Lexus LFA

46 1 0
                                    

Am parcat masina in garaj langa cea al lui Yrah si obsev ca si ceilalti au venit. Liz si Ty iar au incurcat locurile de parcare. Am coborat din masina si am inchis garajul folosind parola pusa de Sky. Sa nu uit sa ii spun lui Sky ca i-am stricat chitara.

-Am ajuns! Tip atunci cand inchid usa de la garaj in urma mea.

-Curva dracu, in sfarsit ai ajuns! Te omor! Urla Sky si coboara scarile.

Cand intra in bucatarie observ ca e rosu la fata, iar chitara stricata e in mana lui stanga.

-Ce dracu ai facut? Imi tipa el in fata.

-Scuze, am crezut ca e chitara lui Yrah, dar totusi, era doar o chitara! Nimic important! Spun si trec pe langa el si urc in camera de relaxare.

Nici nu stiu de ce avem asa ceva pentru ca mai tare te enervezi cand esti acolo.

Intru si ii gasesc pe ceilalti razand.

-Ce-i asa de amuzant? Intreb dupa ce ma asez langa Yrah, iar el ma ia in brate.

-Curva dracu, ai ajuns! Te omor! il imita Liz si Ty pe Sky.

-V-am auzit, idiotilor! Si va omor si pe voi! Tipa Sky care nu stiu cand a ajuns in fata usii.

Eu acum observ ca Roxy si Ty stau asa cum stam eu si Yrah: imbratisati.

-Ce-i intre voi doi? Ii intreb pe cei doi.

-Nimic! Suntem doar parteneri! Spun cei doi in acelasi timp.

-Roxy, dar se mai face Jay? Cum o mai duce? Cum mai e relatia voastra? intreb ridicand din sprancene.

-Cine dracu e Jay? tipa Ty la Roxy.

-Ty, taci putin! spune Roxy si il saruta scurt pe buze.

Gura mea se deschide instantanent.

-Camy, eu si Jay mai avem trei zile si implinim sapte ani de cand nu mai suntem un cuplu! Idiot dependent de curve bogate! spune si pot vedea dorinta de sange in ochii ei.

-Fuck, Roxy! Nu mai esti aceeasi! Acum vrei sange si asta e... asta e exact ce vreau de la tine, idioato! Spun entuziasmata.

-Bun, cat de greu va fi sa o antrenam? Intreaba Liz si arata spre Roxy.

-Nu mai mult de cat o invatam cum sa participe la curse! Spun sincer.

-Adica? Intreaba Sky care s-a mai calmat putin.

-Deja stie restul! Tot ce trebuie sa mai invete e sa conduca agresiv! Si cred ca va fi destul de greu! Spun eu.

-Ba va fi usor, Camy! Zayn m-a invatat cate ceva! Spune ea.

-Zayn e un sofer jalnic! Strigam toti spre ea.

-De ce trebuie sa tipati? Nu sunt surda! Tipa si Roxy la randul ei.

-Dar tu de ce tipi, iubire? O intreaba Ty pe Roxy, iar gura mea se deschide din nou.

-Inchide gura ca intra muste, Camy! Imi spune Roxy.

-Rox, de cand te-ai facut asa de..., Spun, dar nu gasesc cuvantul potrivit.

-Asa cum? Ma intreaba ea dandu-si ochii peste cap.

-Asa de... curva? Intreb ridicandu-ma si mergand sa iau chitara lui Yrah.

-Nu o atinge! Tipa Yrah.

-Stai calm ca nu o sparg, pe a lui Sky am spart-o pentru ca plangeam! Spun si iau chitara in mana.

-Faceai ce? Tipa toti socati, in afara de Roxy.

Ea e singura care m-a vazut plangand. Si Yrah m-a vazut o data, dar doar o singura data.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Teenage Dream»N.H-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum