24 decembrie 2016/ 01 ianuarie 2017
,,Minene,scuze ca te trezesc cu mesajul acesta dar am visat ceva frumos și sigur o sa Îți placa.O sa razi în hohote...dar serios...asta ar putea fi o idee pentru povestea ta ...depinde unde ai ajuns cu ea.In fine ,hai sa Îți spun.
Deci eu și cu tine eram căsătoriți și plecam în fiecare zi cu trenul și treceam pe lângă fiecare casa .Kaneki era căsătorit cu Rize (poate mă întrebi de unde o stiu) iar eu cu tine. Și, voiam sa facem un copil. Toate bune și frumoase pana când ,într-adevăr,era 23 decembrie și te-am dus repede la spital pentru ca urmai sa naști. Doamne 😂😂😂😂Acum o sa zici ca sunt un pervers dar nu sunt...bine. ..Recunosc. ..puțin...dar nici chiar așa. Și ,ajungem acolo,în aceeași sala Rize și Kaneki.
-Salut.
-Salut.
-Fata?
-Nu,e băiat.
Kaneki avea băiat și voia sa îl boteze Kenny. Noi aveam o fetiță . Și erai pusă pe pat ,doctorii roiau în jurul tău și când sa Îți facă anestezie, ai țipat atât de tare încât s-au spart niște geamuri de jos .
-Domnule, dacă ați putea ieși din sala,vă rog frumos.
-Pot sa stau aici cu ea ?
-Bine...fie.
Și începuse operația. Kaneki o ținea de mana pe Rize,eu pe tine . Și ieșiseră copiii doar ca Rize a avut o problema și nu ieșise imediat. Născuse un băiat frumos. .și gălăgios iar noi aveam o fata frumoasa,cu ochii verzi și cuminte.
-Felicitări pentru ...
-Scarlett.
--Frumos nume. Acum datimi-l. Și dumneata,copilul te rog.
Kaneki era putin gelos dar nu se mai enervase. O asistenta a rămas cu ele iar noi ne-am dus sa ne vedem copiii.
-Scuze.
-Pentru ce ?
-Ah nimic. Felicitări.
-Și ție ...Ai o fata frumoasa.
-Și tu.Chiar Mulțumesc pentru ziua asta.
-Și totuși ,e o zi așa frumoasa.
-Da,scuze ca te-am judecat greșit.
-Știi ca de fapt ăla e copilul meu,nu?
-Poftim?
-DA,e al meu.
-Și băiatul?
-Eh,e al tău. Glumesc.
-Doamne . Cum merge cu Claudia Guță?
-Haha,tu erai ?
-Da.
Și asta a fost tot...totuși felicitări pentru fetiță noastră. ..adică dacă noi am fi căsătoriți, am face o fetiță sau măcar am avea un copil? Știi, mie îmi plac copiii mici,îmi place sa am grija de ei. Scuze,am exagerat,,
Claudiu ❤ 08:34:12 24/12/2016Ce naiba a fost asta??
Sa nu fie vreo greșeala dar am zis sa încerc sa îl sun.
-Neata ,frumos mesaj . Dar sigur tu l-ai scris?
-Da eu,dar cine altcineva.
-Ah,ok.Azi e Secret Santa, vi și tu?
-Cum sa nu.Dar...n-am nici un cadou pentru tine .
-Lasă...Nu e nici o problema.
-Ba e. Ne cunoaștem de mult timp ,de vreo 3 zile suntem cei mai buni prieteni iar tu nu primești cadou de la mine .
-Cum vrei .
-Îți dorești ceva anume ?
-Neh, și o ciocolata e buna.
-Glumești ?
-Nu.
-Bine,mă duc în 20 minute la sala,după văd ce fac.
-Ok.Mesajul era kilometric, nu gluma.
Sunt la birou.Dau de foile mele. ,,Trebuie sa scriu,, Totuși nu îmi vine nici o idee. Absolut nici o idee. Doar aia ... ca merg cu Touka în Alba Iulia.Atata,și Kaneki ...Altceva nimic...
Da,hai sa scriu acum ceva ...,,Am mers cu Touka la spitalul din Alba Iulia și Kaneki a fost întins pe o masa,mai mult pat decât masa . L-am sunat pe Alex care nici nu a vrut sa audă de mine,mi-a închis .
-Ba,ce facem cu el?
-Întrebarea e ce facem cu Sasaki .
-Minene,Sasaki e mort .
-Da,trebuie sa o găsim pe Leyla''Nu mai conteaza,am de gand sa nu mai continui.Plu si simplu nu mai am nici o idee iar acest lucru ma deranjeaza dar asta e...nu mai am ideei si gata.
Dupa 3 ore ma suna Claudiu spunandu-mi ca a iesit de la sala si ca se va duce la magazin sa ia niste suc,fursecuri si ce o mai fi.
Si totusi,de ce am denumit povestea mea ,,Fata din tren'' ? ,,EU,, nici macar nu calatoresc cu trenul iar toata actiunea se invarte in jurul Hotelului Amirus.Mai bine denumeam Hotel Amirus ca de fapt ala este principalul subiect in toata povestea .
Ok,sunt si cateva parti in care ,,eu,, calatoresc cu trenul si stiu ca sunteti curiosi ce se intampla cu Kaneki ,daca moare sau nu ,ce face Leyla,daca mai are de gand sa se intoarca..si chestii din astea.
Dar ma rog...
La putin timp,Claudiu sunase sa ii deschid usa si..un grup de motociclisti foarte zgomotosi au trecut prin fata noastra si strigau ,, RATATILOR,,
-I-ai vazut?
-Da,dar oare cine or fi ?
-Nu stii ca asa sunt motociclistii?
-Eh ,pa da .
-Cand vin ceilalti? intreaba el
-Pai,trebuie sa ajunga...
-Ia de aici,sper sa iti placa.
-Ti-am zis ca nu trebuia .
-Acum ce ...vrei sa ma intorc la magazin sa il returnez?
-Glumeam ,calm! Totusi ma intreb si acum ce e cu motociclistii aia.
-Daca mai apar pe aici,le rup capul la toti!
-Cineva trebuie sa fie in spatele acestui grup de motociclisti.
-N-are cine.Hai in casa.
Dupa 30 de minute apar ceilalti cu multe cadouri si le pun sub brad .Claudiu isi puse o caciula de mos ...da ma...de mos...arata asa funny.Kaneki era mai fericit de atat si...era imbracat in haine de motociclist.
-Auzi,Kaneki,ce-i cu hainele alea?intreba Claudiu
-Astea?Pai le aveam .
-Unde,ca eu nu le-am vazut! intreb eu
-Pai ai intrat vreodata in camera mea sa-mi vezi hainele?
-Am intrat de multe ori ...
De ce cred ca Kaneki e suspicios?Sa fie unul din motociclistii aia ?
CITEȘTI
Fata din tren
RandomMinene a plecat la Alba Iulia într-o vacanta de iarna . În drum spre A.I. Ea vede o casa în care se afla un cuplu iar băiatul i se pare cunoscut. În alta zi se întoarce și afla tot felul de lucruri care o șochează și are o problema cu băutura. Ia...