Výprava (kapitola nultá)

1.8K 157 43
                                    

  Znáte pocit, když spíte, a najednou přijde stíny váš božský otec s bohyní, podají vám batoh a řeknou, že jdete hned na výpravu? No, já taky ne, dokud se to nestalo.

  Spal jsem, ano, já, Nico di Angelo, jsem vážně spal. Will mě donutil. Ale zpátky k věci, ležel jsem u sebe v posteli a najednou mě někdo vzbudil. Otevřel jsem oči a uviděl svého otce a Hecate.

  ,,Nico, jde se na výpravu." řekla Hecate. ,,Co? Jakou?" Byl jsem pořád ospalý.

  ,,Víš, já mám v Londýně takový svět zvířátek, kouzelníky, abych byla přesná, a jeden z nich, Harry Potter, by potřeboval ochranu. A tak jsem si zvolila tebe." vysvětlovala, ale mně to stejně šlo jedním uchem tam a druhým ven. ,,Obleč se, Nico, jde se na výpravu." řekl můj otec.

  Já se tedy neochotně vyloudal z postele a začal se oblékat, zatímco oni čekali venku. Vyšel jsem a Hádes mi začal vše vysvětlovat. Jednalo se o školu čar a kouzel zvanou Bradavice [co je to za debilní název], Hecate mě obdařila, takže jsem byl schopen čarovat s nějakým klackem [phew]. Dali mi i sovu, pojmenoval jsem ji Bianca. Zbytek mi pověděl cestou stíny. Když jsme dorazili, zjistil jsem, že jsme v obří hale plné dětí.

  ,,Albusi," pozdravil hlasitě Hádes. ,,Danieli, vítám tě."
Danieli? [Debilní jméno, Will by bylo lepší] ,,To je můj syn, říkal jsem ti o něm." usmál se ,,Daniel", můj takzvaný otec.

  No, tohle bude ještě sranda...

Nico in Hogwarts // HIATUS // EDITINGKde žijí příběhy. Začni objevovat