"Ce veste?"

33 2 0
                                    

Dupa sapte ani.

Am parcat masina pe aleea din fata casei si m-am grabit spre usa de la intrare. Am cautat cheile in geanta, iar cand le-am gasit am deschis usa si am intrat. Am incuiat la loc usa, m-am descaltat si am mers in camera de zi. M-am aruncat pe canapea si am lasat afara o gura de aer pe care nu stiam ca o tineam in mine.

M-am uitat la ceasul digital de pe semineu si am citit cu voce tare data si ora.

-NY, 03:47, 2 ianuarie 2021! LA, 00:47, 2 ianuarie 2021! Sapte ani de cand toata lumea crede ca am murit!

M-am ridicat de pe canapea si am mers spre mini-barul ce se afla in incapere. Am luat un pahar si o sticla de scotch si m-am intors pe canapea. Am pus paharul pe masuta de cafea si am desfacut sticla. Mi-am pus aproape jumatate de pahar, dupa care am lasat sticla pe masa. M-am facut confortabila in locul meu si am deschis televuzorul.

-Astazi, 2 ianuarie 2021 se implinesc sapte ani de cand Camy Hendersson, vocea faimosului blog Roxy&Camy a murit intr-un incendiu. Cadavrul nu a foat ideantificat nici pana acum deoarece in incendiu au fost gasite in jur de 9 corpuri arse aproape in totalitate. In acest momemt in jur de doua sute de persoane s-au strans la marginea orasului Los Angeles, in locul unde aceasta a murit! spune spiridusul roscat cu microfon in mana.

Inca o tin minte, e Jesy, una din fostele colege de la actorie. Porecla ei era spiridus, pentru ca era roscata. Nu pot sa cred ca acum a ajuns reporter de stiri, ce patetic!

-Familia si prietenii ei sunt toti aici, mai putin Roxy. Poate va intrebati de ce nu e aici, ei bine, hai sa aflam! spune ea si se indreapta pre Jaymie.

-Jaymie, buna! Cum te simti?

-Spiridus, mi-am pierdut sotioara, cum vrei sa ma simt? Vrei sa fiu in culmea fericirii? Normal ca inca sunt distrus, chiar si dupa sapte ani, parca ea inca e aici, cu noi! Camy nu e moarta pentru noi! Stii ce si-a dorit de ziua ei?

-Ce? intreaba Jesy de parca nu ar fi fost acolo.

-Ca atunci cand va muri, sa ramana vie pentru totdeauna, in inimile noastre! Si-a dorit ca nimeni sa nu o uite, si poate asta suna egoist, dar ea vroia ca lumea sa isi aminteasca de ea ca persoana aia care face totul dintr-un impuls pe moment, care e mereu zambareata, chiar daca nu are nici un motiv sa o faca, ca fata aia pe care o vezi pe strada si, desi nu o cunosti, simti cum iti lumineaza si cea mai neagra zi! Dar cel mai important, ea si-a dorit ca lumea sa si-o aminteasca ca pe o prietena care, nu conteaza cine esti, ea te va ajuta si va fi langa tine. Eu asa mi-o amintesc! spune Jaymie cu lacrimi in ochi.

Nu pot sa cred ca l-am facut pe el sa planga! La dracu, el nu plange, el e la fel de puternic ca si mine, poate chiar mai puternic de cat sunt eu si acum plange? Nu pot sa cred!

-Jaymie, pot sa te intreb, unde e Roxy? Parca erau cele mai bune prietene? Atunci de ce nu e aici?

-Chiar te astepti sa fie aici? Ea inca nu a trecut peste! Mereu cand e vreo aniversare sau ceva ce are legatura cu Camy se intristeaza, iar ea si Camy au facut multe lucruri impreuna, deci Rox e trista aproape in fiecare zi! Rar sa o vezi zambind cu adevarat!

-Oh, nu am stiut! spune Jesy.

-Acum nu cred ca te astepti nici tu ca ea sa fie aici! spune Jaymie.

Am dat pe gat ultima inghititura si am decis sa imi pun alt pahar, am nevoie sa ma relaxez. Am inchis televizorul. Au trecut deja sapte ani, sapte ani de cand am o viata dubla alaturi de Yrah si ceilalti.

Ziua sunt Cadance Elizabeth Henderson(cu un singur 's'), cel mai bun psiholog din New York care lucreaza la IPP, Insane People Prison sau Iadul Pentru Pacienti, e cam acelasi lucru, sunt casatorita de sase ani si ce sa mai zic, am o viata de zi foarte buna, dar cand vine seara, totul se schimba.

Teenage Dream»N.H-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum