Dimineata ma trezesc fara Yrah langa mine. Sigur e in bucatarie sau a plecat mai devreme. Cobor din pat si plec spre bucatarie. Abia acum observ ca port unul din tricourile lui Yrah. Sigur el m-a imbracat cand s-a trezit.
Cand intru in bucatarie gasesc o cana de cafea cu un trandafir si un biletel in mijlocul mesei. I-au biletelul de langa cana de cafea. Pe biletel scria:
Buna dimineata, iubire!
Scuza ca am plecat fara sa iti spun, dar m-a sunat Carter si mi-a spus sa merg repede la biroul lui. Sigur a intrat in belele, din nou! Oricum, ca sa te relaxezi ti-am pregatit o cana de cafea exact cum iti place tie. Nu te teme, vei vedea ca va fi o zi buna, iar daca Roxy vine la cabinetul tau si accepta, o vom pregati impreuna.
Iti mai spun un lucru si te las sa iti bei cafeaua!
Amm... Te Iubesc!
Am terminat de citit, iar un mic zambet s-a asezat peste fata mea. Chiar il iubesc pe baiatul asta! Pentru un criminal, e chiar dulce!
Dupa ce mi-am baut cafeaua am mers sa ma pregatesc. Am mers la baie si mi-am facut rutina zilnica, dupa care am mers spre dulap. Am ales o pereche de blugi negri simpli, un tricou alb si un sacou negru. In picioare mi-am luat niste tocuri medii violet. Sa nu ii arat lui Liz pantofii astia ca sigur raman fara ei.
Dupa ce m-am imbracat am mers la masuta de machiaj si am luat peria de par in mana. Dupa ce mi-am pieptanat parul, am lasat peria deoparte si am inceput sa aplic machiaj. Am folosit fond de ten, creion negru, putin fard maro de pleoape si un ruj culoarea piersicii. Aratam bine, ce pot sa spun!
Dupa ce am terminat mi-am luat teleonul si geanta si inainte sa plec am tras cu ochiul la ceasul electric de pe semineu—9:45 am. Cum spunea Roxy: Right in time!
Am iesit afara si am incuiat usa. Am mers spre masina mea care era in acelasi loc in care am lasat-o aseara. O deschid si intru in locul soferului. O data pornita masina, ma indrept spre cabinet. In cele zece minute pana am ajuns m-am tot gandit la Roxy. Daca vine la mine? Daca merge la altcineva? Cum va reactiona? Ma va recunoaste? Normal ca te va recunoaste, nu te-ai schimbat prea mult! Asa e, sigur ma va recunoaste, dar ce o sa-i spun? O sa ii spun adevarul, iar daca tine la mine va veni cu mine, daca nu, va pleca acasa cu gandul ca eu nu sunt moarta.
Am parcat masina in fata cabinetului si m-am indreptat spre Diana care statea la biroul de langa cabinetul meu.
-Buna dimineata, Cady! spune ea zambind cald.
-Buna dimineata, Diana! Stii cumva daca Roxanne Calder are programare aici astazi? intreb asezandu-ma pe scaunul de langa ea.
-Aaa, nu stiu sigur! Stai sa verific! spune si se intoarce spre calculatorul ei. Roxanne Calder ai spus, nu? intreaba ea.
-Dap! Asa am spus!
-Bine, da are programare azi! spune si isi ridica capul spre mine.
-La ce ora?
-La patru dupa-amiza! raspunde zambind.
-Oh, multunesc! Cine este primul acum? schimb subiectul.
-Un baiat de cincisprezece ani ce are depresie. Numele lui e Edward Jones. raspunde Diana.
-Ok, cand ajunge sa ii spui ca il astept! spun si intru in cabinet.
Ma asez pe scaunul meu si imi scot telefonul pentru al suna pe Yrah. Apelez si astept sa raspunda.
-Alo! raspunde o vocea mai groasa decat al lui Yrah.
-Hei, Carter! spun eu.
Carter e cel pentru care eu, Yrah si ceilalti lucram. Yrah e mana lui dreapta, iar noi ceilalti suntem mana dreapta al lui Yrah.
CITEȘTI
Teenage Dream»N.H-postez rar-
Hayran KurguRoxy si Camy sunt doua fete ce au o viata normala pentru varsta lor. Au un blog, sunt la facultare si au tot ce isi doresc, dar ce se intampla cand secretele lui Camy incep sa iasa la iveala, iar ea decide sa dispara? Viata ei se va schimba incet, i...