{14}

585 56 24
                                    

Clyde Gözlerini Craig'e dikerken önündeki çilekli sütü yudumluyordu. Craig'in suratında rahatsız bir ifade vardı. Tweek ile zaman geçirmek istiyordu.

"Yani Tweek Butters ve Kenny'nin arasını mı yapmaya çalışıyor ?"

Clyde tek kaşını kaldırarak sordu ve sütünden bir yudum daha aldı. Craig kafasıyla onayladı.

"Ve bu durum seni rahatsız ediyor ."

Craig yine kafasını salladı. Clyde muzipçe gülümsedi.

"Bakalım doğru anlamış mıyım. Tweek'in seninle daha fazla zaman geçirmesi için ikisinin arasını hemen yapmasını istiyorsun."

"Aynen öyle Clyde."

"Bu da demek oluyor ki Tweek'i seviyorsun ."

Clyde bir yudum daha aldı.

"Ben öyle bir şey söylemedim. Her neyse herhangi bir fikrin var mı yoksa zamanı mı boşa mı harcıyorsun?"

Clyde iç çekip sütünün yanında boş boş duran pipetle oynamaya başladı.

"Butters korkak bir kişiliğe sahip değil mi ? Onu orman gibi bir yere gönderin ve sonra Kenny onu kurtarmış gibi yapın mutlaka ona karşı hisleri artacaktır."

Craig ağzı açık bir şekilde Clyde'a baktı.

"Bu öneri yüz yılın aptalı olan senden gelmiş olamaz değil mi?"

Clyde genişçe gülümsedi.

"Zeki bir insan olmayabilirim ama çöpçatanlık benim uzmanlık alanım."

Craig'in telefonu titreşti.

Tweek: Craig seninle Stark's gölünde buluşabilir miyiz ?

Craig'in mesajı görünce gözleri büyüdü ve hızla yerinden kalktı.

"Fikir için teşekkürler Clyde gitmem gerek Tweek'in yardımıma ihtiyacı var."

Clyde gülümseyerek el salladı.

"Sonra görüşürüz . "

Craig gidene kadar bekledi sonra ise hızla telefonunu çıkarıp Token'in numarasını tuşlad. Token'in açması uzun sürmedi.

"Token bana destek lazım."

--------------------

Finale kadar bütün bölümleri yazdığım için erken yayınlayacağım  yeey

"O benim gibi değil ..." [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin