R.A. je imala osjećaj kao da je već mogla zamisliti tog dečka. Sigurno je bahat, bezobrazan, umišljen i nevjerovatno seksi. Da, to je bio pravi opis. Kovrdžava kosa ukrašava prekrasno lice dok par pramenova nestašno pada na njegovo čelo; zelene oči koje su tamne, pune ponosa i strašne; tanke, roze usnice koje jednostavno mame da se okuse i veoma, veoma velik ego.
Podigavši pogled prema gore, primijetila je da su skoro stigle do dvorca. Hodale su pješice i upijale topao, težak zrak koji kao da je vapio za par kapljica kiša ili dašak vjetra. Zelenilo drveća protezalo se dugom cestom kojom bi pokoji auto prošao velikom brzinom učinvši da njihova kosa zapleše u zraku. Ariel kao da je mogla čuti spaljenu žućkastu travu kako zapomaže i traži vodu koja bi mogla povratiti zelenilo u njihove žilice. R.A. je opušteno hodala pored smeđokose djevojke ni ne obraćajući pažnju na njenu preveliku uznemirenost i strah koji je bio njen saputnik još od trenutka kada se našla na visokom mostu i kada ju je onaj kovrdžavac ostavio da cvili od nesnošljivih bolova. Prolazila je toliko puta ovom stazom i tek je sada uspjela zamijetiti koliko se lijep pejzaž pruža ispred njih, oko njih i iza njih. Tek je sada svojim ledenim očima upijala raskošno, visoko drveće, suhu travu, žednu i žutu i tamno, plavo nebo bez ijednog pufnastog oblaka.
- R.A., bojim se. – Ariel ju je jednostavno obavijestila držeći prazan pogled negdje ispred sebe. Crvenokosa junakinja okrenula se prema njoj i pomno je promotrila. Bez obzira na vrućinu koja ih je okruživala, djevojka pored nje tresla se i jedva hodala. R.A. je naglo stala ispred nje što je lijepu djevojku iznenadilo i rastrestio je pogledala u R.A-ine plave oči.
- Nemaš se razloga bojati Ariel, obećala sam ti, bit ću uz tebe u svakom trenutku, neću te nijednom napustiti i neću nikome dopustiti da te povrijedi na bilo koji način. Znam da je ovo za tebe sve nepoznato, da si prestravljena i da misliš da sam luđakinja koja blebeće gluposti o nekim Furijama, ali brzo ćeš morati prihvatiti svoju sudbinu koja je neizbježna. Jednostavno, više nema izlaza, nemaš izbora mila. Moraš prihvatiti ono što jesi. Moraš prihvatiti svoj novi identitet Ferije. – R.A. je pažljivo promatrala njen izraz lica na kojem su se smjenjivali strah, uzbuđenost, nepovjerljivost i prestravljenost. Odlučno joj je govorila, sigurnim glasom položivši svoje blijede ruke na njena mršava ramena. Areil je godio njen dodir, osjećala se sigurno, ali u isto vrijeme imala je osjećaj da će je ova djevojka jednog dana skoro koštati života, da će je dovesti u neku opasnost i da će je ta ista crvenokosa djevojka i izvući iz nje. Ko zna, možda i ima pravo.
- Da, uredu. Smirit ću se. Ali k'vragu, ništa mi nije jasno, kada bi mi barem mogla malo bolje objasniti stvari. – Ariel je gledala molećivo u R.A. tražeći neke informacije, ali nažalost, ništa joj nije mogla otkriti, ne još dok ne budu sto posto sigruni da će Ariel poći s njima, pridružiti se klanu Del-a-furaca i postati jedna od oholih.
- Žao mi je malena, ali ne mogu ti još ništa otkriti. To je za tvoje dobro i za dobro svih nas. – R.A. joj je odgovorila po drugi put istim odgovorom objašnjavajući joj da će sve dovesti u opasnost bude li joj oktirla bilo šta više o svijetu Furija.
- Samo nešto Samantha, molim te. – Ariel nije odustajala te se R.A. gotovo sažalila nad njenim tužnim pogledom, njenim očima u kojima su se nakupljale vruće suze gnjeva i straha. Još će i rasplakati jadnu djevojku, nakon svega što je propatila. Samo da se dočepam tog bezosjećajnika. Pomislila je R.A. na kovrdžavog dečka kojeg je Ariel opisala. Imala je toliko jak osjećaj da je on povezan sa svime što se u zadnje vrijeme događa u svijetu Furija. Duboko je udahnula ne bi li odagnala nalet bijesa koji je plamtio u njoj.
- Ne mogu Ariel, molim te shvati. Sve ćeš saznati na vrijeme. Samo mi nešto obećaj, možeš li? – R.A. je znala na šta cilja i znala je da će njena zamolba još više uliti strah u kosti djevojci zlaćanih očiju, ali morala ju je upozoriti, pa makar i zaobilaznim putem.
YOU ARE READING
Justice (Red Angel)
FanficSvi na svijetu žele pravdu. Bore se za nju svakog dana i misle da je zapravo pravedna. No, kada stignu boginje osvete, više ništa neće biti isto. Furije na sebe preuzimaju razne odgovornosti i poslove i svima daju tako dugo traženu "pravdu". Djevojk...