(18+)😅
Abbahagyta a nyakam csókolgatását és elengedte a kezem, majd gyorsan lekapta magáról a felsőt.
Csak most láttam meg igazán, hogy milyen izmos teste is van. Egyszerűen imádtam. Mindenét. Ahogy hozzámér és csókolgat. Ahogy rámnéz. Hihetetlen, hogy megtörténik ez velem. Azt hiszem szerelmes lettem. Teljesen. Ez a világ legjobb érzése, és ezt az érzést ő váltja ki belőlem. Varázslatos minden perc amit vele tölthetek. Igaz nem olyan régóta ismerem, így...közelről. Ilyen közelről, de tetszik.
Vissza lehajolt hozzám és elkezdte puszilgatni a hasam, majd még lejjebb ment. Itt megálítottam.
-Várj!
-Most mi az?
-Én még sose csináltam.
-Jah...Így érthető. Figyelj! Szeretnéd, mert ha nem az sem gond? Várhatunk vele.
-Csináljuk.-Mondtam határozottan.
-Tuti?
-Aha.
-Rendben.
Visszahajolt és elkezdte letolni a gatyámmal együtt a bugyimat is.
Miután sikerült neki, azokat eldobta.
Elkezdett ott lent nyalni. Kisebb nyögések hagyták el számat. Nagyon élveztem. Kis idő után leszállt rólam, majd levette ő is ami rajta volt alulról és ekkor elém tárult a férfiassága. Most ő feküdt le alúlra én pedig ráültem. Éreztem ahogy egyre keményebb lesz ott lent, majd meglovagoltam. Ő is nyögött párat, majd kicsit később mind a ketten elélveztünk. Felálltam róla és ő is felkelt az ágyamról.-Nem kéne lefürdenünk?-Kérdeztem meg tőle.
-Az jó lenne, de fürödjünk együtt!
-Gyere!-Mondtam egy huncut mosoly kiséretében, mire ő egy perverz mosolyt villantott nekem.
Gyorsan felfogtam kontyba a hajam.
Beszálltunk a kádba egymással szembe és megengedtem a csapból a meleg vizet. Felhabosítottam, majd lezártam a csapot. Elkezdtük egymást fürdetni. Nagyon jó volt. Párszor felnevettünk. Beültem elé háttal.
Elkezdte cirógatni a kezem amitől a hideg is kirázott, és ezt ő is észrevette.
Elkezdte puszilgatni a nyakam, de a kezével még mindig engem cirógatott. Már annyira rázott a hideg, hogy az nem igaz. Ezt megérezte, és éreztem a nyakamnál a mosolyát, majd felkuncogtam egyet. Hozzáfordultam, majd adtam neki egy csókot ő pedig viszonozta. Olyan gyengéden, és szenvedélyesen csókolt. Annyira boldog voltam. Sose éreztem még senki iránt ilyen....ilyen nagy boldogságot és szeretetet. Hogy lehet egy ilyen "rosszfiú" ilyen romantikus?
Nem is értem.***
Miután vagy egy fél órát a kádba ültünk, fogtuk magunkat és kimásztunk belőle nagy nehezen..
Felvettem a pólóját ami pont eltakarta a fenekemet, és a fekete csipkés francia bugyim, ő pedig az alsóját, és a farmerjét, majd bekapcsolta az övét.
Jól végigmért. Megnézte, hogy áll rajtam a felsője, majd ledőltünk az ágyamra pihenni. Odabújtam a mellkasához ő pedig a fejemet simogatta és rá is dőlt. Egy ideig csendben csak feküdtünk egymás mellett, majd hirtelen megszólalt, és olyat mondott amitől elmosolyodtam, és megint libabőrös lettem.-Szeretlek, Am!-Suttogta a fejemhez hajolva, majd adott rá egy puszit.
Belegondoltam abba, hogy vajon igazat mondott-e, majd végül én is mondtam neki.
-Énis szeretlek, Dave!-Suttogtam neki.
Miután ezt elmondtam felnéztem rá, ő pedig rám nézett, majd elmosolyodott. Visszamosolyogtam rá. Adtam a szájára egy puszit, de ő utána elkezdett csókolni, és mielőtt elengedte volna az ajkaim, beleharapott az alsóba amitől egy kicsit felnyögtem mire ő huncut mosolyt vetett rám, és elengedte.
-Nem vagy éhes?
-Éhes csak rád vagyok, baba!-Kacsintott rám.
-Ételre nem vagy éhes csak rám?
-Leginkább csak rád!-Mosolyodott el és láttam, hogy felcsillan a szeme miközbe ezt mondta.
Feltápászkodtam, és megnéztem, hogy hány óra van. 8:47.
-Azt hiszem ideje hazamenned.-Mondtam szomorúan.
-Hé! Holnap találkozunk suliba. Ígérem.
-Ígéret szép szó, ha betartják úgy jó. Remélem nem kell csalódnom benned.
-Hidd el! Bent leszek.
-Okés. Amúgy van cigid?
-Aham.-Majd elővett egy szálat a zsebéből és átnyújtotta nekem.
-Köszi!-Meggyújtottam a gyújtójával és elszívtam.
-Alap neked.-És már megint kacsintott egyet. Úgy látszik szeret kacsingatni.
-Nah én megyek. Akkor holnap tali. Aludj jól, édes!
-Okés. Te is!
Mikor ment volna ki a szobából rájöttem, hogy a pólója rajtam maradt.
-Várj!-Mondtam hangosan, majd visszanézett meglepődötten.
-A felsőd nem kéne?
-Nyugodtan maradjon nálad! Van másik. Felveszem a dzsekim és hazamegyek abba. Emiatt ne aggódj, istennőm!
Istennőm??!! AZTA!!
-Rendben. Vigyázz magadra hazafele!
-Te is vigyázz magadra, hercegnőm!
Jó sok becenév. Xd
-Vigyázok, nyugi!
-Remélem is!-Itt kacsintott egyet, majd kiment és bezárta maga mögött az ajtót, és elment.
Lementem megvacsorázni. Bezártam a bejárati ajtót. Először nyűgösen akartam fürdeni menni, majd rájöttem, hogy már azt letudtam ma,
viszont a házikat nem annyira. Hupsz!
Nah mindegy. Így jártam, majd max reggel gyorsan megírom suli előtt. Legalább tanulni már nem kell.
Gyorsan befeküdtem oda, arra a részre ahol ő feküdt az előbb mellettem.-Annyira várom már a holnapot!-Ezt suttogva pár perc után el is aludtam.
Sziasztok! Amint látjátok meg is hoztam az új részt. Hogy tetszett? Írjátok meg kommentbe vagy vote-vel jellezétek nekem! Köszi! Minnél hamarabb megpróbálom hozni a következőt nektek.😉😘
YOU ARE READING
Jókislányból rosszkislány
Romance"-Egy átlagos napnak indult, de mikor haza értem a suliból minden a feje tetejére állt és innentől kezdve soha többé nem volt semmi olyan mint régen." Tarts velem és megtudod miken megy keresztül nap mint nap Amanda Ross.