13. rész

296 11 0
                                    

1 nap:

Ugye megérkezdtünk a szállóhoz. Elindultunk a házba. Mikor beértünk elég szép látvány fogadott, de nem a legjobb.
Úgyis nagy részt a tengernél leszünk meg szerintem megyünk majd ide-oda, úgyhogy ez így megteszi egy hétig.

Lepakoltunk abba a szobába ahol leszünk ketten Dave-vel. Annyira örülök, hogy saját szobánk van kettőnknek.
Mivel eléggé fáradtak voltunk, lefeküdtünk a két személyes ágyba ami kényelmes volt. Odabújtunk egymáshoz és ő átölelt. Éreztem minden porcikáját és az illatát. Kimondottan az ő illatát.

***

Eltelt vagy fél óra kb és ordítani kezdett nekünk egy női hang.

-Gyertek le, gyerekek! Lemegyünk a partra kicsit fürdeni. Vegyetek fürdőruhát!-Mondta hangosan Dave anyukája.
Felpattantunk az ágyról és a bőrödhöz vettem az irányt míg Dave csak lekapta a felsőjét. Felé fordultam. Annyira bámulhattam csodáa felsőtestét, hogy észrevehette, mert hozzámszólt.

-Megakarod fogni?-Mutatott kockáira és mellkasára mosolyogva.

-Hááát...öhmm...-Alig tudtam megszólalni így csak elkezdtem dadogni valamit.

-Nah mit szólsz hozzá? Tudom, hogy akarod.-Kacsintott egyet, majd folytatta.-Le se tagadhatnád. Imádsz. Nah gyere!-Nevette el magát, majd közelebb jött hozzám és felsegített a földről.
Annyira közel voltam hozzá. Alig volt pár centi közöttünk. Nyeltem egy nagyot. Egyik kezem magam mellett tartottam, de a másikat felemeltem és Dave mellkasára tettem. Végigsimítottam a kezem rajta. Be kell, hogy valjam. Rohadt jó teste van.
Beleharaptam az alsó ajkamba. Láttam, hogy tekintete már nem a szememnél, hanem a számnál járt. Ő is beleharapott az övébe, majd megszólalt.

-Annyira izgató vagy, Am!

Felkuncogtam és ismét beleharaptam ajkamba.

-Ne csináld már! Annyira felizgatsz.

Már ekkora hatással lennék rá? Azt meg hogy?
Meglepődtem.

-Ennyitől izgulsz?

-Aham.

Ismét ajkamba haraptam, de most végig a szemébe néztem.

-Ajhh, Am!

Mikor ezt kimondta csak annyit vettem észre, hogy ajkai az enyémet csókolja. Visszacsókoltam miután észheztértem. Ott faltuk egymást pár percig, majd megálítottam.

-Szerintem öltöznünk kéne.-Néztem rá.

-Az meglehet, de jobb itt veled az ágyban mint lent a parton a többiekkel.

Nyeltem egyet.

-Lesz még időnk erre, de most menjünk öltözni. A többiek már biztos ott vannak a parton.

-Okés.-Hangja szomorkás volt.

Visszamentem a bőröndhöz és kivettem a fürdőruhámat és a napszemcsim meg a papucsomat.

Visszamentem a bőröndhöz és kivettem a fürdőruhámat és a napszemcsim meg a papucsomat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jókislányból rosszkislányWhere stories live. Discover now