(Sasaki scrie) O petrecere + o cearta

11 0 0
                                    

NU SUNT DIN FOILE MINENEI. ĂSTA CHIAR E JURNALUL MEU ...DE POLIȚIST, INVESTIGATOR DE GHOULI

ȘI totul merge bine de tot.Petrecerea e minunata.Touka n-a uitat de mine .❤😄 O iubesc pe nebuna mea.
La petrecere a apărut un tip nou.Se pare ca Mini îl cunoaște .
Nu zau,chiar pare ca îl cunoaște...de unde...nu știu. Chiar a acceptat sa danseze cu el.
Hopa,el o trage pe la toalete.Vorbesc serios.Apare Kaneki,urmează o cearta...cred...

-Sasaki, hai cu mine la magazin,
-De ce?
-Vino,ti-am spus.
-Bine.

Merg cu el la magazin.Eu căutam o sticla de bere. Am constatat ca prietenul meu dispăruse.

-Kaneki!

Nu răspunde. Trebuie sa îl caut prin tot magazinul.L-am găsit, butona telefonul.

-Ce s-a intamplat?
-Nimic..spune el,
-Trebuie sa fie ceva? Minene?
-Nu vreau sa mai aud de ea deloc.

-De ce?
-N-ai văzut?
-Pa da,dar...mă gândeam ca se cunosc.
-Și chiar așa și e.

-Nasol.Kaneki,dacă tot o vezi ca face din astea...las-o. Nu e doar ea pe pământul ăsta. Despartiti-va. Uit-o. Mai exista și alte fete. Ce,crezi ca mie îmi convine ca Zen îi da târcoale Toukai? Nu,tocmai,din contra,Touka îl urăște și fuge de mine.

-Nu pot,ce nu înțelegi?
-I-ai dat o șansă, a doua depinde de tine și ea. În preajma Crăciunului? Serios,creier v-a venit sa va certați?
-Sasaki,sunt 100% sigur ca și tu ai pe cineva și nu spui de îmi spui lucrurile astea.
-What?Nu.

-Sasaki,de ce Minene a scris de una Leyla?
-Chiar crezi ca personajele din foile alea sunt adevărate?
-Bai,unele lucruri s-au întâmplat deja.A apărut Alex ăsta.
-Da,dar asta nu înseamnă ca...

Și îmi suna telefonul. Răspund. ,,Sunt eu Leyla,te aștept mâine sa mă iei de la gara. Vin în jurul orei 13:00,,

-Cine era?
-Nimeni.Un număr.
-Aha...bine.Deci, așa zici,sa mă despart de Minene. Hai sa ne întoarcem.
-Dacă așa suferi pentru o fata...E grav.

Ne-am întors în Hallyday. Minene nu mai era,nici Alex ăla. Pa da,Alex era. Și Kaneki sare la gatul lui.
-Unde e ? Zi,unde e?
-Cine?Ai înebunit?
-Unde e?
-Nu știu. Lasa-ma.
-Ieși afară, javra ordinara.Sau nu,am un târg, dacă mi-o aduci pe Minene, te las sa stai aici,dacă nu,îți sucesc gatul ăla și sa Îți miști fundul ăla puturos din fata mea.
-Nu e nevoie sa ne enervam.
-Kaneki,gata.sar eu la gatul lui.
-Ce te bagi mă! se lua Alex de mine.

-E prietenul meu. Și vezi Cum vorbești. Sunt politist.
-Hahaha, hai pa...tu polițist...Hahaha
-Vezi ca nu glumește.

-Poate sa îmi explice cineva ce se întâmplă? întreba Touka.
-Îți explic eu. spuse Kaneki.

-În fine,tu polițist?
-Na legitimația mea.

Alex îmi ia legitimația mea si o rupe în bucatele.
-Ha,acum nu mai ești.
-Eu plec acasă. spune Touka
-Și eu. spune Hide
-Și eu. zise Kaneki
-Mergeți undeva ? întrebase Hide
-Hai la Berăria H.
-Hai.

Și îl lăsăm pe Alex și DJ singuri acolo.

Minene era deja acolo.Si Leyla,oh,Leyla,de ce vi?Nu vreau sa afle Touka de tine,iubita mea.Nici tu de Touka.


Fata din tren Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum