------------------
Tweek gergince yerine oturdu ve eşyalarını çıkardı. Arkadan omzuna dokunan bir el hissettiğinde yerinden sıçradı.
"GAH !!"
"Sorun yok Tweek sadece benim."
Butters masumca gülümseyerek söyledi.
"Oh, B-buters . Affedersin n-normalden biraz f-fazla gerginim de ..."
"Craig ile aranızda çıkan dedikodular yüzünden mi?"
Butters masumca sordu. Tweek ise sessizliğini korudu ve kafasını olumlu anlamda salladı.
"Özür dilerim ! Sormamam gereken bir şey mi sordum ?"
Butters gergince sordu.
"H-hayır Butters yanlış bir şey yapmadın."
Tweek zoraki bir şekilde gülümsemeye çalışarak söyledi.
"Kafanı fazla takma . Şey , böyle bir dedikodu ben ve Kenny arasında çıksa bende gergin olurdum. Yani ... Kendini boş yere germene gerek yok ..."
Tweek ironik bir şekilde gülümseyerek Butters'a baktı.
"Evet. Ama Craig kızlar arasında oldukça p-popüler. Bu d-dedikodular yüzünden neredeyse okuldaki bütün kızlar b-bana düşman olacak !!"
"Kızları kim takar ki ?"
"Daha fazla zorbalığa uğrayacağım ..."
Tweek mırıltıyla söyledi.
"Merak etme bu konuda bir şeyler yaparız."
Butters samimice gülümseyerek Tweek'e söyledi.
" Yani anlatmak istediğim bu okul sadece koca sersemlerle dolu değil seni önemseyen insanlarda var Tweek. "
Butters'ın gülümsemesini görünce Craig'in söyledikleri kafasında yankılandı. Butters da onu önemseyen insanlar arasındaydı . Tweek bunları bunca zamandır fark edemediği için kendini suçlu hissetti.
Kısa bir süre sonra içeriye Bay Garisson'un girmesiyle herkes önüne döndü ve günün ilk ders saati başladı.
------
Bir kaç ders saati geçmiş ve öğle arası vakti gelmişti. Tweek defterlerini çantasına sakince yerleştiriyordu. Öğle yemeğini yine her zamanki gibi yalnızca karanlık bir köşede yiyeceğini düşünüyordu.
"Tweeek !!! öğle yemeğini bizimle birlikte yemek ister misin?"
Clyde parıldayan gözlerle adeta Tweek'in üstüne atlarcasına sordu. Tweek Clyde'ın bu heyecanıyla gergince iki adım geri çekildi. Craig Clyde'ın tişörtünün yakasını tuttu ve Clyde'ı geriye doğru çekti.
"Clyde biraz medeniyet lütfen !!"
Clyde yanaklarını şişirdi. Ve bir kaç zorlu denemeden sonra Craig'in elinden kurtuldu.
"Eeee , ister misin?"
Clyde parıltılı gözler ve kocaman gülümsemesiyle Tweek'e sordu.
"S-sizin için bir sorun o-olmaz mı?"
"Ne gibi bir sorun olabilir ki?"
Clyde gülümsemeye devam ederken sordu. Tweek'in gözleri mutluluktan parıldıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"O benim gibi değil ..." [✓]
FanfictionYaptığı şey büyük bir hataydı . Ama hataların bazen iyi sonuçları da olabiliyordu. -Yaoi içerir ne olduğunu bilmiyorsanız araştırıp da gelmeniz tavsiye edilir. -Karakterler bana ait değildir. -Keyifli okumalar ~