Era deja 12 noaptea și am deschis un laptop care era pe birou din așa zisa camera a mea.Nu îmi era somn,am fugit repede pana la frigider ,pusesem ochii pe o sticla de vodka.
Îmi pun într-un pahar și termin dintr-o înghițitură . Mă ia amețeala dar reușesc sa mă ridic. Urc în camera , intru într-o încăpere și mă așez în pat.Dintr-o data ,ma ridic și Alex deschise ochii brusc și aprinde lumina.
-SĂRIȚI, MĂ OMOARĂ!
-Bețiva dracului. Începuse sa țipe menajera din casa ținând o bata în mana.
-A VRUT SA MĂ OMOARE.
-Ce se întâmplă?intrase și tatăl lui Alex
-A VRUT SA MĂ OMOARE.
-Ea?
-S-a îmbătat domnule Ianis.spuse menajera
-Calmeaza-te Melanie.
-Veniți cu mine sa va arat .Menajera merse cu tatăl lui Alex pana jos . Văzuse sticla scoasă și paharul în care mai era un strop.Urca la camera lui Alex dar eu eram în a mea deja,dormeam deja iar la 06:00 dimineață trebuie sa mă trezesc.
Dimineata
Cine m-a pus sa mă trezesc la ora asta? Dar vreau neapărat sa merg sa văd ce se întâmplă la casa aia ,eventual sa rămân acolo,sa închiriez o casa cam în fata lor și sa îi urmăresc.Ora 14:00
Oprirea ,,generala,, ,locul unde lucrul a fost lăsat la o parte . Nu cred ca se va mai repara șina pe acolo. A oprit acolo. Am coborat și m-am dus cu toate bagajele spre casa misterioasa.
Bat la ușa.
-Iar tu?
-Sasaki,știu ca ești tu ,nu mă poți păcăli...Te rog frumos,lasă - mă sa intru.
-Nu-s Sasaki,
-Pa da,de ce îți pui masca ?
-Nu îmi pun.
-Bine,sa zicem ca nu ești tu. Mă lași sa intru?
-Am treaba .
-Sasi, las-o sa intre. spuse Leyla.
-Sasi?Leyla m-a lăsat sa intru .Îmi arata o camera unde sa stau.
-Nu trebuia sa îmi dați o camera .Mâine plec spre Alba Iulia.
-Da,da sigur.Se închide ușa ,eu mă gândeam ce fata ar putea fi asta. Leyla o chema iar ea îl strigare pe Jason ,,Sasi,, Sasi=Sasaki
Ziua asta o sa fie grea pentru mine dar o sa fiu fericita ca am reușit sa intru și sa văd viața lor.
Viața lor e mai interesanta decât a mea pentru ca tipul chiar e suspect și dacă e cine cred eu,nu vreau sa știu ce va zice Touka când va afla . Deja ea a primit imagini anonime de la mine și o sa mai primească în continuare.
CITEȘTI
Fata din tren
RandomMinene a plecat la Alba Iulia într-o vacanta de iarna . În drum spre A.I. Ea vede o casa în care se afla un cuplu iar băiatul i se pare cunoscut. În alta zi se întoarce și afla tot felul de lucruri care o șochează și are o problema cu băutura. Ia...