Sexy Bůh (kapitola první)

1.4K 153 18
                                    

  Seděl jsem vedle Rona a Hermiony, když vtom se otevřely dveře a já očekával to poloplešatého páprdu Filche a jeho jakože kočku. Ale čekalo mě velké překvapení. Byl tam nějaký vysoký černovlasý muž v černém obleku a u něj stál černovlasý kluk, asi jeho syn [no, jsou si podobní]. Měl na sobě černé triko, kalhoty a hnědou leteckou bundu.

  ,,Albusi," slyšel jsem. Trochu jsem se rozhlížel a viděl, jak holky zírají na toho kluka [pcha, co je na něm tak speciálního]. Jsem hezčí (A/N : ne, nejsi, Harolde, to je jen tvá bujná fantazie).

  ,,Danieli, vítám tě." usmál se Brumbál. Danieli? [Hm... a jak se jmenuješ ty, druhý cizinče]. ,,To je můj syn, říkal jsem ti o něm."

  [jméno!! JÁ chci to jméno!!] (A/N : klid Harry, dočkej času jako Percy čekal na Ann].

  ,,Nico, že?" Brumbál k nim vykročil s úsměvem. ,,Ano, sire." odpověděl ten kluk. [NICO! TEĎ VÍM JAK SE JMENUJEŠ!! MUAHAHA!]. Prohrábl si rukou vlasy, takže byl vidět jeho obličej a lehce pohodil hlavou, aby mu vlasy nezakrývaly výhled [na mě] (A/N : Leo? Ne, to jsi jen ty Harry). Několik holek si povzdychlo. Podíval jsem se na něj. Není možný, aby byl tak hezk- zakuckal jsem se na mém pití [asi začínám pochybovat o své orientaci]. Merline, vypadá jako bůh!
Hermiona se na něj dívala jako na obrázek [já taky, ale to nikdo vědět nemusí].

  ,,Nico di Angelo," podal Brumbálovi ruku. ,,Albus Percival Wulfrick Brian Brumbál."

  Potřasli si rukou. Jeho hlas... je zvláštní [a celkem sexy] (A/N : *facepalm*).
,,Omluvte nás na chvíli." řekl Brumbál a všichni tři odešli. Všichni si mezi sebou začali špitat a já rozhodně věděl, že to bylo kvůli Nicovi.

  ,,Harry, Rone, co si o něm myslíte?" zeptala se nás Hermiona. ,,Já nevím," zalhal jsem [je to zatraceně sexy bůh]. ,,Je hustej," zahuhlal Ron s plnou pusou. ,,Já si myslím... že je naprosto dokonalý." odvětila Hermiona.

  [Co když jsem na kluky]

Nico in Hogwarts // HIATUS // EDITINGKde žijí příběhy. Začni objevovat