"Kenny'ye yardım edeceğini söyledin her hangi bir fikrin var mı?"
Tweek titrek bir şekilde kahvesini içiyordu. Başını olumsuz anlamda salladı. Craig iç çekti ve kahvesine bir kaç şeker attı.
"Tahmin ettiğim gibi."
Kahvesinden bir yudum aldı. Kenny'nin yanından ayrıldıktan sonra bu konuyu konuşmak için Tweek Bros'a gelmişlerdi.
Tweek kahvesini masaya bırakıp gözlerini masaya odakladı.
"Ş-şey belkide B-butters'a Kenny h-hakkında ne düşündüğünü sorabilirim."
"Güzel bir başlangıç adımı."
Craig kahvesinden bir yudum aldı. Tweek de son yudumunu içtikten sonra hüzünlü bir ifadeyle Craig'e baktı.
"Ö-özür dilerim Craig .Günümü g-gerçekten seninle g-geçirmek istemiştim."
"Merak etme . Belki bir başka zaman ..."
Craig dışarıdan bir şey hissetmiyormuş gibi gözükse de üzülmüştü. Tweek elini ensesinde gezdirdi.
"Şey ... Sanırım Butters'ın yanına gitsem i-iyi olur . Y-yarın s-seni aramam s-senin için sorun olur m-mu ?"
"İstediğin zaman beni arayabilirsin. Dert etme ."
Tweek oturduğu yerden kalktı ve dışarıya çıktı. Craig üzgünce iç çekerek Tweek'in gidişini izledi.
"Onu seviyorsun ~!"
Clyde melodik bir şekilde gürültüyle Tweek'in az önce oturduğu yere otururken söyledi.
Craig yaşadığı korku ve şaşkınlık sebebiyle yerinden sıçradı.
" Senin burada ne işin var ?!"
Clyde gülümseyerek elini ensesinde gezdirdi.
"Tesadüf ! Her neyse Tweek ile randevun nasıldı?"
"Birincisi randevu değildi. İkincisi sitediğim gibi geçmedi ..."
Craig elini çenesinin altına koydu. Tweek ile daha fazla zaman geçirmek ve onun gülümsediğini daha sık görmek istiyordu.
----------
"Tweek buradayım !"
Butters Tweek'e onu fark etmesi için el sallıyordu. Twek onu fark edince hızlıca yanına gitti.
"M-merhaba Butters."
Tweek yavaşça el salladı. Butters heyecan dolu gözlerle Tweek'e baktı.
"Hey Craig ile randevun nasıldı !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"O benim gibi değil ..." [✓]
Hayran KurguYaptığı şey büyük bir hataydı . Ama hataların bazen iyi sonuçları da olabiliyordu. -Yaoi içerir ne olduğunu bilmiyorsanız araştırıp da gelmeniz tavsiye edilir. -Karakterler bana ait değildir. -Keyifli okumalar ~