Patroni a studentíci

871 103 10
                                    

Celkem by mě zajímalo, proč se teď Nikoušek Sexoušek [jo tak se teď jmenuje. aspoň podle mě] chová tak divně. Začal jsem se mu okatě vtírat (A/N 'začal' - pfffft), ale on byl myšlenkami úplně jinde. Taky jsem začal vést soukromou proti Umbitchové, ale bylo jasné, že pokud tu budu jeden stát a sledovat, jak přebírá školu, tak prohraju. Ron a Hermiona navíc řekli ostatním Nebelvírům našeho ročníku, že dokážu vykouzlit patrona. Díky [to je sarkasmus jen tak mimochodem] (A/N né fákt?). Přesvědčili ostatní o mých schopnostech a řekli, že bude nejlepší, když je budu učit sebeobraně. A teď hledáme místo, kde můžeme trénovat (A/N nebo prostě ušlapejte tu růžovou pipinu). A pak se to stalo. Neville to našel [lol, místo kde trénovat, ne svoje mužství]. Našel Komnatu nejvyšší potřeby...

,,Soustřeďte se na vaši nejšťastnější vzpomínku. To, co vám dodává sílu. Myslete na vaši vášeň a vykouzlete patrona." pobízel jsem svoje studentíky [*úchylný filchovský úsměv*]. Trénovali jsme dny a noci a když jsem je naučil obranných kouzel, vrhli jsme se na patrony (A/N zajezdíme si na jelenovi :DD). Byli tu někteří, co měli potíže [*ahem* Neville *ahem*] a někteří, co to zvládli levou zadní [Hermiona]. A za tu dobu jsem si něčeho všiml. Někdo nás sledoval.

Nico in Hogwarts // HIATUS // EDITINGKde žijí příběhy. Začni objevovat