15. rész

296 10 0
                                    

Ebben a részben előfordulhatnak káromkodások, 18+-ra utaló jelek. Csak saját felelőségre ajánlott.😅

3 nap:

                   Dave szemszöge:

Reggel felkeltem a telóm csipogására. Láttam, mikor felültem az ágyon, hogy mellettem Am még alszik. Sokat gondolkoztam, hogy felkeltsem-e. Mivel 10:07-et ütött az óra, úgy gondoltam ideje kikellni a kényelemből. Ígyhát ledőltem vissza és oldalra fordultam. Pontosan Am-mel találtam szembe magamat. Az egyik nyúzott, régi pólóm volt rajta és egy fehér francia bugyi. Haja kiengedve.

-Olyan kurva jól nézki még így is, hogy itt alszik mellettem.-Gondoltam magamban és csak néztem őt pár percig.

Az egyik pillanatban átfordult a másik oldalára és úgy aludt tovább. Leesett, hogy felkéne ébresztenem végre. Elkezdtem cirógatni a kezét. Ettől teljesen libabőrös lett. Szerintem tetszett neki. Miután nem reagált rá ennél többet, fogtam és befejeztem. Nyomtam az arcára egy puszit.

-Am, kicsim.-Szólítottam meg.-Ideje felkellni.

Nyögött egyet, és átfordult felém.
Kinyitotta szép, kék szemeit és egyenesen rám nézett.

-Muszály volt ilyen korán kellteni?-Nyöszörgött rám.

Ránéztem az órára ami Am mellett volt az éjjeli szekrényen.

-Milyen korán? 10:23 van.-Mondtam el neki.

-De akkor is...minek kell ilyenkor  felkellnünk?-Kérdezte tovább nyöszörögve.

-Mert gondolom ma is lesz valami program és elkéne készülnünk. Nem gondolod?-Kérdeztem meg tőle.

-Nem, nem gondolom.-Válaszolta meg.

                 Amanda szemszöge:

Nem igaz, hogy itt aludni se lehet. Hulla fáradt vagyok még mindig.
Igen, bevallom az ébresztési módszere jó volt. Teljesen kirázott a hideg mikor cirógatni kezdte kezemet. Mosolyogtam is közbe. A puszi is jól esett Dave-től. De mostmár mindegy. Visszaaludni úgyse tudok mostmár.

-Mivel nem tudok visszaaludni, már mindegy. Kénytelen leszek felkellni.-Nyavajogtam.

-Szerintem is így lesz a legjobb.-Kacsintott rám és elnevette magát. (!?)

-Min nevetsz ennyire?- Kérdeztem rá meglepődötten.

-Semmi....csak imádom mikor ennyire dühös vagy. Jól áll neked.-Mostmár perverzen mosolygott rám.

-Hmm..igen? Úgy gondolod?-Kérdeztem vissza flörtölősen.

-Aham.-Mondta normális hangnemen.

Erre a mondatára én pedig felültem az ágyon. Fogtam magam és ráültem Dave-re, pontosabban az ágyékára amitől nyögött egyet.

-Annyira rohadt jól nyög.-Gondoltam magamban.

Felé hajoltam és mikor már alig volt pár centi közöttünk, kezével átkarolta a derekam és magára rántott. Szenvedélyesen megcsókolt. Nyögtem egyet a csókunkba amitől éreztem, hogy mosolygott.
Mikor abbahagyta, így szólt halkan a fülembe, amitől a hideg is kirázott.

-Szeretlek Am, mindennél jobban.-Jelentette ki.

-Énis szeretlek, Dave.-Suttogtam a fülébe.

Vissza felültem és éreztem keményedő férfiasságát. Gondoltam egy kis kínzás nem árt.

-Hmm....rajtad csak egy alsógatya.-Mértem fel testét.-Rajtam egy felső és egy bugyi. Melyikünkön nem kéne ruhának lennie?

-Kényeztesselek?-Perverz mosoly.

-Hmm...jól hangzik, de a tegnapi nem volt elég? Olyan mohó vagy.-A végét már elnevettem.

-Ne csináld ezt, Am! Megőrjítesz. Tudod jól, hogy...., hogy ha csak rád nézek, a ruhádra, hogy miben vagy, már attől bizsergek.

-Már pedig nem épp TE mondtad, hogy készülnünk kéne?-Emeltem ki a TE szót.

-Elégítsem ki magam, vagy mi a f*sz?-Kezdett ideges lenni.

-Nekem készülnöm kell. Nem érek rá most huncutkodni.-Mondtam átlagos hangnemben.

Dave furán nézett rám amit nem értettem. Játszadozni se lehet, vagy mi?

-Nem értelek...játszadozni se lehet?

-Mi az, hogy játszadozni?-Mordult fel.

Kis csend után megszólalt.

-Tudod mit?-Kezdte el mondani.-Ha játszadozni akarsz hát játszadozzunk.
Ahányszor csak megkívánsz, én nem foglak kielégíteni, és te se elégítheted ki magad! Ez a játék 2 hétig megy.-Ha veszítesz 1 hónapig nincs szex!

-Várjunk csak! És veled mi lesz? Ha te kívánsz meg engem?

-Én kielégíthetem magam, de te nem.-Kacsintott rám.

-De ez kész vicc. Miez már?-Lepődtem meg, de eközbe mérges is voltam.

-Nah benne vagy?-Kérdezte.

-Legyen.

                            ***

Ezután felkelltünk és elkészültünk, majd lementünk reggelizni a többiekhez.

-Fogadni mernék, hogy Dave 1 hétig nem bírja ki nélkülem.-Egész evésnél csak erre tudtam gondolni. A szülők egyszer meg is kérdezték min mosolygok.

                              ***

Miután befejeztük a kajálást visszamentünk Dave-vel a szobánkba míg a többiek lementek a partra fürdeni.

-Dejó! Ketten vagyunk a lakásba és nem csinálunk semmit.-Mondtam magamba.

Dave észrevette, hogy valamin agyalok és nagy valószínűséggel rájött, hogy ezen.

Nah, mivan? Szeretnéd a testem, mi?-perverzen mosolygott.

-Nem lehet!-Jelentettem ki.

-Álmodozni szabad.-Kacsintott rám.

Lefeküdtem az ágyon hasra.
Dave a fenekem bámulta. A bugyim alig takart valamit úgyhogy láthatott mit.
Nyelt egyet ahogy láttam. Már most alig bírja ki, hogy ne támadjon le. Tudtam!

-Látom nem nagyon megy a kiképzés.-Röhögtem rajta, de nem sokáig tudtam, mivel ezt kimondva odajött hozzám és leült mellém. Rácsapott egy nagyot a seggemre és nyögtem egyet. Láthatólag tetszett neki.
Átfordított a másik oldalamra így most a plafont bámultam, de nem sokáig. Ráült a csípőmre. Bevallom, nem a legkönnyebb ember ült rajtam.
Láthattam kockás hasát amiért annyira odavagyok, hogy az eszméletlen. Elmosolyodott azon, hogy a szexi felsőtestét nézem.
Odahajolt hozzám és megcsókolt. Csak úgy faltuk egymást. Mikor eltávolodott számtól, beleharapott az alsó ajkamba amitől ismét felnyögtem. Végül eszembe jutott, hogy mire is készülünk.

-Várj!-Szóltam rá gyorsan. Ő értetlenül nézett rám. Nem tudta miért állítottam le.

-Miaz?-Kérdezte meg.

-Nem úgy volt, hogy nem csináljuk két hétig?

-Sss...-Csititott el.-Ez csak csókolózás, semmi más.-Kacsintott egyet.
Ismét hozzám hajolt és megcsókolt. Ezután leszállt rólam. Még egyszer rám nézett és mosolygott azután pedig elmentünk átöltözni fürdőruhába és Dave elindult a többiekhez. Én pedig utána.

                                ***

Mikor végeztünk a fürdéssel meg az ebéddel már 14:48 volt. Ígyhát arra gondoltunk, hogy ne csináljunk ma már semmit hanem bulizzunk a szálláson.
Ittunk piát, kivéve a két kisebb lány.
Szívtunk cigit. Megkajáltunk. Elmentünk lefürdeni. Végül bedőltünk az ágyba és aludtunk.

Elég gyenge lett most ez a rész szerintem. Rövidre is sikerült. Lesz ennél még jobb rész is. Ígérem!
Ha neked esetleg tetszett, akkor adj jelet vote-oval és komi-val!😉😘

                             









Jókislányból rosszkislányWhere stories live. Discover now