Zayn' povesteste.
E 20:25 si eu imi retusam parul pentru a arata perfect pentru Camy. De azi de cand oficial formam un cuplu trebuie sa arat bine pentrun ea, doar nu vreu sa se desparta de mine. Stiu ca sunt destul de absurd pentru ca ea ma stie de mult timp si stie cum arata parul meu nearanjat, dar in seara asta vreau sa fac publica relatia noastra.
Peste 5 minute trebuie sa ma duc la ea si sa asteptam invitatii. Da! in seara asta Camy si nebuna de var'mea dau party la ele in apartament si eu am promis ca le ajut sa intretina atmosfera. Abia astept sa le vad fetele tuturor colegilor de facultate si tipilor de la garaj cand le vom spune ca de acum formam un cuplu. Si ei care credeau ca ea este doar o alta curva de-a mea pe care sa o fut si s-o arunc. Bine, sa nu spun ca asa a inceput totul, ca la inceput vroiam doar sa o bag in pat, dar n-a vrut si am ajuns sa ma indragostesc ca un prost de ea si sa nu mai vreau doar sa o fut.
Sa nu va zic ca acum, cat am povestit cu voi am intarziat 5 minute si sper sa nu se isterizeze asa cum face de obicei. E asa draguta cand face crize de isterie, dar nu prea te mai intelegi cu ea. Ok, gata cu vorbitul ca Eu am plecat! Sper sa nu imi primesc vreo palma.
Camy's povesteste.
Unde dracu e Zayn? Deja a intarziat 5 minute i jur ca il omor daca mai intarzie mult! Firar el de Malik obsedat de parul lui! Parul meu arata de 100 de ori mai bine ca al lui, fara sa fac prea mare efort! Nu il inteleg! Ce are atat de special parul lui de il trateaza ca pe un zau din mitologia greaca. Va spun Eu ca se viseaza zeu. Daca ati sti ce nume si-a pus? Eee, nu va zic, de ce sa va zic? Nu va zic nimic! Nu meritati! Dar daca tot insistati.... NU!..........................Bine! Zaynis A tot frunosul din Frumusenia, dar ni stiti de la mine, OK?? Sa nu ii spuneti ca v-am spus. El nici nu stie ca Eu stiu de asta. L-am auzit cand vorbea in somn saptamana trecuta cand a dormit la mine si Rox.
Ahh... uite cum vorbesc cu voi si el tot intarzie! E deja 20:50 si el inca nu a juns! Cat dracu' ii ia sa isi aranjeze doua fire de par.
Acum stai sa vezi ca au ajuns nebunii! Si el tot nu e aici. Ma mai iut o data in oglinda sa verific daca rochia mea neagra, mulata sta bine si daca machiajul este perfect si ma duc sa raspund la usa.
Cand deschid usa nu gasesc pe nimeni, doar un bilet in fata usi.
"Roxy si Camy, petrecerea nu se mai tine la voi in apartament se tine la mine, deci daca mai vreti sa luati parte la propria petrecere veniti la mine! Scuze ca nu v-am spus mai devreme da a fost un impuls pe moment si oricum toti invitatii sunt deja la mine, deci nu mai ai ce sa astepti!
P.S. Adu si niste sticle de Jack Daniels in plus, mi-e frica ca se vor epuiza repede ale mele!
Cu drag: Zayn! "
Huh? De cand face el chestii deastea pe la spatele meu? Cand am inceput sa citesc biletelul am crezut cae de la Waliyha, dar nu, trebuia sa fie de la iubitul meu dus cu pluta pe balta ca altbel nu imi explic de ce mi-a stricat mie petrecere! Oricum, ma dus sa o iau si pe duduia aia ca vad ca a inghitit-o wc-ul. Sta in baie de mai bine de o ora.
CITEȘTI
Teenage Dream»N.H-postez rar-
FanfictionRoxy si Camy sunt doua fete ce au o viata normala pentru varsta lor. Au un blog, sunt la facultare si au tot ce isi doresc, dar ce se intampla cand secretele lui Camy incep sa iasa la iveala, iar ea decide sa dispara? Viata ei se va schimba incet, i...