6 nap:
(18+ jelenet😅)
Reggel 8 óra:
-Kelj fel cicám! Reggel van. Hasadra süt a nap.-Hallottam meg Dave hangját.
-Ajhh..-Fordultam át nyűgösen a másik oldalamra és magamra húztam a takarót.
Egyszercsak egy kezet éreztem és egy szempillantás alatt lehúzta rólam a takarót. Dave odahajolt hozzám és nyomott egy-két puszit az arcomra, nyakamra. Ettől én elmosolyodtam és felé fordulva kinyitottam szemeim és csak néztem őt. Alaposan megnéztem minden arcvonását. Ő mosolygott és láttam fehér fogait is.
-Sose akarom elfelejteni az arcodat.-Amikor ezt kimondtam ő először furán nézett rám, aztán megpuszilt a számon. Én kezeimet összekulcsoltam a nyaka körül és odahajolva hozzá, megcsókoltam.
Pár perc után tovább csókolva lefeküdt az ágyra én pedig ráültem az ágyékára. Belenyögött egyet a csókunkba. Miután elváltak ajkaink fogta és a felsőmet gyengéden, szép lassan húzta fel testemen és párszor hozzáértek ujjai a bőrömhöz amitől tiszta libabőrös lettem. Mikor végre lekapta rólam a pizsama felsőm elkezdte markolgatni a fenekem mind két kezével. Én csak ültem rajta. Mivel alvásnál nincs rajtam melltartó így már csak rajtam egy fekete rövid gatya és egy fekete bugyi volt. Dave-en pedig egy szürke alsógatya. Láttam izmos testét és hasán a kockákat. Annyira jól nézki.
Miközbe elkalandoztam csak arra figyeltem fel, hogy valahogy én kerültem alúlra. Leszállt rólam és az ágyról is. Lekapta az alsóját és ezt a felsőmhöz dobta. Visszajött az ágyra és lehúzta lassan a kis gatyát a bugyimmal együtt. Ezeket ledobta a többihez a földre. Mostmár meztelenek voltunk.
Elkezdte a számat csókolni, majd egyre lejjebb haladt. A nyakamat jól megszívta.-Eléggé dura nyoma lesz.-Gondoltam bele.
A mellemet csak kicsit szívta. A hasamat nyálas puszikkal halmozta el. Mikor leért...oda, akkor nyelvével csiklómat birizgálta. Ezután két ujját belémnyomta. Párszor ki-be volt bennem, majd lefeküdt én pedig ráültem. Belémhelyezte férfiasságát és csak úgy mozogtam rajta. Én hamar elélveztem.
Pár perc után kihúzta belőlem és ő pedig a hasamra élvezett, majd ezt fel is nyalta. Ezután rámmosolygott én pedig viszonoztam.-Ne fürödjünk le?-Kérdezte.
-De, az jó lenne.-Mondtam a választ.
Bementünk a fürdőbe és én megengedtem a jó forró vizet. Mikor már láttam, hogy elég lesz lezártam a csapot. Beleültünk a kádba egymással szembe és elkezdtünk fürdeni. Mikor készen voltunk habos volt a víz. Mi úgy mint a kis gyerekek elkezdtünk játszani a habbal és egymás arcába is fújtuk. Ott nevettünk egymáson, hogy-hogy nézünk ki. Ezután lemostuk magunkról és kimásztunk a kádból, majd megtörölköztünk.
Bementünk a szobába és megnéztük, hogy mit vegyünk fel ma. Hamar kiválasztottuk.Én egy rövid, feszülős, fekete farmert és a fekete-fehér színű jack daniel's trikómat választottam. Felvettem alá egy fekete melltartót és a telómat bedugtam a nadrág zsebembe. Hajamat felfogtam laza lófarokba. Felvettem a fekete-fehér vans cipőmet. Bementem a fürdőbe és a tükör előtt megmostam az arcom és fogat mostam. Feltettem egy vékony tusvonalat és szempillaspirált. Ajkaimra szájfényt kentem.
Dave a fürdőbe ment vissza először és fogat meg arcot mosott. Hamar visszaérve a szobánkba felvett egy sötét kék színű, térdik érő farmert aminek a zsebébe ő is betette telóját. Felvett egy világos kék felsőt amin valami angol szöveg volt, de nem láttam pontosan. Beletúrt a hajába és eközbe megnézte melyik cipőjét vegye fel. Végül egy sima strand papucsot vett lábára.
Mikor készen lettünk lementünk a konyhába ennivalót keresni magunknak. Én piritós kenyeret ő pedig tojást reggelizett. A többiek már letudva ezt a nappaliba tv-ztek míg Dave két huga játszott a szőnyegen ülve a nappali közepén.
YOU ARE READING
Jókislányból rosszkislány
Romance"-Egy átlagos napnak indult, de mikor haza értem a suliból minden a feje tetejére állt és innentől kezdve soha többé nem volt semmi olyan mint régen." Tarts velem és megtudod miken megy keresztül nap mint nap Amanda Ross.