5

2.9K 129 0
                                    

am mancat in linniste. Dupa ce am terminat mi-am spalat farfuria si am plecat la mine in camera. Trebuie sa imi despachetez  lucrurile care au ajuns in timp ce eu eram la facultate. DAr erau atat de multe.. CAm toata camera mea de acasa. AM ramas in usa holbandu-ma la cutiile si geamantanele care se aflau in mijlocul camerei. Oftez invinsa si ma indrept spre cutiile cu obiecte. Deschid prima cutie care era plina cu jurnalele mele decand aveam 7 ani. Am vrut sa o iau cu mine. Acum ca imi incep viata de adult, ar fi placut sa ma refugiez inapoi in zilele de copil mic. imi iau teancul de jurnale si le asez intr-un dulap. UN ciocanit ma scoate din ganduri. ii vad pe baieti cum intra pe rand in camera.

-Am.. am venit sa te ajutam. Am vazut ca ai mute de despachetat. spune Zayn iar eu ii zambesc dulce. 

- DAca voi va doriti sa ma ajutai nu am nimic inpotriva. spun eu iar lor le apar niste zambete uriase pe fata.

Termin de scos jurnalele apoi iau o alta cutie in care sunt arme cu poze. CEel mai multe fiind cu mine si gasca... dar in fundul cutiei, aveam si o rama in care aveam poza pe care am facut-o cu harry inainte sa intre pe scena la acel concurs. LE pun pe toate pe biblioteca.

Liam se ocupa cu cartile mele care eu cele mai multe de aventura, vampiri varcolaci si dragoste. Zayn imi aseza cosmeticele la masuta speciala lor, Louis imi despacheta colectia de parfumuri si le punea in dulap iar harry umbla intr-o cutie nu stiu cu ce.

-Amm... Safaa? spune HArry si ne atrage atentia tuturor.

- da?

- el e luca? spune si arta spre o poza cu mine si luca in care ne sarutam.

- DA. spun si lacrimile amenintau sa cada. nici dupa despartirea dureroasa pe care am avut-o nu am putut sa le arunc. desii il urasc, am avut amintiri frumoase impreuna. simt cum sunt stransa intr-o imbratisare. AM stiut ca e Louis. Louis stia ce s-a intamplat. Desi, nu ar fii trebuit, stia.

I raspund la imbratisare. nE desprindem din imbratisare iar eu ma indrept spre Hrry care inca tinea poza in mana. Baietii erau langa el si se uitau si ei al poza. IAu poza din mana lui si ma uit nostalgica la ea. O pun in cutia colorata pe care scrie cu alb Memories si o iau de acolo si o  pun in dulap. IAu o alta cutie si scot filmele din ea si le asez si pe ele in dulap.

- Saf, stiu ca nu vrei sa vorbesti despre asta, dar voi ati fost impreuna?

- frate, las-o. spune Louis si are mare dreptate. daca mai continua mult cu interogatoriul sarputea sa am o criza de nervi.

- HArry se uita la mine si aproba. Intr-un final ajungem si la hainele si teancul de pantofi pe care le asezam in dresing.



- multumesc. acum mai mult ca sigur nici juamtate nu era terminam fara ajutorul vostru.

- Nu ai pentru ce. Spune liam si ma ia in brate. Ii raspund la imbratisare. Nu stiu dece dar o fac. SImt mai multe maini in jurul nostru. mi-am dat seama ca era o imbratisare de grup. Ne desprindem din imbratisare iar baietii ma saluta si pleaca in camerele lor sa faca nu stiu ce si raman cu Harry.,

-  Surioara.. uite, chiar vreau sa stiu... Tu si luca ati fost impreuna?

- nu ma! eu doar ma sarutam cu el ca aveam chef!

- bine, dar ce s-a intamplat... Dece v-ati despartit?

- nu vreau sa vorbsc desprea asta. spun si cobor in living, iar Harry pe urmele mele.

- Dece! Dece nu vrei sa vorbesti cu mine!

- pentruca nu pot!

- Louis nu il cunosteai nici de 5 minutes i i-ai povestit tot dar nu imi povestesti mie? spune el iar baietii se uiatu la noi, air louis voia sa se bage dar liam i-a facut semn ca nu. cearta asat este intre noi doi. 

- Sti ceva/ bine! Iti spun! Luca a fost iubitul meu! Eu chiar il iubeam ca o proasta in timp ce el ma folosea doar ca sa ajunga la tine. dar cand a vazut cu nu vrreau sa am nici o legatura cu tine s-a despartit de mine! Decanda i devenit celebru am avut numai persoane care voiau sa profite de mine! DAR PE MINE MA DUREA FIX UNDEVA CINE ESTI! PEntru mine tot ramai HArry fartele care se ruga de mine sa ii afc lipeala cu prietenele mele. spun si urc nervaosa al mine in camera. M-am saturat sa ma cert cu el...

Sora lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum