"Hey , Tweek ..."
Tweek , Craig'in sözleriyle kafasını dikkatle ona çevirdi .
"Bir sorun mu v-var Craig ?"
Craig derin bir nefes aldı.
"Bana duygularından bahsederken nasıl hisssediyordun?"
Tweek kafasını yere çevirdi.
"N-neden bunu soruyorsun ?"
"Sadece cevapla."
"Kalbim ... Çok hızlı atıyordu . H-heyecanlıydım ve aklım karışıktı."
"Şimdi nasıl hissediyorsun ?"
"A-aynı şekilde ."
Tweek kızarıyordu. Bir süre konuşmadılar o sırada ise ormanın çıkışına ulaşmışlardı. Craig tereddütlü bir şekilde olduğu yerde durdu ve Tweek'i de tuttuğu elini sıkarak durdurdu.
"Tweek bir şey itiraf etmek istiyorum."
Tweek merakla Craig'e baktı. Craig hislerine karşı emin değildi ama Tweek'e söylemek istiyordu. Onun kendi için özel olduğunu.
"Ben de şu an da öyle hissediyorum. Biliyorsun ki gay değilim . Ama bir kaç gündür sen yanımdayken böyle hissediyorum. Özellikle de seni bir başkası ile gördüğüm de içimde berbat bir öfke ateşi yanıyor. Yani ... Şey ... Denemek ister misin ? Bu hislerim belki de ciddi şeylerdir ve bunu deneyerek öğrenebiliriz değil mi ?"
Tweek mutlulukla gülümsedi ve kollarını Craig'in boynuna doladı.
"Ç-çok teşekkürler Craig !"
Craig nazikçe Tweek'in saçlarını okşadı ve hafifçe gülümsedi.
"Sorun değil."
-Bir kaç yıl sonra -
Craig derin bir nefes aldı ve söylemek istediği şeyi düşündü. İstediği değil zorunda olduğu şeyi.
Kafasını karşısında anlamsızca ona bakan Tweek'e çevirdi.
"Tweek ... Benimle ... Şey ... "
Craig bir süre durdu Tweek merakla ona bakıyordu. Kafasını toplamaya çalıştı. Elini çantasına attı ve siyah bir kutu çıkardı. Tweek ona anlamsızca bakıyordu.
Craig tuttuğu siyah kutuyu Tweek'e uzattı.
"Tweek . Bu hayatta başıma gelmiş en olan en güzel şey sensin. Bir kaç yıldır sana karşı gerçekten güçlü duygular besliyorum. Yanımda olduğun her an benim için her şeyden fazla değerli. İlk öpücüğümüz , birlikte yaşamaya başlamamız ve birlikte olduğumuz ilk gece ..."
Tweek kulaklarına kadar kızardı.
"... Bunların hepsi benim için önemli anlar. Seninle birlikte aşkın nasıl bir duygu olduğunu anladım ve artık bu ilişkimize gerçek bir isim vermek istiyorum.
Tweek benimle evlenir misin ?"
Tweek'in yüzünde ufak bir gülümseme belirdi , gözlerinden yaşadığı mutluluk sebebiyle bir kaç damla yaş aktı. Kendini Craig'in kucağına attı ve kollarını boynunda dolayıp sıkıca sarıldı.
"B-bu ilişkiye b-bir i-isim vermeyi bende çok isterim C-craig !"
Craig eliyle Tweek'in saçlarını okşadı. Yüzünde bir gülümseme vardı.
------- ------- ------
Craig uykulu bir şekilde merdivenlerden aşağıya doğru indi. Tweek'in kahvaltı hazırladığını görünce hafifçe gülümsedi. Sessizce Tweek'e doğru yaklaştı ve kollarını Tweek'in beline doladı. Çenesini omzuna yerleştirdi.
"Kahvaltı mı hazırlıyorsun ?"
"E-evet ."
Tweek hafifçe kızardı.
"Mhm ben kahvaltı olarak seni yemeyi planlıyordum. "
Tweek'in boynuna bir öpücük kondurdu.
Tweek daha fazla kızardı.
"C-craig !!"
Craig hafifçe gülümsedi.
"Tweek artık evliyiz ayrıca yıllardır beraberiz . Olan en ufak şeyden utanmana gerek yok."
Tweek telaşlı bir şekilde kafasını Craig'e çevirdi.
"A-ama b-bazen fazla u-utandırıcı şeyler s-söylüyorsun !"
Craig Tweek'in bir açığını yakalayarak dudaklarına bir öpücük kondurdu.
"Seni seviyorum."
"B-ben de seni seviyorum ..."
Craig hafifçe sırıttı.
"Bunu her gece milyonlarca kez senden duyuyorum."
"K-kapa çeneni v-ve masaya h-hazırlamama yardım et !!"
"Peki , peki nasıl istersen ."
------------------
Hala diğer sonu daha çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"O benim gibi değil ..." [✓]
FanfictionYaptığı şey büyük bir hataydı . Ama hataların bazen iyi sonuçları da olabiliyordu. -Yaoi içerir ne olduğunu bilmiyorsanız araştırıp da gelmeniz tavsiye edilir. -Karakterler bana ait değildir. -Keyifli okumalar ~