Hoofdstuk 6 (door de ogen van Emily)
"EMILY!!!" riep hij. ik kromp ineen en verwachtte een klap. die kwam, vol op mijn wang. de tranen liepen over mijn wangen. het deed verschrikkelijk veel pijn!
*flashback*
Ik fietste. ik ging naar Madison. ik nam een andere route dan normaal. deze straat was drukker.ik wilde hem oversteken. ik keek achter me ik zag geen auto's dus ik wilde tot de helft van de weg fietsen en ineens was daar een zwarte snelle sportwagen. de pijn was vreselijk. ik gilde mijn longen uit mijn lijf van de pijn!
Het duurde uren voor mijn gevoel. Mijn fiets gleed onder me vandaan. waarom stopte de bestuurder niet...
Ik viel van de auto af en het laatste wat ik voelde was een warme hand die mij meetrok.
Alles werd zwart een onheilspellend soort zwart...*
"Nee niet weer die flashback!" dacht ik. Frits liep weg. hij was dronken. en niet zo'n beetje ook. ik bleef achter op de grond. ik ging langzaam in foetus-houding liggen terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. "papa kom me halen ik trek het niet langer" dacht ik. en toen was het stil.
Ik haat Frits. hij is een hufter, een smerige drugsdealer.
"EMILY!!! Breng me wat wijn!" riep die hufter ineens.
Juist ja, dat was ik dus... zijn dienstmeid! Ik liep naar de keuken en koos Frits' lievelingswijn uit. ik schonk één glas in en zette de fles ernaast op het dienblad.
Ik liep de keuken uit. ik werd duizelig van de concentratie die ik nu moest opbrengen na die klap van Frits. ik wankelde en voor ik het wist kletterde de fles kapot op de grond. SHIT! vlak daarna viel het glas ook in scherven kapot doordat ik het dienblad niet meer recht kon houden nadat het gewicht van de fles eraf gevallen was.
"GODVERDOMME!!" hoorde ik uit de woonkamer.
"Ik ruim het op meneer! ik zal het opruimen!" riep ik angstig voor wat er zou gaan gebeuren.
Ik ging snel weer terug naar de keuken en pakte een natte lap en een stoffer en blik.
"GODVERDOMME!! EMILYYYYY!!!" riep Frits weer. (Mijn naam heeft drie lettergrepen niet tien!) hij had de rommel gezien!
Ik rende snel terug naar de plek waar het was gebeurd. ik begon met de stoffer en blik al het glas op te vegen en daarna de vlek schoon te maken met de natte lap. gelukkig had Frits overal in zijn huis linoleum, dat is makkelijker schoon te krijgen.
Frits bleef de hele tijd naar mij kijken en liep met mij mee naar de prullenbak toen ik het blik wilde legen.
Ik had alles weer opgeruimd en schoongemaakt. ik draaide me om en keek recht in het woedende gezicht van Frits.
Hij pakte mijn bovenarm. ik stribbelde tegen toen hij me meesleurde maar hij is veel te sterk. hij smeet me de kelder in. hij riep naar me: "trut die je bent! eigen schuld! nu zit je hier wel even een weekje!"
Hij deed de deur dicht en het werd pikdonker. ik zocht naar het matras dat ergens in de hoek moest staan. dit was niet mijn eerste keer in de kelder.
Altijd als ik iets doe wat Frits niet aanstaat zit ik een tijdje in de kelder.
Frits heeft me tot nu toe nooit seksueel mishandeld."dat komt wel als je 16 bent!" zei hij altijd. en ik was al over twee maanden 16. dat wilde ik niet laten gebeuren. hij sloeg me als er iets volgens hem niet klopte, hij schopte me als hij kwaad of dronken was en alsof dat nog niet genoeg is was ik zijn ondervoede dienstmeid!
Ik kreeg nooit genoeg of goed te eten. Frits vond restjes zelfs Te goed voor mij! ik kreeg dus vaak een sneetje droog brood en water of iets wat op melk moet lijken. ik moest vaak voor Frits koken en als hij het niet lekker vond kreeg ik helemaal niets!
"Papa, kom alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft, snel naar me toe." fluisterde ik terwijl ik herinneringen omhoog probeerde te halen over hoe Martin eruit zag.
---------------------------------------------
JE LEEST
Dochter
Teen FictionEmily zou nu ongeveer 15 zijn en ik uzou er alles voor over hebben haar weer in mijn armen te houden. Ik wil haar bij me kunnen nemen en haar warme lichaam knuffelen. ik wil mijn dochter terug...