Svět kuřecích nugetek

1K 119 6
                                    

Nico a Will odešli. A my ostatní jsme tam jen seděli a třeštili oči [a vypadalo ti jako kdyby Binns udělal bobek]. Binns začal s výukou, jako kdyby se nechumelilo, ale stále se mu třásl hlas. Byl víc bledý, než by měl duch být (A/N nebo je to jen tvá představivost a ty si nadrženej debil). Ducha jsem nechal duchem, Nica Nicem a přemýšlel jsem o včerejším večeru. Na post učitele proti černé magii nasadili dalšího učitele. Byla to růžová koule a měla celkem děsivý úsměv. Dolores Umbridgeová. Byla z ministerstva.
Ale i přemýšlení mě začalo unavovat
(A/N hlupáku jedna debilní). Položil jsem hlavu na své ruce, které byly na lavici. Zdřímnu si.
Nastal konec hodiny a vzbudila mě a i Rona, který taky usnul.
,,Aquamenti!" vyslovila a pokropila nás [a to, děti, je příběh jak mě vaše teta vzbudila] (A/N ODSTUP SATANE!).
Oba jsme vyskočili z lavic a žadonili a žebrali na kolenou, aby nás osušila (A/N to ti patří). Tak poté udělala a my odešli. Měli jsme nyní volno, hned pondělí den, tak jsme šli do společenky i s Nevillem.
Došli jsme k obrazu Buclaté dámy.
,,Heslo," řekla.
,,Prasečí rypák" řekl Neville, který si ho projednou pamatoval (A/N to heslo jsem si nevymyslela xD).
Obraz se otevřel a my vešli. Rozhodl jsem se jít do pokoje pro nějaké věci, ale v tom jsem viděl škvírou Willa a Nica.
Viděl jsem něco, co jsem asi vidět neměl [ne, sex to nebyl].
Leželi v jedné posteli a líbali se. Teda, "leželi". Nico ležel a Will byl nad ním. Nico měl své ruce omotané okolo Willova krku.
Upřímně se mi ten Will nelíbil, Nico má být můj (A/N bitch no, get away).
Odešel jsem a sedl si ke krbu na gauč [ta péra mě tlačila] (A/N VY PRASATA, VÍM NA CO MYSLÍTE). Ron byl v křesle, dávno ve světě kuřecích nugetek a jednorožčích dinosaurů. Já vyšel ze společenky a zamířil si to do Velké Síně.
A tam jsem viděl kentaura. Firenze, samozřejmě (A/N jsem vás napjala, co?).
Ale vedle něj stál...

Nico in Hogwarts // HIATUS // EDITINGKde žijí příběhy. Začni objevovat