Mi-am dat seama ca eram în preajma casei pe care am văzut din tren. Cum ziceam,este o casa frumoasa. Ies doi tineri,un băiat și o fata. După mine...cred ca au vreo 18 ani sau chiar sunt de aceeași vârstă cu mine .
Fata îl sărută pe băiat. Băiatul îmi face cu mana de parcă m-ar cunoaște. Avea parul alb cu puțin negru ca și Sasaki. Sa fie chiar el? Nu prea cred.
El spuse ca nu poate merge la Baia Mare deoarece are treaba cu politia. Sa fie asta o scuza?
Voiam sa merg puțin mai aproape de casa aceasta dar am zis sa folosesc aparatul foto sa dau cu zoom. Fac o poza si-i trimit Toukai pe anonim sa vadă și ea .
Alex se uita pe telefonul meu și o vede pe Touka.
Ce curios e băiatul ăsta.Pe băiat l-am botezat Jason ,pe fata Leyla. Leyla și Jason,suspecții de pe linia de tren București - Alba Iulia . M-am apropiat de casa,ciocan ,Jason iese . Nu mai era cu parul alb ,își puse o masca ceva pe el.
-Bună ziua,ne cunoaștem?
-Nu...de ce?
-Tocmai mi-ati făcut cu mana .
-Eu? Sa fie o greșeală.
-Pai nu e .În fine,trebuie sa plec.Imi pare bine ca v-am cunoscut.
-Și mie.Trenul ăsta oprește mereu aici. Deja m-am obișnuit cu el.Drum Bun.
-Drum bun,Sasaki.Rămăsese puțin șocat . Cred ca el e. Nu știu exact. Și fata ieși sa mă vadă dar deja Jason îmi trântește ușa în nas .
Plec,îi trimit mesaj anonim Toukai.
,,Tocmai am vorbit cu Sasaki . Nu mă cunoaște ,,
Iar la 10 minute, Touka vrea FaceTime. II răspund și zice ca trenul lor a greșit direcția și a luat-o spre Alba Iulia. La auzul vestii,m-am ascuns în trenul meu,sub scaun . Alex m-a întrebat ce m-a apucat . I-am zis sa vina cu mine. Intre timp,conexiunea la net se întrerupse . Singurele cuvinte pe care le-am apucat sa le aud au fost : LINIA DE TREN SE LUCREAZĂ MAI LA 2 KM.
Am așteptat în compartiment sa aud trenul celălalt . La 30 de minute,se aude ceva .Am fugit sa văd dacă el e și da,îi vazusem capul Toukai scos pe geam. Coboară împreună cu ceilalți.
Intre timp,reușisem sa fur o sticla de vin pe care am baut-o cu Alex. Mă amețesc puțin și am zis sa mai iau o sticla ca sa mă amețesc de tot.
Și, o văd pe mama Cum da târcoale trenului în care eram. M-am ascuns în baie ... de fapt m-am deghizat bine de tot . Am mers sa mă machiez și sa pun niște haine mai ciudate pe care nimeni nu mi le știe
Mama plecase de acolo dar apare Kaneki .
Mă vede dar nu își da seama cine sunt. Tocmai,îmi și zambise. Dar...intrase în tren . I-am zis lui Alex sa îmi spună Michelle și ca nu vorbesc prea bine romana.-Bonjour!
-Hei.
-Michelle nu prea știe romana .
-E ok. Sunt Kaneki.
-Nice to meet you.
-Cum te cheamă?
-Michelle.
-Dumneata,în ce direcție mergi?
-Spre Alba Iulia.
-Și Michelle?
-Tot acolo.
-Ce frumos.Frati?Am făcut un semn în semn ca DA .
-Dumneata n-ai văzut o fata cu parul mov și lung?
-Am văzut-o.A coborat la Râmnicu Vâlcea.
-Se pare ca am pierdut-o.Tot încerc sa dau de ea.
-Eu vin de acolo. Zise Alex
-Iar eu am întâlnit-o. Mi-a dat numărul tău și al unei alte fete .
-N-am numărul tău. Pot sa îl iau.
-Sigur.Mă fac ca ploua si-i cer telefonul lui Alex ca al meu e în geanta pe silențios.
-Recepționat.
-Ăla e numărul fratelui meu.Eu am pierdut telefonul...s-a furat probabil.
-Haideti,se mișcă trenul.Cobor.Ma bucur ca v-am cunoscut.Kaneki pleacă iar eu îmi șterg tot machiajul și mă schimb.
-Ce teatru am mai jucat .
-Da,sa știi.
CITEȘTI
Fata din tren
RandomMinene a plecat la Alba Iulia într-o vacanta de iarna . În drum spre A.I. Ea vede o casa în care se afla un cuplu iar băiatul i se pare cunoscut. În alta zi se întoarce și afla tot felul de lucruri care o șochează și are o problema cu băutura. Ia...