"E un miracol"

244 9 0
                                    

Rox povesteste.

Au trecut 3 zile de cand Camy a fost impuscata de catre Jay, si tot atatea de cand ea este in coma, pentru ca a fost impuscata aproape de imima. Medicii sun ca este un miracol ca glontul i-a trecut pe langa inima si nu a atins-o.  Jay este la inchisoare,iar daca Camy depune plangere el isi va petrece tot restul vietii in inchisoarea celor de la FBI. Da, este cautat de FBI, nu intrebati de ce, nu am nici cea mai vaga idee. Revenim, Cami este in coma de 3 zile, toti suntem afectati, dar Niall este cel mai afectat, nu stiu de ce.

Niall povesteste.

Nu pot sa cred ca ma afecteaza asa de tare sa o vad pe Camy in spital, iar tembelii astia nu vor sa ma lase sa intru la ea, si prin astia ma refer la Roxy, Harry si, surprinzator, Zayn. De cand Zayn este atasat de Camy, parca nu o suporta, chiar el a zis asta cand ea si regele morcovilor au fost dupa Jay, adica nu ma intelegeti gresit, ma bucur ca este alatuti de ea, dar nu il stiam pe Zayn sa-si schimbe parerea despre cineva asa de repede, de odicei ii trebuia cam o luna sau doua pentru al face pe el sa isi schimbe parerea din rau in bine. Dar ma mir cum Louis poate manca morcovi intr-o situatie ca asta, nici macar eu nu am mai mancat asa de mult de 3 zile si inca nu mi-e foame. Baietii cred ca este ceva in neregula cu mine, dar le-am spun de fiecare data ca sunt bine, desi nici eu nu ma credam,  dar de ei ce sa mai zic. Dar mai afectata decat mine este Roxy, ea nu a mancat si nu a baut nimic de 3 zile si nu a mers nici la baie, sincer ma intreb cum se poate tine atat. Toti eram imbracati la fel ca in acea seara, mai bine zis noapte pentru ca nici unul nu am vrut sa plecam de langa ea. Chiar daca o cunosteam de putin timp ne-am atasat de ele si aveam senzatia ca le cunosc de o viata, poate pentru ca Zayn era verisor primar cu Roxy si ne povestise multe lucruri, desi ei nu s-au intalnit pana acum, dar Roxy nu stia asta. Dar revenim la subiectul "Camy". Nu pot sa cred ca este in coma, si a supravietuit pentru ca ala a impuscat-o si in cap, nemernicul a tras 2 gloante nu-i ajungea unul aproape de inima si la inceput erau sanse de mai putin de 1% sa supravietuiasca si medicii spun ca nu au mai vazut asa ceva. Sincer as vrea sa fi putut vorbi mai mult cu ea, dar se pare ca nu se poate pentru ca ea este prea orgoliosa sa se mai si trezeasca. Lasa ca ii arat eu ei cand se trezeste.

Louis povesteste.

Nu pot sa cred ca asta s-a intamplat doar din cauza mea si nimeni nu imi reproseaza nimic, adica era sa moara pentru ca m-a salvat pe mine si ma simt vinovat. Nu ar fi trebiut sa ma salveze pe mine, ar fi trebuit sa se salveze pe sine. Acum inteleg sensul cuvintelor "Directionerii ar fi in stare sa-si dea si viata pentru voi, idiotilor!". Asra ne-a zis Simon acum careva zile cand eram pe cale sa destramam formatia. Ce bine ca a pomenit de directionere ca altfel 1D nu mai era. Revenind la subiectul"Camy", doamne ma transform in Niall, ea sta intinsa pe un pat de spital si nu zice nimic, este asa linistita, nu seamana cu persoana vorbareata de acum 3 zile,este... total opusul a ceea ce era,acum era calma, atunci nu emana nici un sentiment,era rece si dupa putin nervoasa. Abia astept sa se trezeasca, daca nu azi, poate la anu' ca tot maine e 1 ianuarie. Sper ca noaptea dintre anu sa nu o prinda dormind ca asta va face tot anul, va dormi, adica va sta in coma si nimeni nu-si doreste asta.

Liam povesteste.

Camy este foarte norocoasa ca asupravietuit celor 2 gloante, se vede ca ii place viata, pentru ca lupta pentru ea si din cate ne-a zis si Roxy in fiecare weekend sau cand este libera Camy este doar in club si se distreaza toata noaptea. Nu pot sa cred ca ea este asa, nu pare sa fie genul ala de fata, dar in realitate este, desi nu stiu daca s-a facut vreo data manga, o s-o intreb pe Roxy.

-Roxy...

-Mda.

-Vreau sa te intreb ceva, pot?

-De ce nu? Ce vrei sa ma intrebi?

-Camy... aaaa... s-a facut vreo data manga?

-Doar o data-repeta ea facand ochii mari- De cate ori nu s-a imbatat! Tin minte ca o data, inaite de a pleca spre club, i-am pus un biletel pe spatele bluzei cu numele meu, adresa unde locuim si numarul meu de telefon, ca daca se face manga si eu nu o mai gasesc o aduce cineva acasa, si ghici ce... in seara aia chiar s-a imbatat!-spune in timp ce noi ne strangeam in jurul ei pentru a asculta povestea.

Teenage Dream»N.H-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum