Trezireaaa

87 2 0
                                    

Dimineata urmatoare m-am trezit prima si ghici ce trezire am aplicat pentru petrecaretii mei! Da, ati ghicit! Am luat frumos o tigaie si un polonic si am inceput sa fac zgomot si sa tip 'INCENDIU, A LUAT CASA FOC'. Daca ii vedeati cum au sarit si se intrebau ce sa faca si eu radeam de nu mai aveam aer. Adica sa vezi aproape 50 de persoane cum se trezesc si incearca sa stinga un incendiu care nu exista. Dupa vreo 5 minute si-au dat seama ca a fost alarma falsa si au sarit toti pe mine, la propriu. S-au aruncat pe mine exact ca jucatorii de fotbal pe cel care a inscris golul castigator. Sincer nu stiu cum poate rezista tipul ala acolo! Eu simt ca ma  sufoc cu astia peste mine. Dar la ei sunt cativa, la mine sunt 50! 50 OAMENI BUNI. MOR DRACU AICI! DACA ASTA E SFARSITUL MEU VREAU SA STITI CA VA, NICI IUBESC, NICI URASC, DECI VA NEUTRU. Asta e romana mea personalizata si am scris corect ce am scris mare. Asta am vrut sa scriu, nu am gresit. Stiu sunt taaareeee! Nu ma luati in seama, dar nici nu inchideti povestea ca nu stiu ce va fac! Glumesc, glumesc! Nu-s chiar asa de sadica, sau poate sunt... n-aveti de unde sa stiti MUAHAHAHAHA.

-Dati-va dracu jos de pe mine sa mor naibii aici! Sunteti 50 idiotilor! tip eu la ei de jos.

Daca ati sti cum stau! Stau pe burta lipita de podea, si deasupra mea sta Harry, care nu e chiar atat de usor pe cat pare, peste el mai stau si restul, dar v-ati prins si voi de asta doar nu sunteti prosti. Totusi, am si eu cititori destepti, nu ca si colegii mei de clasa care nu fac diferenta dintre punct(.) si semnul intrebarii(?). Nu stiu cum dracu au intrat la facultatea asta.

-NU NE DAM! NU NE DAM! repeta in continuu idiotii astia.

-BINE! tip la randul meu si incerc sa ma strecor pe sub ei.

Dupa putin efort am reusit sa-l fac pe Harry sa fie cel lipit de podea si nu stiu cum a apatut banda adeziva lang mine, asa ca i-am pus putina lui Hazz la gura ca sa nu spuna nimic. Am profitat de faptul ca nu m-au vazut, sau simtit, si am mers sa-mi fac un dus fierbinte.

Dupa 20 de minure ies din baie si ii vad tot gramada. Chicotesc dand negativ din cap si cobor scarile. Ma pozitionez in fata lor si spun:

-Cat de idioti puteti sa fiti?

Cand m-au vazut au ramas ca niste statui in timp ce eu ranjeam victorios si tot odata amuzata. Dupa cateva secunde s-au ridicat si Roxy a venit la mine.

-Daca tu nu erai acolo, si se vede ca ai fost la dus, atunci pe cin...

-Multumesc domnului ca v-ati dat jos de pe mine ca am crezut ca mor asfixiat dracu acolo! spune Harry care se ridica de pe jos.

Si partea amuzanta e ca avea o pata rosie acolo unde a fost lipit de parchet (ma refer la fata, nu am stiut cum sa ma exprin exact).

Dupa ce au plecat nebunii,eu, Roxy, Harry, Jay si Caden am ramas sa pregatim masa. Zayn s-a dus sa o aduca pe Waliyha din debara. Cand a deschis Zayn usa ea a figit repede la baie. Dupa 5 minute iese si se aseaza cu noi la masa.

-Imi pare rau! spune Waliy spargand gheata.

Zayn s-a uitat la mine cu subinteles asa ca am vorbit.

-Pentru ce? Pentru ca mai aveai putin si il omorai pe Caden? Stai linistitea ca nu a patit nimic! spun eu semi-ironica, mancand o capsuna.

La auzul ultimei propozitii a facut o fata confuza si putin speriata.

-Cum, nu stii ca Zayn e in stare sa omoare pe oricine se atinge de cineva din familia lui? spun .

-Fratioare,...

-Sa nu indraznesti sa-mi mai spui asa! spune Zayn vrans sa para nervoa, dar era mai mult amuzat.

Se aud niste batai in usa asa ca merg sa deschid. Deschid usa, iar Tricia, Doniya si Safaa ma imbratiseaza. Le fac semn sa taca si mergem in sufragerie. Ii rog sa astepte pana le fac semn si plec inapoi in bucatarie.

Teenage Dream»N.H-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum