{16]

599 53 88
                                    

Craig Tweek'in yüzünü inceliyordu . Sonra ise gözleri dudaklarına kaydı. Burunlarını birbirine sürttü.

"C-craig ..."

Craig umursamadı ve gözlerini Tweek'in çilek rengindeki dudaklarına kilitledi.

"I HAVE A PEN I HAVE A APEL UGH APEL PEEEEEEN I HAVE ..."

Craig'in telefonunun çalmasıyla Craig hızlıca kendine geldi. Tweek'i kendiyle birlikte ayağa kaldırıp hızla telefonunu açtı kızarmıştı. Tweek ise domatesti.

"A-alo ?"

"Craig Butters'ı bir  saat önce ormana gönderdim.  Bu arada Butters'ın gittiği yeri size mesaj olarak atacağım olayları gözlemlemek istersiniz herhalde . Kenny'yi merak etme o iş bende."

"Hm s-sağ olasın Clyde ."

Craig telefonu kapattı ve Clyde dan mesaj bekledi.

-------------------

Butters endişeyle etrafına bakıyordu. Gözlerin de korku vardı ayrıca hava da kararmıştı bu da korkusunu ikiye katlıyordu.

Etrafına baktı her yer aynı gözüküyordu yavaşça gözleri dolmaya başlamıştı. Etraftan gelen baykuş ve kurt sesleri korkusunun şiddetini arttırıyordu. En sonunda pes edip bir kütük parçasına oturdu dizlerini kendine çekti ve kafasını dizlerine gömdü. Yavaşça ağlamaya başladı.

"Korkuyorum ..."

Ağaçların etrafından gelen hışırtıyla dizlerine sıkıca sarıldı.

"Çok korkuyorum."

Kendi kendine mırıldandı. 

Sonra ise ağaçların arkasından Kenny çıktı. Butters'ın gözleri kapalıydı ve kafası dizlerine gömülüydü. Gelenin birkurt veya ayı olduğunu düşünüyordu.

Kenny Butters'ı görünce rahatlıkla gülümsedi ve hızlı adımlarla yanına doğru gitti Onun boy hizasına geldi ve kollarını omzuna koydu. Onu bu halde görmek üzülmesine sebep olmuştu.

"Butters ..."

Butter duyduğu tanıdık sesle kafasını hızla kaldırdı.

"Kenny ..."

Kendini hızlıca Kenny'nin kucağına attı ve kollarını boynuna doladı.

"Ç-çok korkuyorum Kenny !"

Kenny de kollarını sırtına doladı sağ eliyle nazikçe Butters'ın saçlarını okşadı.

"Korkma . Ben buradayım tamam mı?"

--------

Craig sıkıntıyla şapkasını çekiştirdi. 

"Clyde'a bunu ödeteceğim ! Şu an da tamamen farklı bir yerdeyiz !"

Tweek Craig'e yakın duruyordu.

"C-craig b-buradan çıkacağız değil mi?"

"Umarım Tweek."

"K-korkuyorum ..."

Tweek mırıldandı. Craig elini Tweek'e uzattı.

"Eğer seni iyi hissetirecek ise elimi tutabilirsin."

Tweek yavaşça Craig'in elini tuttu.

"T-teşekkürler ..."

-------------------

Kenny Kucağında Butters ile birlikte ormandan çıkmak için yol arıyordu. Butters kafasını Kenny'nin omzuna gömmüştü.

"Kenny ... Biliyor musun sen yanımdayken korkum azalıyor. Beni her türlü kötülüğe karşı koruyabilecekmişsin gibi hissediyorum."

Kenny hafifçe gülümsedi.

"Teşekkürler  Butters ."

"Ayrıca sen yanımdayken kalp atışlarım her zamankinden daha hızlı atıyor. Sanırım bana gerçekten güven veriyorsun."

Kenny olduğu yerde durdu hafifçe gülümsedi. Butter kafasını Kenny'nin omzundan çekip merakla ona baktı.

"Bir sorun mu var Kenny ?"

Kenny burnunu Butters'ın burnuna sürttü. Sonra ise kocaman gülümsedi. Butters kızarmıştı.

"Bu duyguya biz aşk diyoruz Butters."

"A-aşk mı ?"

"Evet ~ Merak etme buradan çıktığımızda bu konuyu daha detaylı konuşuruz tamam mı?"

Butters'ın kalp atışları hızla artmaya başladı kafasını utancıyla tekrar Kenny'nin omzuna gömdü.

-------------------

Clyde saatlerdir Craig ve Tweek'i takip ediyordu ve çıldırmak üzereydi.

"Artık itiraf etsene salak Craig !! O kadar ortam yapmak için bir yerlerimi yırttım be !!"

Kendi kendine mırıldandı. Kendini geriye doğru verdi ve eliyle saçlarını karıştırdı.

"Düşün , düşün . Sen gelmiş geçmiş en iyi çöpçatansın  Craig'in hislerini açıklamasının bir yolu olmalı."

Elleriyle kafasına vurmaya başladı.

"Hey , Tweek ..."

Craig'in sözleriyle kafasını dikkatle oraya çevirdi ve izlemeye başladı. Belki de Craig onun yardımı olmadan da duygularını fark edebilirdi.

"Bir sorun mu v-var Craig ?"


-----------

Sonraki bölümü sizce ne zaman yayınlayayım ?

"O benim gibi değil ..." [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin