Postel (kapitola čtvrtá)

1.2K 140 9
                                    

  S Harry jsme si vyměnili pár slov a já se pustil do jídla. Tedy, spíš jsem jen seděl a rozjímal [a přemýšlel jak se nenechat zabít Willem]. A pak se přiřítili duchové.

  ,,Pane, rádi vás vidíme." řekli jednohlasně. Otec mi už o nich řekl, takže jsem z nich nevyletěl z kůže. Ale musel jsem mu o nich později napsat hlášení a nějaké informace. Papírování, tolik papírování. ,,No, já se s vámi musím ještě seznámit, vy uprchlíci. Pojďme na chodbu." vstal jsem.

  Já šel poté do té společenské místnosti, kde jsem se na gauči u krbu rozvalil [jak pohodlné, ten gauč musel být asi sto let starej a vycpanej klestím]. Přesunul jsem se radši na podlahu, jinak by mě záda bolela, jako když si na mě Paní O'Learyová naposledy lehla. A že to byla bolest. Krb pěkně hřál a já si sundal jsou bundu. Pohlédl jsem na své římské znamení SPQR. Měl jsem ho samozřejmě taky. Jak si asi vede Hazel s Frankem [páni jak bych si teď s ním rád zahrál Mýtomagii]?

   Najednou ta kvičící dáma v obraze otevřela a dovnitř se nahrnulo spoustu nebelvírských kouzelníků. Rychle jsem si chtěl natáhnout bundu, aby neviděli moje jizvy z minulosti, ale nestihl jsem to a tak jsem ji jen držel v ruce. Zlatá trojice si to ke mě namířila [bohové, proč já].

  ,,Hermiona Grangerová," podala mi dívka s hnědými hustými vlasy ruku. Já ji políbil přesně tak, jak by správný gentleman měl a všiml jsem si, že všichni tři zrudli [ti dva, zrzek a obrýlenec, asi ze závisti a zlosti. Ne každý je prostě okouzlující].

  ,,Ronald Weasley," potřasl jsem si s rukou zrzka. ,,A mě znáš," řekl Harold- ahem, Harry a začal se šíleně prohrabovat ve vlasech a mrkat na mě [asi má tik]. ,,Tak já jdu nahoru." utrousil jsem a odešel.

  V pokoji na mě už čekaly věci a Bianca (A/N jak nečekané). Lehl jsem si a v tu chvíli jsem s postelí navázal spojení [okay plánoval jsem svatbu, ale už mám Willa]. Sundal jsem si všechno oblečení (až na spodní prádlo) a ulehl jsem do postýlky [neboj, jednou spolu utečeme] (A/N will bude žárlit :D).

Nico in Hogwarts // HIATUS // EDITINGKde žijí příběhy. Začni objevovat