"Maar dan zie ik het. Mijn ogen zijn nu niet gekleurd meer. Ze zijn helemaal rood."
Ik ben in paniek en roep zo hard als ik kan "JACK!!!!" Maar hij hoort me niet meer. Plots hoor ik Lisa, ze probeert me te sussen, wat niet bepaald lukt. "Lisa! Wat is dit?!!!!" Roep ik, waarop ze antwoord, "op het moment dat je ogen één kleur zijn, bekent het dat je binnen 24 uur je kracht zal ontdekken." "Welke kracht is rood dan???" "Rood staat gelijk aan vuur."
P.o.v. Jack
Ik loop door de deur, die naar de mega grote bibliotheek leid. Ik ren naar categorie "u" en daar naar de "i" tot dat ik bij de boeken over de uitverkorene ben. Ik pak een groot, oud stoffig boek en blaas het stof eraf. Op dat moment dacht ik iets te horen, maar ik zal het me wel ingebeeld hebben. Ik loop naar het midden van de bibliotheek en ga op de ronde bank zitten. Ik open het boek en begin te lezen.
10 minuten later....
Ik ben nog steeds aan het lezen en plots besef ik me dat Bella daar nog steeds alleen zit. Stel dat er nou iets gebeurd is? Allerlei Gedachten schieten door mijn hoofd. Ik sla het boek dicht en loop/ren naar de woonkamer. Vanaf ver hoor ik Bella al schreeuwen en roepen. Maar niet tegen mij.
P.o.v. Bella
Ik ben aan het schreeuwen en roepen op het moment dat Jack uit de deur loopt met een groot stoffig boek. Ik voel een woede opborrelen. Maar geen woede zoals normaal. "IK STA HIER HELEMAAL IN PANIEK OMDAT MIJN OGEN ROOD ZIJN EN DAT BETEKEND DAT IK BINNEN ONDERTUSSEN 23,5 UUR EEN KRACHT ONTDEK EN JIJ ZIT RUSTIG EEN BOEK TE LEZEN????!!!!" Jack kijkt me geschrokken aan. Ik voel me plots anders, krachtiger, dan normaal. Een soort warmte verspreid zich over mijn lichaam. Plots voel ik een stoot, een terugslag, en de vloer staat gedeeltelijk in brand. Dan val ik neer.
————-————————————-————————————————–———
Hoi lieve lezertjessss, Bella heeft haar eerste kracht ontdekt. Maar wat zou de volgende zijn? Of is er maar 1?
OMG IK HEB 99 READS!
(Bij de 100 komt er een extra lang hoofdstuk)333 woorden. ( Mooi getal xD )
JE LEEST
Wicked Witch (NL)
FantasiDit verhaal gaat over een meisje, Bella. Ze is een gewoon meisje, met gewone cijfers en een gewoon leventje. Tot ze haar lotsbestemming te horen krijgt; ze moet de wereld redden door een hele sterke vijand te verslaan. Hoe ze dit moet doen? Ze krijg...