(Sasaki scrie)Ce...

15 0 0
                                    

Miercuri 28 decembrie
Am auzit-o pe Leyla .S-a trezit mai devreme.Dupa aud alți pași, asta e Mini. Sa mă trezesc aici .
Și mă trezesc cu Touka lângă mine.
-Nu te bucuri să mă vezi,domnu?
-Wtf,ce cauți aici?
-Domnu,eu sunt...
-Știu cine.
-Și tu ești?
-Sasi.
-Nu te bucuri să mă vezi?
-Aoleu,Touka,daca intra Leyla și te găsește aici,viața mea...

Tâmpită e,se mai dezbracă de cămașa de rămână în sutien

Și se aud niște pași pe la bucătărie
-Aoleu,Rouka,fata rea,o sa murim aici.
-Tocmai mi-ai zis Rouka.
-Scuze, mă bâlbâi.
-Te bâlbâi ...

Și se deschide ușa .

-ASTA E TARFA AIA DE CARE ÎNCERCAI SA ÎMI SPUI?
-Ce s-a întâmplat?
-SASAKI, NU-MI SPUNE CE S-A ÎNTÂMPLAT! ÎNȚELEGE CA INTRE NOI S-A TERMINAT. CINE E EA,DE CE NU MI-AI SPUS DE EA? DE CE? PUTEAM SA JUR CA AI GĂSIT PE CINEVA LA BUCUREȘTI!
-Calmeaza-te.
-TU SA ÎMI SPUI SA MĂ CALMEZ? TREBUIE SA VINA ALȚI OAMENI PE CARE NICI NU ÎI CUNOSC DAR ÎI CUNOȘTI TU, SA ÎMI SPUNĂ ?
-Nu înțeleg despre ce vorbești.
-DESPRE ASTA  (arata cu degetul spre Touka) .

Touka se uita tare ciudat la toți. Intre timp ,Leyla fugi din camera mea.

-Am încercat sa îi spun...
-Vrei sa spui ca ...
-Hai Touka,nu începe și tu.
-Ba încep. Nu mi-ai spus nimic de ea.
-Credeam ca știi.
-De unde mă rog sa aflu?
-Gata,nu începeți și voi.
-Secretul a fost descoperit, Sasaki. Ziceai ca tu nu ești Sasaki .În realitate ești un mincinos. Poate nici nu lucrezi la politie și ca doar aberezi. ..
-Am legitimație ...
-Fac ceva pe ea...

Și rămân singur în camera. De fapt, N-ar fi trebuit sa o las pe Mini sa intre în casa pentru ca ea a stricat totul.

Nici urma de Leyla. E 20:00 și noi trebuia sa luam cina . Kaneki ,Touka și Mini mă hipnotizau și se uitau  urat la mine.
Îmi scap furculița pe jos. Touka s-a dat sa o ridice dar după s-a gândit ca ar fi o greșeală. Mă retrag de la masa și mă uit dacă în camera Leylei mai era ceva.Absolut nimic, jurnale,pașapoarte, haine,jucării, cărți ...nimic.

Am stat și am așteptat sa văd ceva pe internet.Nimic.
Era prea târziu și ploua.
Mini plecase pana la magazin dar se întoarce peste o ora . Când a ajuns ,era într-o stare jalnica rău, băuse ceva sigur .I-am zis sa se culce ,nici o șansă. Am împins-o împreună cu Kaneki și ea nici măcar nu mai putea vorbi.

Touka se închise în camera ,citind.Kaneki se culcase lângă Mini care inebunise.

Fata din tren Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum