H.8. Vervolg

82 5 1
                                    

Hoofdstuk 8

Emily

De deur van de kelder werd van het slot gedraaid. Ik deed een paar stappen achteruit en zette me schrap.

De deur ging open. Zijn walgelijke gezicht maakte me misselijk. Hij stapte op me af pakte me stevig bij mijn heupen en fluisterde in mijn oor: "nog twee maanden... dan ben je zestien en dan zal ik met je doen wat ík wil!" zijn stem klonk akelig "Begrepen?!" Ik knikte langzaam. Ik snakte naar adem. Ik kon wel janken maar deed het niet. Dat plezier gunde ik hem niet.

"Hoe weet die ouwe van jou trouwens waar jij zit?" Hij vroeg hij zacht."Weet ik niet." zei ik hij had me inmiddels losgelaten en ik keek hem niet aan. "Weet je wel! Trut!" Riep hij. Hij sloeg met zijn vlakke hand op mijn wang. Mijn handen vlogen er meteen naartoe. "Je weet dat ik erg ongeduldig ben." zei hij weer op rustige toon. "Als jij mij niets vertelt denk ik niet dat ik nog twee maanden kan wachten."

"Nee" zei ik "je gaat toch niet..." ik werd onderbroken door Frits. "Ooh jazeker wel!" Hij pakte me weer bij mijn heupen en tilde mijn Tschirt een beetje op. Ik sloeg zijn hand weg. "Vertel op dan!" riep hij.

Ik zakte op de grond. Ik huilde! Waarom huilde ik?! Ik kon het niet stoppen. Maar ik wil helemaal niet huilen! Frits schopte nog één keer tegen het hoopje ongeluk wat een meisje voor moest stellen en liep de kelder uit, deed de deur op slot en kwam de rest van de dag niet meer terug.

__________________________________

Oeh... spannend hoe het afloopt lees je misschien in mijn volgende update!

XXX Girl124

DochterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu