-Scupo, ce faci? mA intreaba mama cand intru in bucatarie.
- Bine mama... Am... am vorbit cu Dylan si a zis ca a cumparat apartamentul..
- Vreau sa iti spun ceva, dar te rog, asculta-ma pana la capat! spune ea serioasa.
- Zi mama! Ce mai e acum?
- Stiiu ca tu si prietenii tai, vroiati sa va mutati intr-un apartament...
- Pe care deja l-am cumparat. Evidentiez eu ceva foarte important.
- Da... si care este in Londra... Stiu ca am fost de acord cu asta, insa, fratele tau, HArry, m-a sunat, si am fost de acord, ca din moment ce el sta in Londra, ai fii mai in siguranta cu el...
- MAma! Eu nu ma mut la el! tip ca sa ma fac auzita si sa o conving ca nu e ce-a mai buna idee sa ma mut cu capra aia perversa.
- Scumpo.! o a te muti la el si cu asta am incheiat discutia! spune ea autoriatara.
- BA nu! Am 18 anii! pot sa fac ce vreau!
- Sa ai si 30! Atata timp cat stai pe bainii mei faci ce iti zic eu! imi spune ea si cu asta pleaca.
Nu vreau sa stau cu fratele meu. Am planuit sa stau cu gasca mea intr-un apartament de mai bine de 2 ani... Si acum.. se baga si fratele meu ca musca in lapte! il urasc! Uneori poate fii asa bagacios!
- DAr mama! Sunt ca un bat infipt in cur pentru HArry. nu cred ca colegii lui de trupa ar dorii sa stea cu mine. incerc eu sa ma scot.
- Scumpo, HArry a vorbit defapt cu colegii lui si au fost mai mult decat incantati. Si scupo, HArry chiar te iubeste. Asa ca nu mai incerca sa ma faci sa ma razgandesc! Tu o sa mergi si punct!
- MAma! NU! Nu vreau sa stau cu el si ceilalti bufoni! Mi-au stricat viata!
- Nici macar nu ii cunosti! Sunt chiar de treaba. DAr stai tu nu stii pentru ca tu nici macar nu te-ai obosit sa ii cunosti.
- Si nici nu vreau!
- O sa stai la fratele tau si punct!
- te urasc! Tip si urc la mine in camera.
DAca te intrebi cine sunt eu mai exact, ei bine, sunt Safaa Styles. Sora mai mica a celebrului Hary Styles. Bine, nu stiu cat de celebru este... Tot ce stiu este ca face parte dintr-o trupa. ATAT.
Daca ma intrebi cum se numeste trupa, sau cum arata colegii lui de trupa, tot ce o sa auzi este un clar si raspicat: Nu stiu!
Dece nu stiu? Pai, este foarte simplu. Eu si harry cand eram mici, eram nedespartiti. intr-o zi a participat la un concus si asa sa format trupa aia. AM fost fericita pentru el. Dar din pacate, el nu ma mai sunat, parca uitase de mine. Pana cand a venit aca sa intr-o zi si i-am spus tot ce simteam. de atunci ma suna din cand in cad, dar degeaba. M-a ranit.. CAnd vine, este insotit si de gasca lui de Bufoni. MEreu eram plecata de acasa cand el venea. Stateam cu zilele la Dylan acasa, doar ca sa nu dau ochii cu el. Mama nu ma forta sa dau ochiii cu el, deoarece stia cat de mult m-a ranit.. dar cu toate astea mereu incerca sa imi arate tot felul dde lucruri cu trupa lui, dar eu mereu refuzm. Nu vreau sa ma vreo legatura cu trupa lui sau chiar si cu el.
Dylan, imi este cel ami bun prieten. El a fost acolo dupa despartirea mea cu Luca.... El afost primul me iubit adevarat... dece spun asta? pentruca atunci cand aveam 10 ani eu si Dylan ne prefaceam ca suntem iubiti. era amuzant pe atunci sa facem asta. In fine... revenind...Luca a incercat sa profite de mine ca sa devina mai pupular. dar cand a vazut ca nu il duc in nici un fel al HArry si ca nu am nici o legatura cu fratele meu, ei bine, m-a lasat. Am plans ogramada. Nu m-am gandit nici o secunda sa imi fac rau.Nu ar merita. Dupa despartire, am devenit foarte rea, tuturor le era frica de mine... bine, inafara de prietenii mei dragi care mi-au fost alaturi si m-au dus pe drumul cel bun. Am inceput sa invat mai mult decat o faceam inainte doar cu gandul, ca dupa liceu o sa ma mut intr-un apartament cu bunii mei prieteni, si o sa traiesc niste ani de studentie minunati. DAr se pare, ca totul s intoarce impotriva mea....
# primul acpitol din aceasta carte... Sper ca v-a placut. Nu uitati sa votati si sa comentati. Nu stiu sigur cand o sa pun si urmatorul capitol, dar stati pe aproape. VA pup.
BAy minionillor.
P.s. Imi pare rau pentru greseli.
CITEȘTI
Sora lui Harry Styles
FanfictionSafaa este o fata desteapta si zambareata. Fratele ei, HArry Styles a plecat cu trupa iar ea aramas singura. Aceasta s-a despartit de Luca, baiatul care a vrut sa profide de celebritatea fratelui sau. Dylan, este prietenul care a ajutat-o dupa despa...