"Te iubesc!"

162 3 1
                                    

Era Waliyha, sora mai mica a lui Zayn.

-Waliyha, ce cauti in casa mea cand nu sunt eu acasa? spune Zayn cu pistolul inca indreptat spre ea.

-Zayn... amm... pistolul... ii soptesc eu lui Zayn.

-A... da... ai dreptate! Scuze Waly! spune el in timp ce isi pune inapoi pistolul la spatele blugilor negri care aratau asa de bine pe el. Stop! Nu gandi asa despre el! Desi arata mai bine fara haine, dar... GATA! Nu ma mai gandesc la Zayn!

-Deci, Waliyha, ce cauti in casa mea cand nu sunt eu acasa si de ce nu ma suni? spune Zayn nervos. Baiatul asta sta prost cu nervii, deci sa nu-l enervati vreodata, am facut-o si am regretat-o.

-Pai m-am gandit sa iti fac o vizita plus ca m-am plictisit in Bradford si.... spune ea cu capul in pamant,

-Si... ce? spune Zayn curios.

-Si... Mama si tata m-au trasferat la liceul de langa facultatea ta si trebuie sa stau cu tine de acum! spune Waliy entuziasmata.

-Ce? spunem eu si Zayn in acelasi timp.

-Ce ati auzit! M-am mutat in LA, aproape de tine! spune si ii sare in brate lui Zayn, acesta raspunzandu-i la imbratisare. Dupa ce se desprind unul de altul Zayn se intoarce cu fata la mine si imi spune.

-Deci se pare ca faza cu mutatul a picat! spune Zayn uitandu-se dezamagit in ochii mei.

-Ce mutat? intreba Waliy, dar noi nu o bagam in seama si ne continuam discutia, acum pe canapeaua din sufragerie.

-Da... Asa e! Doar daca.... spun si ridic din sprancene. Cred ca a inteles el despre ce vorbesc pentru ca a inceput sa zambeasca.

-Waliyha... ce-ai zice sa ne mutam noi doi in bloc la Roxy si Camy? spune Zayn privind-o cu o fata de carel bleg, ceea ce este cateodata.

-Nu sunt catel bleg, Camy! comtinua, inca uitadu-se la ea.

-Serios acum, cum faci asta? il intreb cu nervii si uimirea intinse la maxim.

-Nu iti spun! E secret!-spune, cu fata la mine, si isi duce degetul aratator la buze.-Deci, Waliyha... ce zici? Eu de asta sunt aici, vreau sa-mi fac bagajele si sa ma mut! Si nu cred ca(,) Camy s-ar supara daca iti da si tie in apartament! Doar are un intreg bloc de 5 etaje pe numele ei! spune Zayn si se uita cand la mine cand la Waly.

-Eu nu ma supar daca mai ocup niste apartamente! Am destule apartamente goale si nu prea am ce face cu ele! spun cu un zambet tampit pe buze.

-Nu ai un zambet tampit, Camy! spune Waliyha iar eu raman cu gura cascata. Deci se pare ca toti cei care poarta numele Malik cunt ciudati si foarte sexosi.

-Stiam ca suntem frumosi, dar esti prima persoana care ne spune ca suntem sexosi! spun cei doi la unisom.

-Eu nu am spus asta! spun eu in apararea mea, desi au dreptate.

-Esti sigura? ma intreba Waliyha cu o spranceana ridicata.

-Da! spun hotarata.

Cred ca stiu cum fac astia doi. E normal sa stie la ce ma gandesc eu,  fata mea este foarte expresiva atunci cand ma gandesc la un anumit lucru, dar trebuie sa ma cunosti foarte bine ca sa stii ce exprima mimica fetei mele, asa ca Zayn. El ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu. Sigur asa a stiut el la ce ma gandeam, dar atunci cand era cu spatele? Cred ca m-a vazut in lentilele de la ochelarii Waliyhei. Da! Waliy poarta ochelari, dar au dioptrii mici, mai mici decat am avut Eu.

-Deci, Waliyha... ce zici? Vrei sa va mutati? Poti avea un apartament doar al tau! spun zambind cald.

-Zayn, Camy... Imi pare rau ca va dezamagesc dar.... raspunsul meu este............ DAA! Ma mut si Eu cu voi. spune ea entuziasmata.

Teenage Dream»N.H-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum