Donald

1.1K 125 12
                                    

Ležel na mě. ÚŽASNÉÉÉ! No... doufám, že se mi nepostaví... [no... vy víte] (A/N 0o0). Myslím, že by to nebylo moc pěkné probuzení. Omotal jsem svoje ruce okolo jeho těla a přičichl si k jeho vlasům [voňely po broskvích] (A/N *facepalm*].
Zanedlouho jsem usnul. Pak mě něcov vzbudilo. Teda... někdo. Nico. Šťouchal do mě prstem. Do čela [díky nico -_-].
,,Co je?" zabručel jsem ospale.
,,Jsou tři ráno, měli bysme jít nahoru. A navíc jsi hrozný polštář. NĚCO mě pořád šťouchalo do zad." odfrkl si. A zdůraznil slovo něco [schist schist "ono" se to postavilo!].
Nico si toho všiml [schist].
,,Tak jdeme," zvedl jsem se a ucítil bolest v zádech.
,,U VŠECH BOHŮ CO JE TO ZA SEDAČKU?" [Moje záda moje ubohá záda].
Vyšli jsme po schodech, opíral jsem se o svého mrňavoučkého Nikouška [doufám že to nečte. Asi by mě bodl do oka].
Došli jsme k našemu pokoji, byly tam čtyři postele, z nichž dvě byly již obsazeny. Nevím kdo tam byl. Ale jedno jsem věděl určitě. ŽÁDNÉ NEŘESTI [chce se mi brečet]!!!

Druhý den mě vzbudil ten zrzek, myslím že Donald nebo něco takového.
,,Vzbuď se a vzbuď i Nica, musíme jít na snídani."
,,Jasně jasně" vstal jsem a protáhl se.
,,Díkec" dodal jsem.
On jen kývl a zmizel ve dveřích.
,,Nikoušku~ budíček" vtiskl jsem mu pusu na tvář. On vzal ruku a plácal mě s ní na obličeji (A/N waaat? :D).
,,Ještě chvíli"
,,Dělej Nikouši"
,,Ne, ty Královno dramatu!"
,,Ty jsi Královna dramatu"
,,Oslepující koule zubů"
,,Sluníčko" zacvrlikal jsem. Věděl jsem jak tohle označení nenávidí.
Nebo zamrmlal a vydali jsme se do koupelny.
Poté jsme šli do Velké Síně v těch extra nepohodlných hábitech.
Všichni na nás koukali [to víte, Apollonovci mají krásu v krvi].
Sedli jsme si a začali jíst. Hecate zajistila, abychom nemuseli pálit jídlo. Ne tady.
Musel jsem to Nicovi cpát do pusy (A/N dvojsmysl :D). Bylo tam i granátové jablko, kterého se ani nedotkl [mám pocit že se ho snažil očima spálit].
Pak jsme dostali rozvrhy. Samozřejmě ve starořečtině.
První jsou nějaké lektvary či co. To bude zábava.

Nico in Hogwarts // HIATUS // EDITINGKde žijí příběhy. Začni objevovat