kriva! – derao se plavokosi dečko, ali njegove riječi kao da su bile izgovorene u vjetar, niko ga nije slušao jer su svi stražari bili „programirani“ tako da slušaju samo Furije.

- Pustite me budale, nemate pojma šta vam mogu uraditi! Zažalit ćete dan kada ste se namjerili na mene! – R.A. se koprcala i pržila riječima stražare jer zna da ih bole uvrede i prijetnje. Ali nisu popustili, stegli su je još više za mršave nadlaktice i vodili do gospodarica cijelog ovog svijeta.

Prestani me braniti Garry, koji ti je vrag? Imali smo dogovor i tako će i biti! Zarežala je u njegovim mislima, ali nije mogao podnijeti da neko ispašta radi njega, pogotovo ne ona. Ne, nije bio zaljubljen u nju, samo mu je previše značila. Svi su mu značili i uvijek je nastojao biti dobar dečko i pored toga što je čudovište. Svi su oni to, ali nije bitno šta su, nego ko su. Bitno je šta su oni izabrali da budu; bitno je kakvi oni nastoju da budu. Garry je znao da je R.A. prelijepa i dobra djevojka, plemenitog srca, toplog i brižnog, samo je sebi trebala pružiti priliku i pokazati da može raditi svoj posao čak i kada je dobra.

Sada šuti i nemoj da bi ijednu riječ progovorio, dolazimo kod njih. Pusti mene da pričam. Opet mu se obratila u riječima upozorivši ga na neobičnu i vraljivu narav Furija. Ne vole kad im se obraćaju, direktno ili indirektno. Ali prema njoj su oduvijek gajile posebnu naklonost, vjerovatno zato što je postajala kao One.

Ubrzo su ih stražari proveli kroz veliki hodnik sa visokim plafonom od drveta ukrašen raskošnim lusterima sa svjećama i skupocjenim slikama. Nije joj prvi put da prolazi ovim dijelom zamka, niti da prolazi ovim hodnik, niti da boravi u sobi u kojoj su se upravo nalazili. Na prvi pogled djelovala je toplo i gostinjski, ali je krila mnogo toga, bila je hladna i zastrašujuća. Prigušeno svjetlo zajedno sa jarkim crvenim tepihom činilo je prostoriju gotovo crvenom. Zidovi su bili od punog drveta sa zlatnim detaljima. U gornjem lijevom ćošku nalazio se također drveni sto, a okolo njega stolice u bijeloj koži što je odavalo veliki kontrast ovoj sobi. Isto tako, u gornjem desnom ćošku nalazile su se kožne stolice. A u udubini u zidu veliki tron, crvena fotelja na kojoj je sjedila jedna od Furija – Chantal (Šantal). Djevojka na prvi pogled plaha i krhka, ali koja je krila neočekivanu narav i obilježje vladarice i oličenje mržnje. Sa njenih strana stojale su Garcia i Zadie, plavuša (Garcia) sa njene desne strane, a smeđokosa (Zaide) sa lijeve. Trio fantastico.

Gledale su je sa blesavim osmjesima na licima što je u R.A. izazivalo bijes i negodovanje. Gornja usna joj se trzala dok je pokušavala prikriti režanje koje je dolazilo iz dubine duše. Chantal joj je prišla brzinom svjetlosti i počela kružiti oko nje kao mačka oko svog plijena. Pomazila ju je po hladnom obrazu, a radnja je popraćena glasnim coktanjem.

– Dobra djevojčica kakvom smo te mi učile nije smjela ovakvo nešto uraditi. – prelazila je noktom po njenom licu, a glas joj je bio tako blag i tih, poput šapata. R.A. je duboko disala ne bi li odagnala poriv da joj začepi ta usta i slomi nokat kojim joj je „šarala“ lice. Njen nokat polako se spustio do njenog grla gdje je i ostao, snažno joj pritisnuvši grkljan. –Ulagale smo velike nade u tebe Samantha, šteta što ćemo te sada morati ubiti. – još jendom je velikom jačinom izvršila pritisak na R.A. – in grkljan, na šta je ova zastenjala.

- Ne! – čula je baršunasti glas plavušana pored sebe i bio je dovoljan jedan pogled Chantal i Garcia je isto tako brzinom svjetlosti došla do njega. Ne, Gaz, zašto si to uradio?Ne mogu mi ništa, trebam im, ne mogu me ubiti. Tužno je rekla u njegovoj glavi i nakratko ga, krajičkom oka pogledala.

- Prestani mu gurati misli u glavu! – odjednom se začuo kreštavi glas Chantal koja se izderala u lice R.A. Nije se trgnula, nije ni trepnula nego ju je samo oštro i dubokoumno pogledala u oči. Kanila je iskoristiti moći na njoj, ali ju je Chantal prekinula gromoglasnim šamarom na njenom obrazu. R.A. se slatko nasmijala na njenu patetičnu radnju.

Justice (Red Angel)Where stories live. Discover now