"Kau milik aku Sofea.."Kata Syed adha.
"Kau jangan sentuh dia Syed Adha Daniel"Tempik Farhan
Sofea fahmi dan Syed menoleh ke arah Suara iTu.
"Damn..."
"Sofea...Awak ok.."Soal Farhan
"Don't touch mE"balas Sofea lalu menjarakkan badannya dari FarhaN.
"Selangkah kau Melangkah aku tembak Dia"
"Fahmi...Fahmi adik abang...Ya allah fahmi"panggil Farhan jelas wajah terkejut terpapar diwajahnya.
"kau jangan mara Farhan.Aku tembak"ugut Syed.
"Syed kau..."
"Jangan bergeraK.Kami polis.Sila letak senjata anda."
Tergamam Syed dibuatnya.Tiada pilihan dia meletakkan juga senjata ditangannya.
Tngan syed sudah digari.Fahmi terduduk semula kerana keadaannya sangat lemah.
"Adik...Ya allah Fahmi...Fahmi selamat dik...Aku ingat kau dah takde..."
"FaR...FarhaN....Soff..Sofea...TaK...Salah...Aku yang bodoh...Seb..Sebab tak fikir kel...Keluuarrrga...Masa nak buat....Benda Tu"
"Maaf kan aku Fahmi...Aku cuma nak pembelaan atas apa yang jadi kat kau"
"Aku hidup la...Gi abb....Abang..."Selepas menuturkan ayat itu Fahmi terus pengsan didalam dakapan Farhan.
Sofea terus mendapatkan Mama dan papa nya.
"SofeA...Ya allah sayaNg...Mama risau sangat..."
"Sofea ok ma.."
Farhan dibantu oleh Haziq memapah Fahmi keluar dari Rumah itu
Farhan pasrah jika Sofea membenci dirinya.Sepanjang jalan sofea tidak henti menangis apabila terkenangkan niat sebenar Farhan.
Haslin terus menenangkan Sofea.
sampai dihospital sofea diberi rawatan.Hari demi Hari sudah berlalu keluarga Farhan mula bahagia sebaik sahaja fahmi muncul.
Keadaan fahmi semakin baIk.Dia berterima kasih pada sofea kalau bukan Sofea yang menyelamatkan nya mungkin dia sudah mati.
Fahmi juga sudah boleh mulA menerima Sofea sebagai kakak iparnya.
Hubungan Farhan dan Sofea masih dingin lantaran Sofea sudah mengetahui niat sebeNAR FarhaN.
YOU ARE READING
[C]OMG!!MY SENIOR MY HUSBAND
Genç KurguOM!!!MY SENIOR MY HUSBAND Start writting at 20 may 2016- 22 november 2016 Tak mudah untuk aku jatuh cinta Tapi bila aku dah jatuh cinta Tak mudah untuk aku lepasKAn Tapi bila aku dah lepaskaN Tak mungkin aku terima kau kembali Highrank : #78 on teen...