Claudiu și cu Mini erau în interior.
-Bai,sa fiți atenți pe ei ,chiar va rog.
-Da,dar ce frumos se comporta Claudiu cu ea.
-Face ce face și atrage băieții.-As zice eu ceva dar poate mă înșel.
-Ce Marius.
-E curbă din aia mare.-Încep sa o urăsc.spuse Kaneki
-Pai da,te cred. Întâi Alex după Claudiu.
-Ah,serios acum. Dacă voi credeți ca e ceva greșit la ea ,o faceți în toate felurile.spuse Hide-De ce o aperi ?
-Îmi e prietena.
-Nu mai da nici doi bani cu tine iar relația cu ea a durat mai puțin de doua săptămâni.-Asta e adevărat dar tot ne este prietena . Ce, băiatul poate o place,ce știți voi și profita de o șansă.
-Și nu vreau sa petrec Crăciunul cu el la masa.
-Kaneki, dacă mama Minenei e atât de drăguță sa te tina și pe tine în casa lor ,mă bucur dar zau, poți pleca de acolo, vi la mine,la Touka,la Sasaki...la mulți.-Mda,trebuie sa mă gândesc mai repede ca deja simt ca fierb.
-Uite Cum facem,te duci acum acasă și spui ca Minene a vrut sa mai stea și ca vrei sa te muți cu mine.spun eu
-Sasaki,mulțumesc dar cred ca nu va accepta prea curând.-Cine,Minene sau mama ei?
-Minene.
-Vrei sa ramai?-Normal ca nu dar totuși ...mă gândesc și la ea ca s-a obișnuit cu mine în casa ei.
-Prietene, n-ai vrea sa ne întâlnim mâine sa vorbim intre patru ochi?
-Sigur.De fapt cred ca mă duc acasă . Dacă întreabă de mine spuneți ca mă simt prost și ca m-am dus sa mă culc.
-Așa vom face.Kaneki pleacă din Berărie . Am rămas putini. Touka mea...și Leyla mea...Oh,Leyla,mâine vine ,ce sa fac ? Da ,trebuie sa mă duc sa o iau .
Și ce naiba face acolo Minene cu Claudiu? Ia sa mă prefac ca mă duc la toaleta și am chef sa îi spionez.
Intru . Nici urma de ei.-Mini, ești pe aici?
-Da,uite-ma.
-Oh,ce faci ? Claudiu unde e ?
-S-a dus sa comande ceva.
-Da,e ok? Kaneki a plecat ca se simte rău.
-Uh,așa dintr-o data?
-Eh...poate. Te las puțin singura.
-Vin și eu .Am nevoie sa mă aranjez la rochie .
-Ah,bine .Intru ,mă închid într-o cabina și am așteptat sa iasă ca sa văd ce pune la cale.Ups,apare Claudiu. Mă prefac ca mă sufoc și chipurile lor S-au întors spre ușa mea.
-Se sufoca cineva aici. Ai nevoie de ajutor ?
-Da.
-Deschide ușa .Deschid ușa și Minene îmi da o palma.
-De fapt ce cauți în baia băieților, Minene?
-Eu am adus-o .
-Serios? Afară amândoi .Își mișcaseră fundurile alea din fata mea .
-Bai haideți acasă ca locul ăsta e prea negativ . Sa îi lăsăm pe aia doi sa se pupe și ce naiba or mai face pe acolo.
-Ook....
CITEȘTI
Fata din tren
RandomMinene a plecat la Alba Iulia într-o vacanta de iarna . În drum spre A.I. Ea vede o casa în care se afla un cuplu iar băiatul i se pare cunoscut. În alta zi se întoarce și afla tot felul de lucruri care o șochează și are o problema cu băutura. Ia...