A doua zi

18 0 0
                                    

28 decembrie
,,The Older I Get,,
E diminenbața ,curentul si-a revenit.I-am promis lui Alex ca mă întorc azi dar m-am răzgândit.
Cat despre Leyla,am apucat sa îi spun ce aveam de spus și nu prea îi placuse.
Se trezise prima ,înaintea mea. Pregătea ceva de mâncare.

-Oh,Bună dimineața. Te-ai trezit devreme,sa înțeleg.
-Da,Cum ai dormit ,Leyla?
-Bine cu excepția ca am stat sa mă gândesc la Sasaki.
-La el?De ce? Te minte pe fata ,de ce îl mai placi?

-Minene,nu te cunosc prea bine decât doar din auzite. De unde sa știu ca ceea ce îți spun nu o sa ajungă gen pe paginile de internet.
-Poți sa ai încredere în mine. Sunt chiar prea tăcută ca sa scriu totul pe internet.In plus,va fi nasol pentru Touka când va afla.
-Touka e fata care a venit ieri,nu?
-Da.

-Și celălalt ?
-Kaneki Ken,prietenul meu.
-Poftim?!Am crezut ca ei sunt împreună.
-Atâta le trebuie.

-Scuza - mă, n-am vrut sa te supăr.
-Leyla,liniște - te ,totul o sa fie bine .
-Da,așa Cum spui tu. As fi în stare sa fac și o crima . Sa o omor pe ...tarfa asta.
-Leyla,nu trebuie sa ajungem aici.Vom rezolva .

Intre timp,Kaneki apare pe la spatele meu și mă pupa pe cap ...Exact ca un copil.
-Bună dimineața.

Se așează iar Leyla m-a privit cu un zâmbet pe buze și vine sa mă îmbrățișeze .
-Mulțumesc.

Kaneki rase și el. Se uita la ceas .Astepta trenul de 14:00 dar i-am zis sa plecam împreună daca tot sa plecam.
-Touka ?
-La Sasaki în camera.
-Ăla era Sasaki pana la urma?
-Se vede de la o posta.
-Ma duc pana sus.spuse Leyla
-Leyla,stai!

Deja era sus . Aud ușa trantindu - Se .
-ASTA E TARFA AIA DE CARE ÎNCERCAI SA ÎMI SPUI?
-Ce s-a întâmplat?
-SASAKI, NU-MI SPUNE CE S-A ÎNTÂMPLAT! ÎNȚELEGE CA INTRE NOI S-A TERMINAT. CINE E EA,DE CE NU MI-AI SPUS DE EA? DE CE? PUTEAM SA JUR CA AI GĂSIT PE CINEVA LA BUCUREȘTI!
-Calmeaza-te.
-TU SA ÎMI SPUI SA MĂ CALMEZ? TREBUIE SA VINA ALȚI OAMENI PE CARE NICI NU ÎI CUNOSC DAR ÎI CUNOȘTI TU, SA ÎMI SPUNĂ ?
-Nu înțeleg despre ce vorbești.
-DESPRE ASTA (arata cu degetul spre Touka) .

Pleacă plângând. Sasaki se uita la noi ca la mașini străine.
-Am încercat sa îi spun...
-Vrei sa spui ca ...
-Hai Touka,nu începe și tu.
-Ba încep. Nu mi-ai spus nimic de ea.
-Credeam ca știi.
-De unde mă rog sa aflu?
-Gata,nu începeți și voi.
-Secretul a fost descoperit, Sasaki. Ziceai ca tu nu ești Sasaki .În realitate ești un mincinos. Poate nici nu lucrezi la politie și ca doar aberezi. ..
-Am legitimație ...
-Fac ceva pe ea...

Și plec cu Kaneki și cu Touka.
De fapt,Touka fugise repede sa pună ceva pe ea pentru ca idiotul ăla ...mda,îi dăduse cămașa jos.

Eu o Căutam pe Leyla.Leyla,nici urma de ea. După ce tipase atât de tare...
Am gasit-o în camera ei.
-De ce mi-ai spus?
-Oricum aflai.
-Vreau sa îl luați pe Sasaki de aici.
-Nici o șansă...

Fata din tren Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum