1. rész

856 27 0
                                    

Reggel fáradtan keltem ki az ágyamból. Elmentem a fürdőbe. Arcot és fogat mostam majd visszamentem a szobámba és kivettem a szekrényemből egy világos színű testhez simuló farmert és egy ahhoz illő farmer kabátot, majd egy sötét kék pólót. Miután ezeket magamra vettem felvettem az egyik kényelmes fehér  torna csukámat és fogtam a hátizsákom, lementem a konyhába és anya szólt, hogy kész a szendvicsem. Adtam egy puszit az arcára, megöleltem és megköszöntem neki azután pedig fogtam, beraktam a kaját a táskámba és mivel csak pár utcányira lakok a sulinktól elindultam gyalog. Látszólag jól indult a napom.
Miután beértem a suliba felmentem a termünkbe és lepakoltam. A legjobb barátnőm már bent várt. Köszöntem neki és megöleltem. Örültünk egymásnak. Amikor épp elengedtük egymást, becsengettek. Leült mindenki a helyére és bejött az osztályfőnökünk. Megtartotta a számomra érdekes óráját, bár jó páran csak ültek és bámultak ki a fejükből. Látszott, hogy nagyon unják. Rólam tudni lehet, hogy nagyon szorgalmas diák vagyok és 16 éves. Gimibe járok. Az osztályom nagy részével nem beszélek hisz úgyse lehetne velük miről..A lényeg, hogy van 3 nagyon fontos ember az életembe. Ők az apukám, az anyukám és a legeslegjobb barátnőm. Őket mindennél jobban szeretem.

                               ***

Miután vége volt az összes órának hazafelé vettem az irányt. Nagyon boldog voltam, mert kaptam egy 5-öst töriből. Mikor hazaértem végre, rögtön akartam volna mondani a szüleimnek a jó hírt, de ők látszólag nem voltak túl lelkesek most. Nem is értettem, hogy miért. Máskor olyan boldogok. Most miért nem voltak azok?

                               ***

Láttam miután lepakoltam a táskám és levettem a cipőm, hogy elég komoly fejjel bent ülnek a nappaliba és nem tűnnek boldognak. Bementem és rögtön meg is kérdeztem, hogy mibajuk van.

-Gyere kincsem! Ülj le ide velünk szembe.-Amikor apu ezt kimondta láttam rajta, hogy nagyon szomorú.

Leültem és vártam, hogy mit fognak mondani.

-Beszélnünk kell. Itt az ideje, hogy elmondjunk neked valami komoly és fontos dolgot, de kérlek ne legyél kiakadva.-Miközben ezt mondta apa,anyának könnybe borult a szeme.Tudtam nagy baj van.

-Mondjátok már.-Alig bírtam kivárni, hogy mi lehet az a nagy gond amit nem tudnak megoldani és ilyen nehezen akarják elmondani nekem.

Bocsi ha netán nem lett a legjobb.😕 Most írok először így úgyhogy ezt  létszíves nézzétek el nekem. Megpróbálom a következő részeket jobbra írni.😉És ígérem lesz ennél izgibb rész is.😉
Ha tetszett nyomj egy vote-ot!☺😉

Jókislányból rosszkislányWhere stories live. Discover now