(Sasaki scrie)Multă munca

84 1 0
                                    

E multa munca la sfârșitul anului.  Trebuie sa analizam și sa ordonam toate actele. Iar maine ceilalți pleacă și o sa plec și eu la Leyla, sa o văd.

Leyla este prietena mea,o fosta prietena . O cunosc de mult timp , ne înțelegem bine . Și da,mâine plec și eu .

La ora 08 am sa plec cu masina de politie (pe care nu scrie POLICE ) și o sa mă opresc la Leyla acasă.  Îmi e frica de Touka,sa nu afle.  De fapt, Touka e urmărită de Zen iar mie Nu-mi pasa de Zen.

Azi l-am văzut pe Marius. Părea dezamăgit ca părinții Minenei nu l-au luat și pe el.De fapt părinții lui nu l-au lăsat .

În fine,suna telefoanele,eu sunt în birou și ordonez. Ordonez după nume,data și altele. E o treaba dificila rău. Dar dacă eu am ales sa lucrez aici. De fapt ,tata mi-a spus sa îi iau locul pentru ca el pleacă la Londra cu mama sa muncească iar eu stau acasă, la un prieten .

E 08 dimineața și am plecat . La 08 dimineața pleacă și trenul spre Baia Mare care,va lua prin fata casei Leylei.
Ajung pe la 12 acolo . Leyla mă îmbrățișează ,mă sărută și îmi spune ca i-a fost dor de mine. Îmi da drumul în casa .Eu mă AȘEZ pe canapea și iau o gura de cafea.
-Leyla,pe la ora 14-00 o sa se oprească un tren.Sa ieșim pe balcon .
-Da Sasi.
-Leli!
-Da?
-Nimic,lasă.
-Ce e ?
-Nimic,ti-am zis sa lăsăm. Ce e cu cafeaua asta?
-E a tatei. Trebuie sa vina imediat. Nu vreau sa te vadă aici. Nici mama de asemenea.
-Nu îți face griji.
-Sasi,nu vreau sa afle ca sunt cu tine sau ca ești aici.
-Hold your horses, Leli.

Leyla ofta și se duse în bucătărie iar telefonul începu sa sune. Era Touka.
-Ce faci? Cum o duci?
-Pe lângă ca am o gramada de acte de aranjat, totul merge bine.Nu te aud. Se întrerupe semnalul . spuse Sasaki
-Da,văd.

E ora 14:00 iar din tren coboară mai mulți oameni. Și dintr-o data,o văd pe Mini dar nu îi văd pe ceilalți. Coboară toată lumea dar nu o văd nici pe Touka.
Mini se uita la mine și face niște poze.  II fac cu mana . O văd Cum înaintează spre casa Leylei.
-Leyla,ai niște haine de la tatăl tău? Se pare ca în trenul ăsta e o prietena ,colega mea de liceu.
-Poftim?Am,sigur.Du-te și vezi.

Mini deja a ajuns la ușa și bate.

-Bună ziua,ne cunoaștem?
-Nu...de ce?
-Tocmai mi-ati făcut cu mana .
-Eu? Sa fie o greșeală.
-Pai nu e .În fine,trebuie sa plec.Imi pare bine ca v-am cunoscut.
-Și mie.Trenul ăsta oprește mereu aici. Deja m-am obișnuit cu el.Drum Bun.
-Drum bun,Sasaki.

Am rămas șocat. De unde sa își fi dat seama? Apare un alt tren în spatele acestuia.Urmaresc tot de aici. Din celălalt iese Kaneki .

-Ce s-a întâmplat cu trenurile din ziua de azi? Primul trebuie sa meargă spre Alba Iulia ,al doilea spre Baia Mare. Șcrie pe ele.Din primul a coborât Mini,din celălalt alți colegi de ai mei.

Fata din tren Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum