[...] si... nu am atins parhetul pentru ca doua brate puternice m-au prins. Nu, nu era Zayn! Nu stiu cine era, dar imi parea foarte cunoscut. Mmm... Blond, ochi albastri, tatuaje peste tot... de unde il stiu pe tipul asta.
-Buna! spune el. Ar trebui sa fii mai atenta de acum in colo! continua acesta.
-Buna! Cine esti? Nu imi amintesc sa te mai fi vazut pana acum si ce dracu' cauti la petrecerea mea daca nu te cunosc? spun eu dupa ce ma ridic din bratele lui.
El nu raspunde si ma trage dupa el afara din apartament spre alt partament care era liber de la etajul lui Malik. Dupa ce inchide usa cu cheia aprinde luminile si acum observ ca asta e cel mai mare apartament din cladire. Dar intrebarea este de unde are el cheia? Oricum il voi intreba mai tarziu, acum sa. aflu cine e asta.
-Deci, imi spui si mie cine esti? intreb Eu isterica.
Niall povesteste.
Frate, ma omoara! Nici un multumesc nu poate sa spuna si ea ca am prins-o inainte sa sa pupe cu podeaua?Gata, trebuie sa stie ea tot! Vai cat o urasc cand face chestii de-astea! Asa era si cand era mica.
-Ia da-ti seama singura cine sunt! Iti garantez eu ca ma cunosti! spun Eu calm asezandu-ma pe canapeaua din living.
-Nu, nu te cunosc! Macar da-mi un indiciu daca ar fi sa te cunosc! spune ea si pot sa jur ca acum ma injura im gand si isi imagineaza cum as arata cu o funie in jurul gatului.
Si nu exagerez cand spun asta, credeti-ma, e al naibi de rea si perversa!
-Romania, clasa a V-a! spun Eu si fata ei se albeste dintr-o data.
-My irish boy? intreaba ea uimita si confura.
Camy povesteste.
-My irish boy? intreb Eu nevenindu-mi sa cred ca este chiar el. Nu l-am mai vazut de circa 8-9 ani.
Mi-a raspuns dand afirmativ din cap. Eu neztiind ce sa ii spun am sarit pe el si l-am imbratisat atat de tare incat cred ca l-am lasat fara aer, dar ce sa-mi faci! Asa reactionez Eu cand sunt fericita. Spre surprinderea mea el mi-a raspuns la imbratisare, strangand la fel de tare ca si mine. Nu imi venea sa cred ca el este aici in fata mea si ma imbratiseaza.
Nestiind ce fac l-am sarutat, un sarut apasat de care Eu aveam nevoie. A fost putin surprins la inceput, dar mi-a raspuns la sarut. Chiar daca eram Eu beata acum, stiu foarte bine ce fac si nu regret nimic din ce fac., Nimeni nu stie, dar sunt indragostita de Niall din clasa a III-a si inca nu mi-a trecut. Stiu ca poate am spus ca il iubesc pe Zayn, Da, il iubesc, dar nu la fel de mult ca pe Niall. Zayn imi este mai mult prieten, si am spus ca sunt indragostita de Zayn pentru a incerca sa-l uit pe my irish boy, dar mi-a fost imposibil si acum ca ne sarutam il iubesc si mai mult. I-as spune asta, dar nu vreau sa o fac acum. Si lui Zayn i-am spus-o, dar nu simteam chestia aia cu adevarat cand am facut-o. Sincer, mi-e frica sa ii spun lui Niall ce simt, poate el nu simte la fel, poate pic Eu de proasta si nu vreau! Nimeni nu ma face de ras pe mine!
Uite ca ne-am pierdut in detalii si au trecut cateva munute bune da cand ma sarut cu Niall asa ca rupem amandoi sarutul in cautarea oxigenului.
Niall povesteste.
Wow! Sarutul asta a fost pur si simplu wow! De asta o iubesc asa de tare. Nimeni nu stie, doar fratele meu, Greg, dar sunt indragostit de ea din clasa a III-a! Stiu, suna ciudat dar asa e! I-as spune ca o iubesc, dar daca ea nu simte la fel? Daca ma va respinde? Daca va rade de mine, desi stiu ca nu ar face asta niciodata. Nu vreau sa rada de mine. Nimeni nu ma i-a in ras pe mine!
Camy povesteste.
-Wow! Pentru ce a fost asta! ma intreaba atunci cand ne despartim unul de altul.
CITEȘTI
Teenage Dream»N.H-postez rar-
FanficRoxy si Camy sunt doua fete ce au o viata normala pentru varsta lor. Au un blog, sunt la facultare si au tot ce isi doresc, dar ce se intampla cand secretele lui Camy incep sa iasa la iveala, iar ea decide sa dispara? Viata ei se va schimba incet, i...