29 decembrie
Mă gândeam ca nu o sa mă trezesc după beția aia de ieri .Și iata-ma în tren . Ascult o conversație a unui pasager cu conductorul.Pasager: Am auzit ca fata aia care a dispărut s-a întâlnit cu o prietena care i-a spus sa se întoarcă
Conductor:Și totuși nu știe nimeni motivul pentru care a plecat
Pasager:Dar unde s-a dus?
Conductor: După s-a zis ca fata aia a văzuto pe prietena ei cu o sticla la gura.Era cu alcool
Pasager:Sa fi murit?
Conductor:Toate secțiile de poliție, mă rog o sa înțelegi ,o caută pe cea care a băut sticla aia
Pasager:Nimeni nu știe Cum arata.
Conductor:Comform unor amprente de pe sticla ,cică fata s-a dus la hotelul Amirus
Pasager:Am auzit de el,e locul crimelor .
Conductor :Nu mai e ,s-a desfiintat.De aici n-am mai auzit nimic. Ora 14:00 . Sosesc cei despre care mi-a zis Leyla. Leyla nu e aici sa dezlege misterul. De ce mă caută pe mine ? Eu n-am omorat-o. ..sau...la cât de beata eram,cred ca am făcut ceva .
,,După au fost găsite haine pline de sânge în locul ăla,,
VORBESC DEJA BAZACONII, NU MAI SUNT ÎN STARE SA GÂNDESC.
-Biletele,va rog !
Conductorul își fixează ochii asupra mea.
-Alta călătorie domnisoara?
-Da.Frumoasa zi.
-Nu tocmai.Cum vedeți și Cum auziti,o fata cam de vârsta ta,cred...a fugit .
-E proasta...
-O cunoști?
-Eu? N-am nici o legătură cu ea.
-În fine,de ce aveți un pliant de la Hotel Amirus?
-De acolo vin.
-Bine,mă rog. Biletele va rog!Huh,bine ca n-a zis ca put a băutură .
Și de unde știe ca am mai fost În trenul ăsta?
Se pare ca s-a făcut o ruta ocolitoare de la șina defecta. Trec pe lângă casa unde am stat vreo 2 zile și auzeam țipete. CÂND...pasagerii luaseră razna
-OPRIȚI TRENUL!!!! Un urs.
-Nu călcați ursul,are viață și el.
-De ce după Crăciun lumea parcă a luat razna?
-Crima la Hotel Amirus?
-Aoleu,unu e mort acolo!
-Sa mergem sa vedem dar întâi să scăpăm de ursul ăsta.
-Lasati-l dracu de urs.Sa salvam lume.Trenul a fost evacuat în doi timpi și trei mișcări. Toată lumea era îndreptată spre hotel.
Atâta lume,a reușit sa spargă ușa și sa pună capăt pe cei care făcuseră dezastru.Eu îl Căutam pe Sasaki . Zăcea ca și mort pe covorul de la etaj. Kaneki la fel. Touka era vesela.Cand m-a văzut ,a sărit la mine în brațe plângând.
-Ai venit.Stiai de asta?
-Nu.
-Am încercat dar...Sasaki cred ca e mort.
-Kaneki e bine? Mă duc la el.Când deschise ochii, a zis sa mă apropii de el. Îmi atinge parul și kagunele îi iese și cade mort
-Cred ca ...o sa mor curând.
-Nu ne lăsa ,te rugam .
-Dar...
-S-a dus.S-a dus ,Mini.
-Taci Touka.
-S-a dus ,are o rana mare în jurul inimi și cred ca are hemoragie.
-N-a murit.
-Uita - te la el. ..el e mort.
-Nu eee.
-Îi bate inima . Sa Căutăm un spital.
-Mergem la Alba Iulia ...și știu exact cui sa îi cer ajutorul.
-Cui?-
-Unui prieten.În doua ore am ajuns la Alba Iulia și am căutat un spital.
Și spitalul era murdar iar mie ...mi s-a făcut rău instantaneu. Am leșinat .................................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
-Minene,dacă ai știi câte zile ai dormit ...o sa zici ca nu ești sănătoasă.
-Stai,ce? Unde sunt, ce?Mă trezesc și îmi dau seama ca tot ce a fost pana acum a fost un vis. Și când am verificat telefonul,era un mesaj de la Hide. Scria 21 decembrie .
STAI? AM DORMIT 2 ZILE? 2 ZILE? ȘI AZI E ZIUA LUI KANEKI? CE? NU SE POATE? BA SE POATE ,CHIAR MĂ AFLU LA MINE ACASĂ,ÎN PATUL MEU.
Nu,deci nu se poate așa ceva.Cum am putut dormi 2 zile? Mi-a fost atât de somn?
-Mama,în ce data suntem?
-21 decembrie.
-Nu se poate.M-am panicat total. Deci Hide n-a murit? Se pare ca am prevăzut viitorul.
Sau,stai...Ce e cu foile astea aruncate pe birou?
Nu cred...titlu mare FATA DIN TREN . Vreo 10 pagini,cu 11 capitole. Se oprește la propoziția:,,Oftez.Dau ochii peste cap și deschid laptop-ul când ...". Iar capitolul se numea ,,(Sasaki scrie) Frauda ".Iar ăsta era capitolul 11.Când le-am scris? Îmi amintesc , în ora de mate . Ora unde n-am făcut absolut nimic.
Am continuat totul acasă.Și dacă azi e 21...decembrie,adică miercuri,sa dam drumul la petrecere.
Trebuie sa le spun ce am visat...Iar acum am o continuare . Și apropo,Cum naiba am visat ca Hide e mort? Și incendiul de la Anteiku?
Parcă s-au întâmplat acum. Dar e ora 11:00. Și mama nu minte.
Se uita la mine și nu știe ce e cu mine.
-Ești sigura ca suntem pe 21?
-Da,de ce?
-Eu am visat ca eram pe 29 decembrie. Mă trezisem beata .
-Bețiva?
-Da.
-Trebuie sa îmi povestești .
-Ia foile alea și citeste - le. Ăla e visul meu ,tot. Ce am scris acolo e un vis ,acum l-am visat. Am și o continuare care, e mai trista.
-Ai inebunit? De când scrii?
-Mi-am descoperit talentul.Sunt sigura ca ...
-Ma rog...Am ieșit din camera,am verificat calendarul. După, l-am sunat pe Hide.
-Hide,facem ...la mine. Am ceva de povestit.
-Bine,sigur nu e lunga povestea ta?
-Nu.Anunta-i și pe ceilalți.
-Sigur.Ne vedem la tine.-Bună dimineața Kaneki.
-În sfârșit era și cazul sa te trezești.
-Era...Dar chiar așa, am dormit 2 zile?
-Da...Și am visat multe.
-Sa îmi povestești.
-La mulți ani ,Kaneki.
-Mulțumesc.Sa știi ca ...suntem pe 29 decembrie și ne-am întors azi acasă după ce s-a întâmplat cu Leyla și Sasaki.
-Poooftim?
-Ce?
-Leyla?Exista fata asta?
-Da.
-Kaneki,glumești?
-Nu.Stai,Kaneki zice ca azi ne-am fi întors dar primesc mesaj de la Hide care...în vis e mort.Ok...asta e așa. Și după azi cică am fi în 29 decembrie. Calendarul e pe 21 decembrie.
-Kaneki? Zi repede. E o gluma?
-Da mă, e o gluma. Ti-am citit foile și ti-am făcut și o continuare.
-Poți sa mi-o dai?
-Da.Iau foile de la el și ...de fapt e continuarea potrivita,e ceea ce visasem săi ce trebuia săi scriu.
-Kaneki,eu asta am visat.
-OK. ..asta e și mai ciudat.
CITEȘTI
Fata din tren
RandomMinene a plecat la Alba Iulia într-o vacanta de iarna . În drum spre A.I. Ea vede o casa în care se afla un cuplu iar băiatul i se pare cunoscut. În alta zi se întoarce și afla tot felul de lucruri care o șochează și are o problema cu băutura. Ia...