H.11

70 6 4
                                    

Hoofdstuk 11

Emily

Ik was woedender dan ooit! Hoe kon hij?! Ze is nog maar zes jaar oud! Ik keek op het matras. Ze lag te slapen, onrustig, maar ze sliep wel. Ik moet haar hier wegkrijgen. Hoe dan ook! Hoe komt ze hier trouwens? Stom toeval? Nee. Daar geloof ik niet in. Er moet een goede reden zijn. Maar hoe komt Frits in godsnaam aan mijn zusje?! Deel van zijn plan denk ik, dat plan om mij te laten doen wat hij wil.

Ineens wilde ik dolgraag zijn bed met hem delen in ruil voor de vrijlating van Maria. Zij mag dit niet meemaken omdat ik weiger iets te doen...

Een half uur later kwam Frits weer. "Hallo, fijne dag gehad?" Vroeg hij. Gehad? Is het al avond dan? Door mijn opwinding over Maria is de tijd sneller gegaan dan ik had gehoopt en was dat half uur waarschijnlijk twee volle uren! "Kon beter." zei ik kortaf. "nou nou niet zo kattig zijn hoor." zei hij poeslief. "ik zie dat doorntje slaapt als een roos. Haha!" zijn 'woordspelingen' bevielen me niet. Hoe dan ook, nu gaat er iets gebeuren waar ik niet op zit te wachten. " ik wilde Maria eventjes komen bekijken als je snapt wat ik bedoel." zei hij. En ik snapte ook wat hij bedoelde. Mijn eerste dag hier werd ik ook 's avonds naar hem toe geroepen en hij is dan ook zeker niet van plan Maria met kleren ààn te gaan 'bekijken'. "Neem mij maar." zei ik voor ik me zou bedenken. "Pardon?" hij keek me met grote ogen aan. "Mijn puberlichaam is toch veel mooier en 'ronder' vergeleken met dat van een zesjarige?" ik maakte een minachtend gebaar naar Maria om mijn woorden extra kracht bij te staan. "Zoals je wilt." zei hij met een brede glimlach. "Ga maar douchen, ik moet nog wat bij de apotheek gaan halen." Hij begeleidde me naar de badkamer en deed de deur op slot.

Oh nee! nee nee nee! ik ben nog geen zestien hoor! Hij zei 'bekijken' niet... je weet wel! Waarom is hij zo harteloos?! Begrijpt hij dan echt niet dat ik dit totaal niet wil?! "dit gaat fout, zo fout!" zei ik. Ik ben er nog niet klaar voor! Help! Waarom ben ik zo eigenwijs?! Hij zou Maria niets doen alleen kijken, meer niet. Dit mag hij niet doen! de schoft! De eikel!

Ik ging onder de douche staan. Ik huilde. Onzichtbaar door de druppels warm water uit de oude douchekop.

__________________________________

Wat moet er gaan gebeuren? stem erover de komende weken om mij het vervolg te laten geven dat jij wilt! Lief van mij hea? haha!

~xxx~ Girl124

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 17, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

DochterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu