Dispărut! Azi 28

14 0 0
                                    

Dispărut azi 28

Exact Cum se aude ,Leyla e declarata dispărută .După ce am vorbit cu ea , a dispărut complet. Cu tot cu jucării și ce mai avea acolo.

Era 17:00 când lucrurile se mai liniștiseră  ( oarecum )

Peste doua ore ,am luat cina cu Sasaki și restul și n-am deschis nici unul din noi gura.
Mai târziu. Plecasem la magazin sa iau o sticla de Vodka și la un pod ,ploua ,e adevărat, o văd pe Leyla.

-Ce cauți aici,lumea te caută.
-Nu mă mai întorc în casa aia .
-Și unde ai sa stai?
-La o prietena, Megan. Deja ziarele circula ,informațiile pe internet circula. Sunt deja dispărută  și am de gând sa joc teatru. Mi-am schimbat și numărul de telefon. Mini.ma bucur ca te-am cunoscut. Ne vom mai vedea.
-Sunt sigura ca lucrurile vor fi bune dacă te întorci .Faci sa înrăutățești lucrurile .
-Mini,sa lăsăm trecutul la o parte.M-am uitat la voi,la tine și la Kaneki . Sunteți perfecți. Mâine ,la 14:00 ,o sa coboare niște prieteni de-ai tatei,despre care ti-am povestit. Nu le deschide ușa, te rog. Sunt cei despre care ti-am spus ca s-au îmbătat .
-Leyla,mâine trebuie sa plec,mă duc la Alba Iulia ,am uitat ceva acolo.
-Ce anume?
-O agrafa ,vezi ce faci,apari.
-Bine,ne vom mai revedea.

Traversez ,mă uit în spate,ea stătea acolo .
Mă duc,jau sticla și o beau.Ea tot în același loc și după ce mă îndepărtez, pleaca.
Megan ...Care Megan ? Cine e Megan? Vrăjitoare?  Sau una din proastele alea de pe centura?

Ajung în fata casei . Hotel Amirus.  Amirus sa fie turc? Numele pare cunoscut. Și știu ca Sasaki m-a carat pana sus și ca Kaneki a stat lângă mine .
-Trebuie...sa...mai beau...
-Culca-te.
-Trebuie,Alba Iulia. Ora 14:00 prieteni tata Leyla.Leyla pericol, Leyla Megan ,Megan centura.
-Culca-te.
-Kaneki, ieși cu prietenii și familia și carciuma de a fi cunoscuti.
-Culca-te.
-Ce-i cu caietele alea?
-Culca-te

Intre timp ,jos la parter
Sasaki și Kaneki

-Ce îi fac lui aia ca nu vrea sa se culce?
-Niste iarba sa îi dai și vezi cum adoarme instant.
-No mă no,di undi scoatem noi iarba?
-Nu știu mă , cap de idiot. Produce ca de aia ti-a dat Dumnezeu cap.Sa Îl folosești mă gayule

-Auzi,tu îmi erai dator cu ceva?
-Cu ce ,javra mica?
-Cu conversații ale polițiștilor. Acte false.
-Frauda,Ah?

-Pai se spune ca vreau sa îmi iau joc pe Steam.
-Hai SA-MI...
-Ce?
-Pe Steam?  Aoleu,ia de pe Origin, cretinule .

-Cretinu ești tu . Ai făcut alea?
-Gata șeful, nu da tare ca mă doare . Am .
-Mâine sa mi le dai pe la nas.
-Și conversațiile ?

-Citestemi-le, mă javriță.
-Acum?spuse Sasaki Haise
-Da când vrei?
-Bine,Ho, hai în camera mea.

Și Kaneki urca în camera iar Sasaki îi prezenta conversațiile și documentele.

-Auzi,și buletinul fals?
-Dar de făcut poza când vrei sa Îți fac nene? Sunt bune astea, atâtea am făcut. Mă rog, le-a făcut Amon.
-Amon?! Știe de ele?
-Da,sigur.
-Oh,bine. Mulțumesc prietene . Noapte buna.

Fata din tren Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum