Dimineata m-am trezit foarte prost dispusa. Am mers la baie si m-am bagat in dus. Ce idioata sunt! Am stat 5 minute cu lenjeria pe mine pana sa imi dau seama ca trebuia sa o dau jos, dar na, sunt adormita si nu gandesc prea bine.
Mi-am dat lenjeria jos si mi-am continuat "scurtul" dus. Dupa ce am terminat m-am sters si am mers sa imi aleg niste haine pentru ziua de azi. Apropo! Azi e Anul Nou! Trebuie sa fac cumparaturi pentru petrecere. Harry a promis ca se va tine la el acasa, cu conditia ca noi sa organizam petrecerea. Ce rau e baiatul asta! Se vede ca iar trebuie sa o sun pe Amanda sa-l imbuneze. Cine e Amanda, ei bine este fosta/actuala(nimeni nu stie) jucarie sexuala a lui Caden. De ce sa o sun pe ea? Ca daca vine si ii da un dos de palma lui Harry il refuza toate spitalele. Daca o vedeti ce fel arata! Zici ca e campioana la culturism(daca se organizeaza asa ceva).
Dupa ce m-am imbracat, mi-am facut parul si am mancat am plecat la cumparaturi in Jeep-ul meu negru. Cadou de la tata, desi eu nu prea vroiam sa imi cumpere el masina, vroiam sa mi-o cumpar singura, ceea ce am si facut dupa ce am implinit 18 ani. Mi-am luat Range Rover-ul negru care acum e in parcarea subterana a blocului langa Audi-ul rosu a lui Roxy.
Dupa ce am cumparat tot, si am cheltuit aproape 1000 de dolari am plecat spre casa lui Harry. Pe drum i-am sunat pe Roxy si Zayn sa le spun ca nu vreau sa-i vad acasa la Harry pana nu vin eu sa ii iau. Nu am nevoie sa imi strice ei planurile. Vreau sa fie cel mau tare Revelion EVER. Daca anul trecut nu cunosteam pe nimeni aici si mi-am petrecut Anul Nou doar cu Roxy si catelusii nostri, Pixie(Roxy) si Maia(eu). Ele sunt acum in Romania la parintii noatri. Am fost fete rele--nu stiu ce am facut defapt--parintii nostri s-au gandit sa ne pedepseasca asa ca le-au luat de langa noi.
Acum trebuie sa-l sun pe Harry, dar ce rost mai are daca deja am ajuns acasa la el. Casa lui e superba! Are 3 etaje, piscina interioara si exterioara, plus ca e imensa!
Harry povesteste.
Asteptam sa vina Camy sa organizeze petrecerea cand un Jeep negru cu geamuri fumurii a oprit in fata casei mele. Cred ca iar sunt idiotii aia care ii asteapta pe vecinii mei si mereu parcheaza in fata casei mele. Oh cat ii urasc. Ma duc sa le zic vreo doua.
Camy povesteste.
Am stat in masina sa imi fac un mic plan de decorare cand il vad pe Harry venind nervos spre mine. Sigur crede ca-s tipii aia care parcheaza mereu in fata casei lui. Asta va fi amuzant.
Harry povesteste.
Am iesit afara si m-am indreptat cu pasi mari si apasati spre idiotii aia. Cand am ajuns in dreptul masinii am batut cu un deget in geam. Cand geamul a fost lasat jos, surpriza surpriza... Camy era la volan. Dar asta nu e masina ei! Ea avea un Range Rover negru.
-Camy? Ti-ai mai cumparat o masin? intreb in timp ce intru si ma fac comod in scaunul de piele cafenie.
-Nup! Livrare din Franta! Cadou de la tata, azi a ajuns. Iti place? spune ea cu un zambet mandru pe fata.
-Dragut! Ultimul cadou de la ai mei a fost casa si ma mir cum de nu i-au lasat-o Gemmei!
Gemma=sora mea mai mare cu 3 ani ca mine care acum e in ultimul an la facultatea de drept din Houston, cred.
-Poti sa deschizi garajul ca sa bag masina. Portbagajul e plin si nu am chef sa le car tocmai de aici! spune ea, iar eu ma duc repede in casa pentru a lua telecomanda de la garaj.
Il deschid, iar ea isi baga masina inauntru. Deschide portbagajul si imi spune:
-La treaba, Styles!
Eu-ce pot sa fac-o ascult si incepem sa ducem toate lucrurile in casa si sa le punem pe 2 categorii: ce e mancare si bautura in bucatarie si ce sunt decoratiuni in sufragerie.
CITEȘTI
Teenage Dream»N.H-postez rar-
FanfictionRoxy si Camy sunt doua fete ce au o viata normala pentru varsta lor. Au un blog, sunt la facultare si au tot ce isi doresc, dar ce se intampla cand secretele lui Camy incep sa iasa la iveala, iar ea decide sa dispara? Viata ei se va schimba incet, i...