"Vrei sa mori sau nu?"

221 5 1
                                    

-Il am de la......

Niall ezita sa vorbeasca asa ca il iau de gulerul paltonului si il lipesc de copacul mare din fata blocului.

-Ar fi bine sa spui acum de la cine il ai sau il chem pe Josh si ramai intr-o balta de sange fara viata. Nu conteaza ca esti idolul meu si sunt indragostita de tine pana peste urechi, daca nu vorbesti las cainele sa te sfasie, si crede-ma nu vrei sa-l chem pe Josh!-spun Eu in timp ce il ridican cu o singura mana mai sus pe trunchiul copacului astfel incat picioarele lui sa se balangane deasupea pamantului.

-Serios?-intreaba Zayn cu o spranceana ridicata.

-Ok! Tu ai vrut-o!-si fluier. Atunci apare un caine foarte mare care daca se ridica in 2 picioare era putin mai inalt decat Zayn. Catelul se dadea pe langa mine si maraia la Niall care inca era deasupra solului.

-Asta-i Josh?-intreaba Liam putin speriat de animalul meu de companie.

-Da!-ii raspund mandra lui Lian- Josh, pe Zayn, dar nu-l rani, doar sari pe el!-ii spun Eu lui Josh la ureche.

Atunci Josh alearga spre Zayn si il pune imediat la pamant si incepe sa maraie si sa latre la el foarte tare.

-Camy, imi pare rau ca am spus ce am spus pe tonul acela si imi pare rau ca ti-am subestimat cainele! Acum ia-l de pe mine, TE ROOOOOOOOOOG!!!!!!!!-spune Zayn vizibil sperian pana in maduva oaselor de catelul meu "micut".

-Josh! Aici baiete! Da-te jos de pe Zayn! Daca vrei ii poti arata afectiunea ta!

Atunci Josh, mai bine pus Joanna, pentru ca e fetita  inceput sa-l linga pe fata si sa-i dea un stut scurt pe frunte cu nasul ei ud si sanatos. Dupa s-a dat jos si a venit inapoi la mine. in acest timp Eu am scos ceva de la Niall. Se pate ca Jaymie, fratele lui Roxy, dar nu stiu de unde il are el. Cred ca l-a furat de la Rox ca este putin cam naiva uneori.

-Cainele tau este gay, Camy?-spune Louis.

-Cainele meu este o ea.-spun Eu in timp ce o mangaiam pe cap pe Josh.

-Dar de ce o cheama Josh?-intreba Harry nedumerit.

-Josh este prescurtarea de la Joanna.

-Aaaaaaa.-spun toti in aelasi timp.

-Auziti... nu vreti voi sa ma duceti pan la Jay pentru al putea bate putin?

Loius deschide gura pentru a spune ceva, dar l-am intrerupt inaine sa scoata vreun sunet.

-Da, Loius, poti sa ma ajuti sa il bat pe Jay!

-De unde ai stiut ca asta vroiam sa spun?-spune Lou cu un zambet mare si satisfacut de raspunsul meu.

-Pentru ca ti-am spus ca iti raspund dupa ce imi raspunde mie Niall.-ii raspund cu acelasi zambet mare pe fata.

-Ok! Hai sa mergem!-spune Liam cu un zambet malefin pe fata.

-Nu pot sa merg in pijamale! Stati sa ma imbrac, daca vreti urcati cu mine in camera.

-Da, sigur-spun toti cu niste zambete perverse pe fata.

Le fac semn sa urce cu mine pe scara de incendiu. Cand sa urce primul, adica Lou, Josh ii taie calea si urca dupa mine. Eu o bat pe cap si o las sa urce inaintea mea. Cand ajungem toti in camera mea Eu ma imbrac intr-un pulovar rosu cu modele de craciun, o pereche de blugi negri si UGG-urile mele gri lungi. Imi desfac parul si intru inapoi in camera pentru ai lua pe baieti si pentru a merge dupa Jay si Rox. In camera il gasesc pe Harry cu capul in sertarul meu cu lenjerie, pe Zayn in fata oglinzii, pe Liam incercand sa-l scoata pe Harry din sertar, Loius se holba la posterele cu el din 2011, iar Niall statea cuminte pe pat si astepta sa ma intorc.

-HAROLD EDWARD STYLES, SCOATE-TI CAPUL DIN DULAPUL MEU!-spun Eu cu nervii pana in gat, dar el se pare ca ma ignora.

-Harry! Ti-am spus sa iesi de avolo!

-Dar nu sunt in dulap, sunt in sertarul cu lenjerie, iar astea sunt chiar draguti!-spune si flutura prin fata mea o pereche de boxeri de dantela de culoare neagra, foarte sexy, adica aia era cea mai sexy lenjerie a mea. Era pentru ca dupa seara asta ii ard, nu intrebari de ce, doar ii ard.

-Harry, pune-i inapoi si hai sa mergem.

-ok,ok!-spune el punandu-i inapoi plictisit,

-Acum iesiti toti afara daca nu va dau Eu!

-Da, Domnule!

-Sunt fata!-spun Eu in timp ce cobor pe scara de incendiu cu cei 5 copii in spate care cantau "IL OMORAN PE JAY".

-Harry? Da-mi cheile de la masina!-spun Eu nepasatoare.

-De ce? Eu conduc!

-Nu! Da-mi cheile alea si facetii loc si lui Josh in spate!

Cand am pomenit de Josh, Harry mi-a aruncat cheile si a urcat pe locul din dreapta in timp ce baietii au urcat 3 pe a doua bancheta lasandu-l pe Lou pe prima bancheta langa Josh. Louis s-a jucat tot drumul cu Joanna in timp ce ceilalti se uitau speriati la catelusa mea mica, pentru ca are doar 7 luni jumate.Lou nici nu a observat cand masina s-a oprit, dar Josh da si a deschis usa cu labele si a coborat inaintea mea incepand sa maraie la casa in fata careia am oprit. Am coborat toti iar Eu am intrat fara sa bat la usa.

-Roxanne Calder, coboara mai repede jos si hai acasa ca nu vreau sa te iau cu forta! Este si Josh cu mine!

La auzul numelui lui Josh, Roxy a coborat deja imbracata si a fugit la mine in brate plangand.

-Ce s-a intamplat, Rox?-intreb Eu ingrijorata.

-Multumesc ca ai venit! imi par rau ca nu te-am ascultat cand mi-ai spus sa nu am incredere in el. Imi pare rau, Camy!

-Unde este nesimtitul?-o intreb Eu vizibil nervoasa cu Josh acompaniindu-ma cu maraitul ei fioros.

-E sus in camera! Prima pe stanga!-raspunde ea printe sughituri de la plans.

-Stai aici cu baietii, Josh, hai sus fetita!

-Stai!-striga Lou dupa mine- ai spus ca pot sa te ajut si Eu!-spune el scarpinandu-si ceafa cu mana stanga.

-Da, am uitat, hai odata, si ia asta.-ii spun in timp ce ii inmanam un pistol calibru 3,5.

-Multumesc! Let's party!-spune luand pistolul din mana mea.

Am lasat-o pe Josh sa mearga in fata pentru ca nu vroia sa riste sa fiu Eu ranita si am mers la camera pe care ne-a zis-o Rox.

Am intrat, Eu fiind prima dupa care a intrat Lou, iar Josh in spatele lui pentru orice eventualitate.

-Jay, iesi afara de oriunde ai fi! Daca iesi nu iti voi face nimic, nici ei nici Josh!

Atunci iese al din dulap cu mainile la ceafa, Eu fiind sigura ca avea arma la spate. Cand m-am apropiat el a scos pistolul de la spate-cum ma asteptam-. Era un pistol calibrul 2,4, nu atat de periculos ca al meu si al lui Lou, care erau exct la fel. Dupa ce il indreapta spre Lou se apropie de mine si spune.

-Daca nu lasi arma jos il omor pe Tomlinson! Vrei sa mori sau nu? Raspunde Tomlinson! Vrei sa mori sau nu?-il intreaba Jay pe Lou tipand atat de tare incat l-a facut pe Louis sa tresara la ultimel lui cuvine.

-N-Nu vreau sa mor!-spune Louis speriat, dar totusi curajos, imi place asta!

(Poate va intrebati de ce am mers la Jay acasa, ei bine , in seara asta Roxy nu statea la el de buna voie ci a fost obligata de nemernicul ala sa ma sune si sa-mi spuna minciuni ca el sa poata face tot felul de lucriri rele cu ea, si alte motive din trecut)

-Jay, lasa pistolul jos!-spun Eu stiind ca nu are tupeul necesar sa traga.

Louis Povesteste.

Tot o ascultam pe Camy cum incerca sa-l faca pe tipul ala sa lase arma jos si sa nu ma omoare, dar el nici nu o lasa sa termine o propozitie intreaga ca deja tipa si protesta, asa ca am inchis ochii asteptand sa fiu impuscat in tampla de catre un afurisit. Dupa putin timp am auzit o impuscatura. Am deschis ochii si am observat ca Eu eram inca in picioare, teafar si nevatamat, dar cum? M-am uitat in jur si am vazut cine a lost impuscat, era........................................................................................................

NEVERIFICAT

Teenage Dream»N.H-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum