H. 7

101 8 3
                                    

Hoofdstuk 7 (Martin)

Ik besloot naar Emily te gaan hopend dat het makkelijk liep. dat zal het niet gaan maar een man mag toch ook hopen? ik stapte in mijn auto en stelde de TomTom in op het adres wat Emily in haar brief had vermeld.

Maria was bij Lily en bleef daar vannacht slapen.

Het was best ver weg anderhalf uur rijden. niet mijn grootste hobby maar het ging hier nu niet om mij maar om Emily. misschien is ze in groot gevaar!

Ik kwam aan bij een luxe galerijfla. ik liep zenuwachtig naar binnen. er was geen paneel waar je op het knopje moest drukken om maar binnen gelaten te worden door degene waarbij je op bezoek wilde.

"Fieuw" dacht ik, gelukkig. die gladjanus die Emily had zou nooit open doen.

Ik stapte de lift in en drukte op het knopje me een grote 1 erop. Ik werd ontzettend zenuwachtig en ik kon amper nog normaal op mijn benen staan.

Ik liep ongemakkelijk over de galerij. ik keek over het hekje en zag allemaal struiken en bosjes ongeveer 5/6 meter onder me.

Ik belde aan bij nummer zeventien. het duurde lang maar een enorme, gespierde, kale man van middelbare leeftijd deed open.

"Wat?!" vroeg hij onbeschoft.

Ik besloot maar meteen met de deur in huis te vallen en vroeg:

"Waar is mijn Emily?"

De man keek me woedend aan en riep: "weet ik veel!"

Hij wilde de deur dichtgooien maar ik hield mijn voet ertussen.

"Waar is mijn Emily?!" riep ik. ik was niet bang voor een naar drank ruikende, onbeschofte klootzak!

"Papa!" hoorde ik iemand schreeuwen "hier ben ik!" Emily!

"Waar is mijn Emily?!" hoorde ik een man roepen. ik wist het meteen: papa! hij had mijn brief gekregen!

"Papa! hier ben ik" riep ik. toen hoorde ik Frits roepen: "trut wees stil! ik heb jou niets gevraagd!" Frits liet zijn knokkels kraken en ik hoorde hem naar mijn vader toe lopen.

(Martin)

De dronkelap balde zijn vuisten en wilde op mijn gezicht rammen. de eerste drie vuisten ontweek ik. de vierde raakte me echter vol op mijn neus. aauuuww! het bloed stroomde eruit. ik raakte hem één keer in zijn maag, maar hij duwde me tot aan het hekje van de galerij ik verzette me hevig maar ik kon niet op tegen deze reus! hij gaf me een beuk op mijn kaak! En nog een! een knie in mijn maag en Ik was eigenlijk al bijna buiten bewustzijn toen hij met zijn vuist mijn slaap trof. de pijn was niet te harden! hij duwde me nog één keer en ik viel over het hekje naar beneden. ik voelde hoe mijn rug de struiken raakten en alles werd zwart...

(Emily)

Ik hoorde iemand in het struikgewas vallen en wist zeker dat het papa was! Ik wilde het niet maar zonder het te kunnen tegenhouden riep ik keihard "NEEEEEEEEEE!!! PAPAAAAAAA!!!"

Ik hoorde de voetstappen van Frits richting de kelder komen en ik was echt woedend!

Nu is het oorlog! ík ben niet bang voor jou!

__________________________

Hallo mensjes die mij vrolijk maken door mijn boek te lezen.

(Wow...)

Ik wil even zeggen: dat het me spijt, maar ik schrijf pas verder als ik 5 votes heb. anders niet. (Nog 1!!)

Als niet voel ik me een beetje lullig omdat niemand mijn boek leest of wil lezen. ;(

Vergeet geen reactie te schrijven over wat ik beter kan doen of gewoon iets liefs..

1000'000'000'000 lieve X-jes van girl124

P.S. I <3 U all, lieve lezertjes...

_________{•}_{•}______{•}_{•}_

P.P.S. dank je noavoge voor je stem!!! ( Alle andere die hebben gestemd natuurlijk ook!!) I <3 u all

...Oh ja vergeet dit niet te delen.

DochterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu